Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro členy AOBP

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12555

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro členy AOBP

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR

Sídlo zadavatele: Washingtonova 25, Praha 1, 110 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Jiří Hynek
  • Telefon: +420224235320
  • E-mail: info@aobp.cz

IČ zadavatele: 67362176

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kristýna Stejskalová
  • Telefon: +420224235320
  • E-mail: info@aobp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/asociace-obranneho-a-bezpecnostniho-prumyslu-cr

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávání formou poskytnutí otevřených a uzavřených kurzů, školení či seminářů (dále souhrnně označováno jen jako „kurzy“) vybraným účastníkem zadávacího řízení partnerům zadavatele. Předmětem veřejné zakázky jsou také veškeré další služby spočívající v organizačním zajištění vzdělávacích služeb. Vzdělávání bude poskytnuto v oblastech:
Dílčí část 1 – Účetní, ekonomické a právní kurzy
Dílčí část 2 – Technické a odborné vzdělávání 
Dílčí část 3 – Obecné IT vzdělávání
Dílčí část 4 – Specializované IT vzdělávání
Dílčí část 5 – Jazykové vzdělávání

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3198432,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.05.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika mimo území hl. m. Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Dílčí část 1 – Účetní, ekonomické a právní kurzy

Nabídková cena bez DPH (váha 50%), Kvalita nabízených služeb a využitelnost pro praxi (váha 50 %) 

Dílčí část 2 – Technické a odborné vzdělávání 

Nabídková cena bez DPH (váha 50 %), Kvalita nabízených služeb a využitelnost pro praxi (váha 50 %) 

Dílčí část 3 – Obecné IT vzdělávání

Nabídková cena bez DPH (váha 50 %), Kvalita nabízených služeb a využitelnost pro praxi (váha 50 %) 

Dílčí část 4 – Specializované IT vzdělávání

Nabídková cena bez DPH (váha 40 %), Kvalita navržených osnov kurzů a využitelnost pro praxi (váha 10 %), Organizační zajištění zakázky (váha 10 %), Efektivnost metod výuky a způsob evaluace vzdělávání (váha 20 %), Metody (váha 20%)

Dílčí část 5 – Jazykové vzdělávání

Nabídková cena bez DPH (váha 50 %), Kvalita nabízených služeb a využitelnost pro praxi (váha 50 %) 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

A. Základní způsobilost 
Základní kvalifikační kritéria splňuje účastník, který splňuje veškeré zákonné požadavky dané dle ust. § 74 odst. 1 až § 74 odst. 3 zákona. Účastník prokazuje splnění základní způsobilosti v souladu s ust. § 75 odst. 1 zákona, tj. předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k ust. § 74 odst. 1 písm. a), b) potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k ust. § 74 odst. 1 písm. b), c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k ust. § 74 odst. 1 písm. b), d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k ust. § 74 odst. 1 písm. c), e) potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k ust. § 74 odst. 1 písm. d), f) výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k ust. § 74 odst. 1 písm. e). 

B. Profesní způsobilost 

Kritéria profesní způsobilosti splní účastník, který prokáže splnění profesní způsobilosti dle ust. § 77 zákona ve vztahu k České republice předložením: 

 - výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

 - dokladu, že je dodavatel oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky. Zadavatel požaduje předložení dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění pro činnost Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti. 

C. Kritéria ekonomické kvalifikace

Zadavatel dle ust. § 78 odst. 1 požaduje, aby minimální roční obrat dosažený dodavatelem  s ohledem na předmět veřejné zakázky dosahoval minimální úrovně stanovené pro jednotlivé dílčí části v tabulce níže, a to vždy za 3 bezprostředně předcházející účetní období; jestliže dodavatel vznikl později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu v požadované výši za všechna účetní období od svého vzniku. 

Minimální úroveň ročního obratu pro jednotlivé dílčí části: 
Dílčí část 1 – Účetní, ekonomické a právní kurzy  - 500 000 Kč bez DPH 
Dílčí část 2 – Technické a odborné vzdělávání - 500 000 Kč bez DPH 
Dílčí část 3 – Obecné IT vzdělávání - 1 000 000 Kč bez DPH 
Dílčí část 4 – Specializované IT vzdělávání - 2 000 000 Kč bez DPH 
Dílčí část 5 – Jazykové vzdělávání - 500 000 Kč bez DPH 

D. Kritéria technické kvalifikace 

1. Seznam významných služeb 
Dle ust. § 79 odst. 2 písm. b) požaduje zadavatel prokázání kritérií technické kvalifikace předložením seznamu významných služeb formou čestného prohlášení, a to za posledních  3 roky let před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí  a identifikace objednatele včetně kontaktů na objednatele. Pro jednotlivé dílčí části veřejné zakázky jsou stanoveny následující kvalifikační předpoklady: 
Dílčí část 1 – Účetní, ekonomické a právní kurzy 
Dodavatel splní shora uvedené, pokud v seznamu významných služeb uvede a příslušně doloží, že v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení poskytl alespoň 2 významné služby. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti účetní, ekonomické a právní poskytnutých účastníkem a řádně dokončených kurzů, přičemž ze seznamu musí vyplývat, že nejméně 2 služby se týkají realizace vzdělávacích kurzů v oblasti účetní, ekonomické a právní v minimální hodnotě alespoň 150.000,- Kč bez DPH za každou z nich. 
Dílčí část 2 – Technické a jiné odborné vzdělávání  
Dodavatel splní shora uvedené, pokud v seznamu významných služeb uvede a příslušně doloží, že v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení poskytl alespoň 2 významné služby. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti technického a jiného odborného vzdělávání poskytnutých účastníkem a řádně dokončených kurzů, přičemž ze seznamu musí vyplývat, že nejméně 2 služby se týkají realizace vzdělávacích kurzů v oblasti technického a jiného odborného vzdělávání v minimální hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH, za každou z nich. 
Dílčí část 3 – Obecné IT vzdělávání 
Dodavatel splní shora uvedené, pokud v seznamu významných služeb uvede a příslušně doloží, že v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení poskytl alespoň 2 významné služby. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti obecného IT poskytnutých účastníkem a řádně dokončených kurzů, přičemž ze seznamu musí vyplývat, že nejméně 2 služby se týkají realizace vzdělávacích kurzů v oblasti obecného IT v minimální hodnotě alespoň 750.000,- Kč bez DPH za každou z nich. 
Dílčí část 4 – Specializované IT vzdělávání 
Dodavatel splní shora uvedené, pokud v seznamu významných služeb uvede a příslušně doloží, že v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení poskytl alespoň 2 významné služby. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti specializovaného IT poskytnutých účastníkem a řádně dokončených kurzů, přičemž ze seznamu musí vyplývat, že nejméně 2 služby se týkají realizace vzdělávacích kurzů v oblasti specializovaného IT v minimální hodnotě alespoň 750.000,- Kč bez DPH za každou z nich. 
Dílčí část 5 – Jazykové vzdělávání 
Dodavatel splní shora uvedené, pokud v seznamu významných služeb uvede a příslušně doloží, že v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení poskytl alespoň 2 významné služby. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti jazykového vzdělávání poskytnutých účastníkem a řádně dokončených kurzů, přičemž ze seznamu musí vyplývat, že nejméně 2 služby se týkají realizace vzdělávacích kurzů v oblasti jazykového vzdělání v minimální hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH za každou z nich.

2. Seznam členů realizačního týmu a osvědčení o dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci 
Zadavatel požaduje pro všechna dílčí plnění v souladu s ust. § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona předložení seznamu členů realizačního týmu, diplom a osvědčení o jejich vzdělání (certifikáty – jsou-li požadovány) a odborné kvalifikaci (relevantní praxe) v následujícím rozsahu: 
Realizační tým veřejné zakázky skládající se z min. 5 osob, a to vedoucího zakázky, koordinátora a min. 3 lektorů. Účastník musí ve své nabídce doložit rovněž vztah k osobám, kterými prokazuje splnění kvalifikace v této části. 
Minimální úroveň realizačního týmu společná pro každou část veřejné zakázky: 
Vedoucí zakázky (1 osoba): 
- dokončené vysokoškolské vzdělání;  
- min. 10 let praxe v oblasti podnikového vzdělávání a vzdělávání dospělých;  
- min. 5 roky praxe v řízení zakázek na podnikové vzdělávání dospělých. 
Koordinátor (1 osoba) 
- min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou; 
- min. 5 let praxe v oblasti organizace vzdělávacích kurzů podnikového vzdělávání. 
Lektoři (min. 3 osoby): 
- min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou; 
- min. 5 let praxe v oblasti podnikového vzdělávání dospělých vždy jako lektor, školitel atd. 

U jednotlivých dílčích plnění jsou na lektory kladeny navíc následující požadavky:  
Dílčí část 1 – Účetní ekonomické a právní kurzy - dokončené VŠ vzdělání v ekonomické, resp. právní oblasti 
Dílčí část 3 – Obecné IT vzdělávání - dokončené vysokoškolské vzdělání technického směru, minimálně 5 let odborné praxe a 3 roky ve vzdělávání - reference na lektorskou praxi minimálně výčtem 30 firemních zákazníků s minimálním objemem 200 absolventů školení v dané oblasti 
Dílčí část 4 – Specializované IT vzdělávání 
 - vysokoškolské vzdělání technického směru, minimálně 10 let odborné praxe a 10 let ve vzdělávání - reference na lektorskou praxi minimálně výčtem 30 firemních zákazníků s minimálním objemem 200 absolventů školení v dané oblasti Speciální požadavky na lektora v oblasti programování JAVA - odborná certifikace OCA, OCP a OCE  Speciální požadavky na lektora v oblasti MS SQL Server - odborná certifikace MCTS a MCT 

Dílčí část 5 – Jazykové vzdělávání 

Speciální požadavky na lektora kurzů jazykové úrovně A1-A2  - certifikát dokládající jazykovou úroveň minimálně B2 Speciální požadavky na lektora kurzů jazykové úrovně B1-B2  - certifikát dokládající jazykovou úroveň minimální C2 Speciální požadavky na lektora kurzů jazykové úrovně C1-C2  - rodilý mluvčí, minimálně 5 let odborné praxe v jazykovém vzdělávání 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Pod pojmem nabídka se rozumí zejména návrh smlouvy předložený dodavatelem v zadávacím řízení včetně dokumentů a dokladů požadovaných zákonem nebo zadavatelem v zadávacích podmínkách. Součástí nabídky jsou i doklady a informace prokazující splnění kvalifikace. Doklady prokazující splnění kvalifikace dodavatele musí být v nabídce předloženy v souladu  s požadavky zadavatele uvedenými ve Výzvě k podání nabídky a k prokázání kvalifikace. 
 
Ve smyslu § 103 odst. 1 písm. c) zákona zadavatel stanovuje formu a způsob podání nabídek, a to předložení nabídky pouze elektronicky prostřednictvím Portálu pro vhodné uveřejnění  v českém jazyce vložením elektronických obrazů dokumentů. 
 
Požadavky na podání nabídky v elektronické podobě jsou uvedeny v bodu 7. této zadávací dokumentace. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. 
 
Dodavatel při zpracování své nabídky dodrží následující pokyny:  a) Nabídka bude předložena v českém jazyce. b) Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka, musejí být podepsány osobou oprávněnou jménem nebo za účastníka jednat; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie jejího zmocnění doložena  v nabídce.  c) Veškeré doklady musí být dobře čitelné. d) Všechny dokumenty, u nichž je vyžadován podpis, budou předloženy ve formátu .pdf. Návrh smlouvy bude předložen také ve formátu .docx (případně .doc). Příloha č. 2 (cenový rozpad nabídky) bude předložena ve formátu .xlsx (případně .xls). 
Nabídky účastníků musí být předloženy nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek způsobem uvedeným v bodu 7. této zadávací dokumentace.  
Předložená nabídka účastníka musí obsahovat minimálně níže uvedený rozsah dokumentů, zadavatel rovněž doporučuje použít uvedené řazení jednotlivých dokumentů: a) Krycí list nabídky, přičemž účastníci použijí přílohu č. 4 této zadávací dokumentace – Krycí list nabídky.  b) Dokumenty prokazující splnění kvalifikačních předpokladů účastníkem dle požadavků uvedených v kapitole 4 této zadávací dokumentace. c) Návrh smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace – návrh smlouvy) podepsaný osobou oprávněnou za účastníka jednat. Účastník nesmí měnit obsah návrhu smlouvy kromě doplnění částí žlutě podbarvených a označených jako „DOPLNÍ ÚČASTNÍK“. d) Vyplněný cenový rozpad (příloha č. 2 této zadávací dokumentace – cenový rozpad nabídky) podepsaný osobou oprávněnou za účastníka jednat. Účastník vyplňuje v cenovém rozpadu pouze list pro dílčí část, do které podává nabídku. e) Listiny a podklady k hodnocení nabídky účastníka obsahující informace, jež budou hodnoceny zadavatelem dle kap. 8 těchto zadávacích podmínek.  f) Účastníci podávají nabídku pro každou dílčí část zvlášť, tj. do každé dílčí části podají samostatnou nabídku. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Vyplněný cenový rozpad (příloha č. 2 této zadávací dokumentace – cenový rozpad nabídky) podepsaný osobou oprávněnou za účastníka jednat. Účastník vyplňuje v cenovém rozpadu pouze list pro dílčí část, do které podává nabídku. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Lhůta pro podání nabídek je zadavatelem stanovena dle ust. § 57 odst. 1 zákona na 30 kalendářních dní od zahájení zadávacího řízení. Konec lhůty pro podání nabídek je stanoven na den 26. 11. 2018 v 10.00 hod. Ve smyslu § 103 odst. 1 písm. c) zákona zadavatel stanovuje formu a způsob podání nabídek, a to předložení nabídky pouze elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele na Portálu pro vhodné uveřejnění (https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/asociace-obranneho-abezpecnostniho-prumyslu-cr) v českém jazyce vložením elektronických obrazů dokumentů. Požadavky na podání nabídky v elektronické podobě Zadavatel uvádí podrobné informace k podání nabídek v elektronické podobě a ke komunikaci mezi zadavatelem a dodavatelem: a) Pro podání nabídky v elektronické podobě bude použit Portál pro vhodné uveřejnění dostupný na adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/, kde jsou rovněž dostupné podrobné informace pro uživatele v sekci „Manuály“ a kontakty na uživatelskou podporu. b) Pro podání nabídky prostřednictvím Portálu pro vhodné uveřejnění je nutná registrace dodavatele do tohoto systému. Pro možnost odeslat elektronickou nabídku či zprávu v rámci zakázky je nutné ověření identity dodavatele. Ověření identity slouží k posílení důvěryhodnosti subjektu v rámci elektronického procesu zadávání zakázek na Portálu pro vhodné uveřejnění (elektronická komunikace, příjem elektronických nabídek atp.). Ověření identity je možné provést pomocí datové schránky nebo přes uživatelskou podporu Portálu pro vhodné uveřejnění. Před vytvořením elektronické nabídky, zejména pokud je nutné ji elektronicky podepsat, doporučuje zadavatel nejprve otestovat požadované funkcionality počítače prostřednictvím příslušného odkazu na Portálu vhodného uveřejnění. Detailní informace a návod je uveden v uživatelské příručce pro dodavatele dostupné na adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/manualy. c) Nabídka musí být zpracována prostřednictvím akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), PDF, JPEG, GIF nebo PNG. Zadavatel preferuje předložení nabídky v PDF/A formátu mimo návrhu smlouvy, který doporučujeme předložit ve Wordu. Zadavatel nenese odpovědnost za technické zabezpečení na straně dodavatele. Zadavatel doporučuje dodavatelům zohlednit zejména rychlost jejich připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do nástroje po nahrání veškerých příloh). d) Ve smyslu ust. § 211 odst. 3 zákona budou veškeré písemnosti v rámci zadávacího řízení odesílány zadavatelem prostřednictvím účtů zadavatele a dodavatele na Portálu vhodného uveřejnění, příp. prostřednictvím jejich datových schránek. Ve smyslu ustanovení § 211 odst. 6 zákona je při komunikaci uskutečňované prostřednictvím datové schránky doručen dokument dodáním do datové schránky adresáta. Při doručování prostřednictvím Portálu vhodného uveřejnění je dokument doručen okamžikem jeho doručení do dispozice adresáta v tomto elektronickém nástroji. Dodavatel se stává účastníkem zadávacího řízení podle ustanovení § 47 odst. 1 písm. b) zákona v okamžiku, kdy podá nabídku. Na nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabídek se pohlíží, jako by nebyly podány a nebude k nim přihlíženo. Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Jakékoliv prodlení v doručování jde k tíži dodavatele. Čas podání nabídky se řídí systémovým časem použitého elektronického nástroje. Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem a hodinou přijetí a budou uvedeny v seznamu doručených a přijatých nabídek. Nabídka bude podána prostřednictvím elektronického nástroje na Portálu vhodného uveřejnění a bude zpracována v českém jazyce. Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobě ani v elektronické formě jiným způsobem než prostřednictvím elektronického nástroje na Portálu vhodného uveřejnění. Zadavatel upozorňuje, že podáním nabídky dojde k jejímu automatickému zašifrování prostředky prohlížeče. Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Podle ustanovení § 107 odst. 4 zákona dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Podle ustanovení § 107 odst. 5 zákona zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel požaduje, aby návrh smlouvy dodavatele a veškerá prohlášení dodavatele v nabídce (čestná prohlášení, seznamy, krycí list aj.) byla podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu na základě právních předpisů, plná moc pak musí být součástí nabídky. V případě společné účasti dodavatelů (společná nabídka), uvedou v nabídce též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky zadávacího řízení při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn poslat žádost o vysvětlení zadávací dokumentace (tj. jakékoliv její části včetně jejich příloh). Případné žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace jsou účastníci oprávněni zaslat písemně skrze elektronický nástroj zadavatele, a to dle podmínek stanovených ust. § 98 zákona. Zadavatel upozorňuje, že znění žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace a toto vysvětlení bude uveřejněno na profilu zadavatele, a to bez identifikace účastníka, který písemně požádal o vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel dále upozorňuje, že pro dodržení zásad zadávání veřejných zakázek dle ust. § 6 zákona musí být veškerá komunikace se zadavatelem vedena pouze písemnou formou.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2720056.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 5 – Jazykové vzděláváníSlůně - svět jazyků, s.r.o.Hollarova 1124/14, 702 00 OstravaIČO: 25856995

    Datum podpisu smlouvy: 14. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 – Účetní, ekonomické a právní kurzyEveresta, s.r.o.Mimoňská 3223, 470 01 Česká LípaIČO: 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 17. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3 – Obecné IT vzděláváníICT Pro s.r.o.Sochorova 3209/38, 616 00 BrnoIČO: 46971441

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4 – Specializované IT vzděláváníICT Pro s.r.o.Sochorova 3209/38, 616 00 BrnoIČO: 46971441

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2019

Zrušené části zakázky: Dílčí část 2 – Technické a odborné vzdělávání

Datum ukončení: 17. 1. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 10. 2018
 
Aktualizováno: 29. 1. 2019