Zpět

"Dodávka školení pro dotační projekt CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9349

Název zakázky: "Dodávka školení pro dotační projekt CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Český Těšín, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Sokolovská 1997, 737 01 Český Těšín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Januš Foltyn, ředitel telefon: 602 155 258 email: janus.foltyn@csstesin.cz

IČ zadavatele: 709 85 383

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. František Krontorád
  • Telefon: 733 512 405
  • E-mail: kront@tiscali.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
HERTIN, s.r.o. Jiřího Trnky 9, 709 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je uskutečnění vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadvatele.

Předmět plnění zakázky je vnitřně rozdělen na dvě dílčí části:

Dílčí část 1: Vzdělávací aktivity v KA02 - KA05

Dílčí část 2: Vzdělávací aktivity v KA06 - KA07

Uchazeč může podat nabídku na jednu ze dvou dílčích částí, případně na obě dílčí části.

Dílčí část 1 zahrnuje tyto vzdělávací aktivity:

KA02 - Vzdělávání vedoucích pracovníků

Název kurzu:

  • Vedení týmu - jak efektivně vést pracovní tým
  • Hodnocení a motivace pracovníků
  • Komunikační kompetence manažera v soc. službách
  • Konflikty a jejich řešení, krizové situace
  • Fundraising
  • Základy pracovně-právních vztahů

KA03 - Standardy, kvalita a dokumentace v sociálních službách

Název kurzu:

  • Dokumentace v sociálních službách
  • Standardy kvality sociálních služeb
  • Práva uživatelů sociálních služeb
  • Inspekce kvality sociálních služeb

KA04 - Individuální plánování v sociálních službách

Název kurzu:

  • Individuální plánování v terénních službách
  • Individuální plánování s nekomunikujícím klientem
  • Individuální plánování v pobytových službách

KA05 - Zkvalitnění aktivizačních činností a aktivit pro klienty

Název kurzu:

  • Arteterapie
  • Muzikoterapie
  • Dramaterapie
  • Trénování paměti u seniorů

Dílčí část 2 zahrnuje tyto vzdělávací aktivity:

KA06 - Odborná péče o klienty se specifickými potřebami

Název kurzu:

  • Alternativní a augumentativní komunikace
  • Zvládání agrese
  • Manipulace a vytváření závislosti
  • Psychiatrické minimum
  • Problémová péče v domově se zvláštním režimem
  • Péče o uživatele s demencí
  • Bazální stimulace - základní kurz
  • Manipulace s imobilním klientem
  • Ošetřovatelská rehabilitace
  • Paliativní péče

KA07 - Ostatní školení pro SP a PSS

Název kurzu:

  • První pomoc
  • Konflikty a jejich řešení, krizové situace
  • Syndrom vyhoření

Podrobný popis jednotlivých kurzů, tj. obsahová náplň, počet účastníků, předpokládaným termín konání je uveden v zadávací dokumentaci (kapitola 2).

 

U2.1

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 659836,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění je den uzavření smlouvy (prosinec 2013), předpokládaný termín ukončení předmětu plnění je nejpozději 30.6.2015. Konkrétní termíny konání jednotlivých kurzů budou upřesněny v průběhu realizace. Rámcové termíny jsou specifikovány v zadávací dokumentaci (kapitola 2, popis aktivit).

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou školicí prostory objednatele v jeho sídle v Českém Těšíně,školicí prostory dodavatele nebo jiné dohodnuté místo mimo sídlo objednatele a v případě otevřených kurzů místo jejich realizace, uvedené v pozvánce nebo objednatele otevřeného kurzu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Uchazeč předloží samostatnou nabídkovou cenu za každou dílčí část veřejné zakázky, nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena bez DPH každé dílčí části.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí: a) splnit základní kvalifikační předpoklady - podmínky podle § 53 odst. 1 písm. a) až k) Zákona. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení b) splnit profesní kvalifikační předpoklady předložením originálů nebo úředně ověřené kopie těchto dokumentů: a) Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (kopie dokumentu, ne starší jak 90 dnů ke dni podání nabídky), b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštního právního předpisu v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. c) předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, d) splnit technické kvalifikační předpoklady: A) Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých v posledních 2 - 3 letech. Uchazeč musí doložit, že realizoval nejméně tři zakázky obdobného charakteru, každou v celkovém finančním objemu nejméně 400 tis. Kč bez DPH. Ze seznamu musí být patrné tyto údaje: - Identifikace zadavatele (objednatele) vč. kontaktní osoby - Stručný popis předmětu zakázky - Rozsah, tj. cenu - Dobu a místo poskytnutí služby B) Uchazeč předloží profesní životopisy všech lektorů, kteří se budou podílet na realizaci zakázky. Z předložených životopisů musí být patrné, že daný lektor má nejméně dvouletou praxi v oblasti vzdělávání. Uchazeč předloží také referenční listinu každého navrhovaného lektora, ze které bude patrné, že za rok 2012 nebo 2013 lektoroval kurzy obdobné předmětu plnění veřejné zakázky v rozsahu nejméně 10 dnů výuky. Lektor, navrhovaný na konkrétní aktivitu (kurz, školení) musí doložit, že výuku tohoto kurzu již nejméně 1x realizoval. Reference musí obsahovat kontakty, které umožní referenci ověřit. Uchazeč musí v nabídce přiřadit navrhované lektory ke konkrétním aktivitám s tím, že příslušný lektor může být přiřazen k více aktivitám, pokud splňuje výše uvedené předpoklady a naopak k jedné aktivitě může být přiřazeno více lektorů za stejných podmínek. C) Uchazeč doloží prosté kopie platného rozhodnutí MPSV o akreditaci všech nabízených vzdělávacích kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení z důvodů definovaných Metodickým pokynem pro zadávání zakázek. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytovat náhradu jakýkoliv nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení na veřejnou zakázku. Vybraný dodavatel se zavazuje respektovat pravidla pro publicitu OP LZZ, resp. informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ a realizovat zakázku v souladu s těmito pravidly.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě pro podání nabídek nebyla podána žádná nabídka.

Datum ukončení: 13. 12. 2013


 
Uveřejněno: 25. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016