Zpět

Kompletní dodávka kancelářského nábytku

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10188

Název zakázky: Kompletní dodávka kancelářského nábytku

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Technologická agentura České republiky (TA ČR)

Sídlo zadavatele: Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Luděk Knorr, ředitel Kanceláře TA ČR, 234611222 knorr@tacr.cz

IČ zadavatele: 72050365

DIČ zadavatele: CZ72050365

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marie Stehlíková
  • Telefon: 234 611 635
  • E-mail: stehlikova@tacr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Uchazeči podají písemnou nabídku v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené heslem "Veřejná zakázka Kompletní dodávka kancelářského nábytku ”, název uchazeče a slovy "Neotvírat" na adresu zadavatele: Technologická agentura ČR, Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Kompletní dodávka kancelářského nábytku

Druh/počet

Max. přípustná cena/ks bez DPH

Specifikace

židle kancelářská - 40 ks

2000

ergonomicky nastavitelný sedák-látka

   

síťovaná záda,opěra výškově nastavitelná

   

područky výškově , šířkově, hloubkově nastavitelné

   

plynulé nastavení výšky sedáku

   

barva černá

     

stůl kancelářský - 40 ks

5500

750x800x1600

pracovní, rovný, kovová podnož s výplní lamina

   

barva olše

     

stůl zasedačkový, sklápěcí - 4 ks

3500

750x800x1600 rovný, flexibilní s kovovou sklopnou podnoží,

   

barva olše

     

židle do zasedačky - 20 ks

1200

židle přísedící, stohovatelná, čalouněná, bez područek

   

barva modrá

     

skříňka nízká - 14 ks

2750

750x800x420,dvoudvéřová, jednopolicová, zamykatelná

   

barva olše

     

skříň vysoká, knihovna - 14 ks

3560

600x420x2000,dole plná,dvoudvéřová s jednou poličkou,

   

uzamykatelná,horní část bez dveří s dělením na 2 police

   

barva olše

     

kontejner ke kancel. stolu - 40 ks

3440

650x420x550, čtyřzásuvkový na kolečkách, zamykatelný

   

barva olše

     

věšáky - 14 ks

1350

věšák stojanový s dřevěným zakončením s úpravou na deštníky a odkapovou miskou

   

tělo kovové, kovová základna,

   

výška 1740

 

Cena za kus zahrnuje i dopravu a montáž.

 

Maximální cena za 1 ks v Kč bez DPH je jednotkovou cenou nejvýše přípustnou a její překročení bude považována za nesplnění zadávacích podmínek 
s následkem vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 582840,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta dodání je 14 dní od podpisu smlouvy, nejzazším termínem dodání je 31.12.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Technologická agentura ČR, Evropská 2589/33c, 160 00 Praha 6

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Profesní kvalifikační požadavky: výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) Základní kvalifikační požadavky: čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, o bezúhonnosti uchazeče, o tom, že uchazeč není v likvidaci ani proti jeho majetku neprobíhá či v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení (Čestné prohlášení je přílohou č. 1 Výzvy) Technické kvalifikační požadavky realizace dodávky nábytku nejméně 3 subjektům v posledních 3 letech o objemu min. 200 000 Kč (splnění technických kvalifikačních požadavků prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení o plnění uvedených zakázek v posledních třech letech a to s uvedením ceny zakázky a období plnění)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude svázána nebo jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč jako součást nabídky předloží vyplněnou a podepsanou smlouvu, která je přílohou č. 3 Výzvy.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MY DVA group a.s.
    IČ: 29030684
    DIČ:
    Sídlo: Osadní 1053/28, 170 00 Praha 7
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Hamáček
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Interier Ŕíčany, a.s.
    IČ: 28162471
    DIČ:
    Sídlo: V Chotejně 4, 102 00 Praha 10

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 8. 12. 2014


 
Uveřejněno: 24. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016