Zpět

Datové zdroje – mapové kompozice a dopravní dostupnost

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10120

Název zakázky: Datové zdroje – mapové kompozice a dopravní dostupnost

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina telefon: 221922244 mail: petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Alena Najmanová
  • Telefon: +420 221 922 540
  • E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

dle zadávací dokumentace a jejích příloh

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
dle zadávací dokumentace a jejích příloh

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění veřejné zakázky není omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět technické a analytické práce, formulovat závěry a navrhovat doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány v sídle zadavatele (Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč bez DPH. Kvalita nabízeného řešení. Návrh na vypořádání se s riziky při realizaci předmětu plnění.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
dle zadávací dokumentace a jejích příloh

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí ustanovením § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“), zásadami § 6 ZVZ, Pokynem D9 – Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.10 a postupem stanoveným v Příkazu ministra č. 32/2013 ve znění Dodatku č. 4.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vysoká škola báňská - technická univerzita Ostrava
    IČ: 61989100
    DIČ:
    Sídlo: 17. listopadu 15/2172, Ostrava 708 33
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ivo Vondrák
    Poznámka k dodavateli:



Datum ukončení: 5. 11. 2014


 
Uveřejněno: 25. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016