- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování Generelu a koncepce veřejného osvětlení Statutárního města Teplice
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13003
Název zakázky: Zpracování Generelu a koncepce veřejného osvětlení Statutárního města Teplice
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0009953 Statutární město Teplice - Efektivní veřejná správa II příjemce: Statutární město Teplice
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Teplice
Sídlo zadavatele: Teplice, náměstí Svobody 2/2, PSČ 415 95
- Jméno: Bc. Ivana Müllerová
- Telefon: +420417510580
- E-mail: mullerova@teplice.cz
IČ zadavatele: 00266621
DIČ zadavatele: CZ00266621
- Jméno: Radomír Panchartek
- Telefon: +420417510584
- E-mail: panchartek@teplice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Teplice hlavní podatelna Magistrátu města Teplice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zpracování Generelu a koncepce veřejného osvětlení města Teplice (dále jen „generel a koncepce VO“) pro infrastrukturu veřejného osvětlení ve vlastnictví Statutárního města Teplice (dále jen města).
Bude se jednat o základní strategický dokument pro efektivní plánování rozvoje zařízení VO ve městě. V dokumentu bude stanoven hlavní soubor pravidel, požadavků zákonů a norem, jimiž se bude řídit příprava a realizace rekonstrukcí, obnovy, modernizace a výstavby VO. Cílem dokumentu je rovněž stanovit procesy pro efektivní provoz VO a přípravu a realizaci staveb VO. Cílem je rovněž vytýčit vhodný směr dalšího rozvoje a modernizaci VO s přihlédnutím k ekonomice provozu a nejnovějším technologickým trendům (SMART CITY) v oblasti VO.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.4.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Magistrát města Teplice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti, a to pouze na základě nabídkové ceny v Kč včetně DPH.
Pořadí nabídek bude stanoveno dle cenových nabídek účastníků zadávacího řízení v Kč včetně DPH, a to od nejnižší cenové nabídky k nejvyšší. V případě shody u nejnižší nabídkové ceny bude provedeno transparentní losování, ke kterému budou přizváni ti uchazeči, kteří podají nabídku se shodnou nejnižší cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Výpis z obchodního rejstříku (pokud je v něm uchazeč zapsán)
Doklad o oprávnění podnikat, a to alespoň v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. Pro předejití pochybnostem zadavatel upozorňuje, že existenci živnostenského oprávnění nelze prokazovat živnostenským listem, ale pouze výpisem ze živnostenského rejstříku.
Čestné prohlášení (Příloha č. 2) o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Minimálně 3 osvědčení objednatelů o řádném plnění zakázky na služby obdobného charakteru (tj. zejména zpracování generelu/koncepce veřejného osvětlení), jejíž realizace byla ukončena nejpozději 5 let před zahájením zadávacího řízení. Osvědčení bude obsahovat uvedení identifikace objednatele, předmětu a stručného popisu významné služby, případně ceny služby, doby/ukončení jejího poskytnutí a kontaktní osoby objednatele vč. telefonu a e-mailu, u které bude možné realizaci významné služby ověřit. Osvědčení bude podepsáno zodpovědnou osobou objednatele.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
1) Krycí list nabídky s nabídkovou cenou (Příloha č. 1)
2) Doklady kvalifikace
3) Návrh smlouvy (Příloha č. 3)
4) Další relevantní doklady (např. plné moci aj.)
Nabídka musí být podána v tištěné písemné formě. Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Doklady o kvalifikaci budou předloženy v prostých kopiích.
Krycí list nabídky s nabídkovou cenou, Čestné prohlášení a Návrh smlouvy s doplněnými údaji o dodavateli a ceně budou podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Provádět změny v návrhu smlouvy zadavatel nepřipouští.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v české měně ve skladbě bez DPH, sazba DPH a celková cena včetně DPH. Neplátce DPH uvede pouze cenu vč. DPH.
Nabídková cena bude považována za nejvýše přípustnou po celou dobu plnění a nebude žádným způsobem zvyšována z titulu inflace ani kurzovních rozdílů.
Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením služby dle vymezení plnění zakázky včetně veškerých rizik a vlivů během plnění.
Nabídková cena nesmí překročit 700.000,- Kč vč. DPH. Nabídky s cenou vyšší než 700.000,- Kč vč. DPH budou vyřazeny.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána v uzavřené obálce opatřené identifikačními údaji účastníka, dále bude nabídka výrazně označená: OD - veřejná zakázka - „Zpracování Generelu a koncepce veřejného osvětlení Statutárního města Teplice“ - NEOTVÍRAT. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Zadavatel neumožňuje elektronické předkládání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli (kontaktní osobě zadavatele - Radomíru Panchartkovi, e-mail: panchartek@teplice.cz) doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu http://www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební a obchodní podmínky: Platební a obchodní podmínky jsou přesně specifikovány ve smlouvě, která je přílohou této výzvy.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky si ověřit, případně vyjasnit, informace deklarované v nabídce a požádat účastníka o doplňující informace.
Zadavatel je povinen, resp. oprávněn zrušit výběrové řízení za podmínek uvedených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), nejpozději však do okamžiku uzavření smlouvy. Za tímto účelem zadavatel vydá a zveřejní písemné rozhodnutí o zrušení s uvedením důvodu pro zrušení.
Zadavatel nepřiznává účastníkům právo na náhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení.
Nabídky nebudou účastníkům vráceny.
Prohlídka místa plnění se nestanovuje, místa jsou veřejně přístupná.
Zadávací řízení se řídí: •Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10 z 14.6.2019)•Směrnicí Rady města Teplice č. 5/2018, kterou se stanoví postup Statutárního města Teplice při zadávání veřejných zakázek •Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Krycí list nabídky.docx (23. 9. 2019 17:32)
- Příloha č. 2 Čestné prohlášení ke kvalifikaci.docx (23. 9. 2019 17:32)
- Příloha č. 3-návrh smlouvy final.docx (23. 9. 2019 17:32)
- Příloha č. 4 Detailní specifikace předmětu veřejné zakázky.docx (23. 9. 2019 17:32)
- Výzva OPZ k podání nabídek Generel a koncepce VO- zveřejněno.docx (23. 9. 2019 17:32)
- výzva podepsaná.pdf (24. 9. 2019 11:56)
- Odpověď zadavatele č.1.docx (17. 10. 2019 14:00)
- oznámení o výsledku hodnocení.pdf (7. 11. 2019 14:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (18. 12. 2019 09:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 542169.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ELTODO OSVĚTLENÍ, s.r.o., Novodvorská 1010/14, 142 01 Praha 4, IĆ 25751018
Datum podpisu smlouvy: 12. 12. 2019
Datum ukončení: 12. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.