- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování Komunikační strategie města Litvínov
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13880
Název zakázky: Zpracování Komunikační strategie města Litvínov
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016694 Přívětivý úřad Litvínov II. příjemce: Město Litvínov
Název/obchodní firma zadavatele: město Litvínov
Sídlo zadavatele: náměstí Míru 11, 436 01 Litvínov
- Jméno: Mgr. Kamila Bláhová
- Telefon: +420476767610
- E-mail: kamila.blahova@mulitvinov.cz
IČ zadavatele: 00266027
DIČ zadavatele: CZ00266027
- Jméno: Bc. Jan Uher
- Telefon: +420773770013
- E-mail: jan.uher@mulitvinov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 9. 2021 23:59
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím el. nástroje zadavatele dostupného na adrese https://zakazky.mulitvinov.cz/
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je tvorba a zpracování Komunikační strategie města Litvínov.
Dodavatel v rámci zakázky zajistí následující činnosti:
- Provede analýzu současného stavu komunikace města včetně dotazníkového šetření mezi obyvateli města,
- zpracuje dokument s názvem Komunikační strategie města Litvínov na období 4 let,
- v návaznosti na obsah Komunikační strategie provede pro 12 zaměstnanců městského úřadu vzdělávání v komunikačních a prezentačních dovednostech směrem k veřejnosti prostřednictvím moderních nástrojů komunikace definovaných v Komunikační strategii města Litvínova.
Požadavky na zpracování analýzy současného stavu komunikace (bod 1) jsou následující:
- Zmapování spokojenosti s komunikací Městského úřadu Litvínov, poptávky po datech a informacích ze strany vybraných cílových skupin z řad obyvatel města Litvínova, a to formou dotazníkového šetření, které zahrne min. 350 respondentů. Vybranými cílovými skupinami jsou podnikatelé, zaměstnanci, studenti, senioři, matky/otcové na mateřské/rodičovské dovolené. Podíl jednotlivých cílových skupin bude stanoven zadavatelem v průběhu jednání o velikosti a struktuře souboru otázek pro dotazníkové šetření,
- zmapování struktury informací a dat, kterými úřad disponuje a kterými potřebuje pro svou činnost disponovat,
- vyhodnocení současného stavu komunikace úřadu s veřejností i vnitřní komunikace úřadu (přenos informací v rámci jednotlivých odborů),
- příprava návrhu nástrojů komunikace s jednotlivými cílovými skupinami (typ informací, četnost předávání informací, způsob předávání informací – periodikum, webový portál, facebookový profil, mobilní aplikace, zdrojová data na bázi open data principu aj.),
- návrh struktury poskytovaných informací a jejich modelování,
- návrh vhodných metod pro realizaci komunikace a zapojování veřejnosti do vybraných rozhodovacích procesů a jejich následné ukotvení do procesů úřadu.
Součástí analýzy bude představení formy, obsahu a zjištění, získaných v rámci dotazníkového šetření pracovní skupině ustavené zadavatelem pro účely zpracování Komunikační strategie města Litvínov.
Obsah dokumentu Komunikační strategie města Litvínov (bod 2) bude připraven dle struktury viz Zadávací dokumentace. Návrhová část musí být zpracována ve dvou variantách (stávající a optimální stav) s přihlédnutím k finančním a personálním zdrojům a možnostem zadavatele, které budou zadavatelem zjištěny v rámci zpracování analytické části. Návrh dokumentu žadatel představí výše uvedené pracovní skupině a formou veřejného projednání také obyvatelům města.
Návazné vzdělávání (bod 3) proběhne po schválení Komunikační strategie města Litvínov zastupitelstvem města, bude navazovat na obsah návrhové části a proběhne v sídle zadavatele, v případě pandemie může proběhnout též online formou. V rámci vzdělávání dojde k proškolení 12 zaměstnanců Městského úřadu v komunikačních a prezentačních dovednostech směrem k veřejnosti, přičemž tito zaměstnanci budou školeni souběžně. Termín školení bude oznámen zadavatelem s alespoň měsíčním předstihem a dodavatel bude povinen takový termín akceptovat. Konkrétní obsah vzdělávání bude stanoven v průběhu formulace návrhové části komunikační strategie.
Dodavatel je povinen průběžně spolupracovat a konzultovat jednotlivé činnosti a (i dílčí) výstup se zástupci zadavatele – projektovým manažerem, odborným garantem KA02, a to min. v intervalu 1x za 14 dní. Konzultace budou probíhat v sídle zadavatele, v případě pandemie může proběhnout též online formou.
Veškeré výstupy dodavatele musí splňovat povinnou publicitu stanovenou poskytovatelem dotace, tj. EU, Operační program zaměstnanost.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 403000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11, 436 01 Litvínov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jednotlivé nabídky budou vyhodnoceny podle jediného kritéria, kterým je nejnižší nabídková cena bez DPH.
V případě, že účastník je neplátce DPH, uvede toto v nabídce a cenu uvádí jako koncovou.
Hodnocení nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen ve svém návrhu smlouvy stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možno překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato veřejná zakázka.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele, nutné k realizaci předmětu veřejné zakázky, včetně potřebných dodávek a prací, potřebných k realizaci předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena obsahuje předpokládaný vývoj cen až do konce její platnosti, rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena pouze elektronickou formou prostřednictvím zadavatelem stanoveného elektronického nástroje E-ZAK na adrese https://zakazky.mulitvinov.cz. Nabídka musí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem osoby, oprávněné jednat za účastníka zadávacího řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to elektronickou cestou prostřednictvím nástroje E-ZAK. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečné informace budou zveřejněny prostřednictvím nástroje E-ZAK a na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace - komunikační strategie.pdf (16. 8. 2021 10:12)
- příloha č. 1 - krycí list.docx (16. 8. 2021 10:12)
- příloha č. 2 - čestné prohlášení.docx (16. 8. 2021 10:12)
- Příloha č. 3 - čestné prohlášení SOP.docx (16. 8. 2021 10:12)
- příloha č. 4 - seznam poddodavatelů.docx (16. 8. 2021 10:12)
- příloha č. 5 - návrh smlouvy o dílo.docx (16. 8. 2021 10:12)
- Vysvětlení zadávacích podmínek-1.pdf (27. 8. 2021 11:07)
- Komunikační strategie_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (13. 9. 2021 11:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 246000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Moore Advisory CZ s.r.o., Karolinská 661/4, Karlín, 18600 Praha 8, IČ 09692142
Datum podpisu smlouvy: 23. 9. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.