Zpět

Komplexní analýza oblasti řízení bezpečnosti a následná implementace v rezortu MPSV

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9975

Název zakázky: Komplexní analýza oblasti řízení bezpečnosti a následná implementace v rezortu MPSV

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: kontaktní osoba: Mgr. Veronika Mesarčová, tel: +420 221 92 2130, e-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 92 2130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Adresa pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je analýza a mapování procesů fyzické, personální, administrativní, informační bezpečnosti, kybernetické bezpečnosti, ochrany osobních údajů a citlivých údajů, bezpečnosti informačních a komunikačních systémů a informačních systémů infrastruktury. Posuzována bude stávající struktura řízení bezpečnosti v resortu MPSV a její soulad s platnou i připravovanou legislativou, normami, nejlepšími zkušenostmi a současnými technologickými trendy (fáze II. – IV.). Pro úspěšné fungování jednotného řízení bezpečnosti je nutné analyzovat aktiva, identifikovat rizika, hrozby a sestavit plán jejich řízení v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami veřejné zakázky včetně implementace opatření, definice parametrů bezpečnostního dohledu, zajištění vzdělávání v oblasti bezpečnosti a všech nákladových modelů (vzdělávání bude zajištěno již od úvodních fází plnění veřejné zakázky). Veškeré analýzy musí respektovat výstupy z analýz, které na MPSV v této oblasti již proběhly (viz Příloha č. 6 –Seznam předchozích analýz, které budou dodány vítěznému uchazeči při podepsání smlouvy).

Působnost jednotného systému řízení bezpečnosti je stanovena tak, aby zahrnovala nejen Ministerstvo práce a sociálních věcí, ale i organizační složky a příspěvkové organizace resortu MPSV, tj.:

 

· Česká správa sociálního zabezpečení (do jednotného systému řízení bezpečnosti bude zapojena v rovině doporučení a podnětů vzešlých z analýz ostatních organizačních složek a příspěvkových organizací rezortu;

 

· Úřad práce České republiky

o Krajské pobočky úřadu práce

o Kontaktní pracoviště;

· Státní úřad inspekce práce;

· Technická inspekce ČR;

· Úřad pro mezinárodně právní ochranu dětí;

· Centrum sociálních služeb pro osoby se zrakovým postižením v Brně-Chrlicích;

· Centrum sociálních služeb Hrabyně;

· Centrum Kociánka;

· Centrum sociálních služeb Tloskov;

· Centrum pobytových a terénních sociálních služeb Zbůch;

· Fond dalšího vzdělávání.

 

Jednotný systém řízení bezpečnosti v resortu MPSV bude zajišťovat efektivní řízení následujících oblastí bezpečnosti:

· fyzická bezpečnost;

· kybernetická a informační bezpečnost;

· ochrana osobních údajů;

· personální bezpečnost;

· administrativní bezpečnost.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 30068470,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta pro podání nabídek: Datum:8. 9. 2014 Hodina: 10:00 Otevírání obálek s nabídkami bude zahájeno ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek, v sídle zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2. Otevírání obálek s nabídkami se může zúčastnit jeden zástupce uchazeče, který podal nabídku do konce lhůty pro podání nabídek. Zástupce uchazeče se prokáže plnou mocí účastnit se jednání podepsanou osobou oprávněnou za dodavatele jednat. Doba plnění veřejné zakázky Předpokládané zahájení plnění: následující den po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami Požadované ukončení plnění: do 12 ti měsíců od podpisu smlouvy (nejpozději do 31. 10. 2015) Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn termínem zadání veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je celá Česká republika v souladu s bodem 3 této zadávací dokumentace. Uchazeč je oprávněn provádět analytické práce v rámci svého sídla. Jednání řídícího výboru budou probíhat v sídle zadavatele, tj. Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2, stejně tak předání veškerých výstupů předmětu plnění veřejné zakázky proběhne v sídle zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti tak, že jejich součet je celkem 100. Dílčí hodnotící kritérium Váha A) Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH 65 % B) Celková kvalita nabídky 35 % Subkritéria B1 až B3 B1) Kvalita navrženého řešení 60 % B2) Kvalita řízení zakázky 20 % B3) Návrh na vypořádání se s riziky při realizaci předmětu plnění 20 % Blíže viz Zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 17. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016