Kompletní dodávka kancelářského nábytku
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10188
Název zakázky: Kompletní dodávka kancelářského nábytku
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2014
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Technologická agentura České republiky (TA ČR)
Sídlo zadavatele: Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6
- Jméno: Ing. Luděk Knorr, ředitel Kanceláře TA ČR, 234611222 knorr@tacr.cz
IČ zadavatele: 72050365
DIČ zadavatele: CZ72050365
- Jméno: Marie Stehlíková
- Telefon: 234 611 635
- E-mail: stehlikova@tacr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Uchazeči podají písemnou nabídku v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené heslem "Veřejná zakázka Kompletní dodávka kancelářského nábytku ”, název uchazeče a slovy "Neotvírat" na adresu zadavatele: Technologická agentura ČR, Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Kompletní dodávka kancelářského nábytku
Druh/počet
Max. přípustná cena/ks bez DPH
Specifikace
židle kancelářská - 40 ks
2000
ergonomicky nastavitelný sedák-látka
síťovaná záda,opěra výškově nastavitelná
područky výškově , šířkově, hloubkově nastavitelné
plynulé nastavení výšky sedáku
barva černá
stůl kancelářský - 40 ks
5500
750x800x1600
pracovní, rovný, kovová podnož s výplní lamina
barva olše
stůl zasedačkový, sklápěcí - 4 ks
3500
750x800x1600 rovný, flexibilní s kovovou sklopnou podnoží,
barva olše
židle do zasedačky - 20 ks
1200
židle přísedící, stohovatelná, čalouněná, bez područek
barva modrá
skříňka nízká - 14 ks
2750
750x800x420,dvoudvéřová, jednopolicová, zamykatelná
barva olše
skříň vysoká, knihovna - 14 ks
3560
600x420x2000,dole plná,dvoudvéřová s jednou poličkou,
uzamykatelná,horní část bez dveří s dělením na 2 police
barva olše
kontejner ke kancel. stolu - 40 ks
3440
650x420x550, čtyřzásuvkový na kolečkách, zamykatelný
barva olše
věšáky - 14 ks
1350
věšák stojanový s dřevěným zakončením s úpravou na deštníky a odkapovou miskou
tělo kovové, kovová základna,
výška 1740
Cena za kus zahrnuje i dopravu a montáž.
Maximální cena za 1 ks v Kč bez DPH je jednotkovou cenou nejvýše přípustnou a její překročení bude považována za nesplnění zadávacích podmínek
s následkem vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 582840,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta dodání je 14 dní od podpisu smlouvy, nejzazším termínem dodání je 31.12.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Technologická agentura ČR, Evropská 2589/33c, 160 00 Praha 6
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Profesní kvalifikační požadavky: výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) Základní kvalifikační požadavky: čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, o bezúhonnosti uchazeče, o tom, že uchazeč není v likvidaci ani proti jeho majetku neprobíhá či v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení (Čestné prohlášení je přílohou č. 1 Výzvy) Technické kvalifikační požadavky realizace dodávky nábytku nejméně 3 subjektům v posledních 3 letech o objemu min. 200 000 Kč (splnění technických kvalifikačních požadavků prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení o plnění uvedených zakázek v posledních třech letech a to s uvedením ceny zakázky a období plnění)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude svázána nebo jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uchazeč jako součást nabídky předloží vyplněnou a podepsanou smlouvu, která je přílohou č. 3 Výzvy.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-cestne-prohlaseni.docx (3. 5. 2016 09:24)
- priloha-c.-2-osnova-nabidky.doc.docx (3. 5. 2016 09:24)
- priloha-c.-3-navrh-kupni-smlouvy.docx (3. 5. 2016 09:24)
- vr-kompletni-dodavka-kancel.-nabytku-dodatecne-dotazy-1-141029.pdf (3. 5. 2016 09:24)
- vyzva-vzmr-kompletni-dodavka-kancelarskeho-nabytku-tacr-141024.pdf (3. 5. 2016 09:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: MY DVA group a.s.
IČ: 29030684
DIČ:
Sídlo: Osadní 1053/28, 170 00 Praha 7
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Hamáček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Interier Ŕíčany, a.s.
IČ: 28162471
DIČ:
Sídlo: V Chotejně 4, 102 00 Praha 10 - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 8. 12. 2014