Zpět

Manažerské dovednosti v řízení projektů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10143

Název zakázky: Manažerské dovednosti v řízení projektů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ČEZ ENERGOSERVIS spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Bráfova 16, 674 01 Třebíč

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Marušík, předseda rady jednatelů Tel.: 561 105 013 e-mail: marusik@cezenergoservis.cz Ing. Petr Douda, člen rady jednatelů Tel.: 561 105 414 e-mail: douda@cezenergoservis.cz

IČ zadavatele: 606 98 101

DIČ zadavatele: CZ60698101

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lenka Hronková, MBA
  • Telefon: 725 693 659
  • E-mail: hronkova@cezenergoservis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Adresa pro osobní předání nabídek: ČEZ ENERGOSERVIS spol. s r.o. Budova BOGO, místnost 305, Jaderná elektrárna Temelín 373 05 Temelín V pracovních dnech je možno předkládat nabídky na adrese pro osobní předání nabídek v období pondělí až pátek v době od 8:00 hod. do 15:00 hod. místního času, v den ukončení lhůty pro podání nabídek pouze do 10:00 hodin. Adresa pro doručení: ČEZ ENERGOSERVIS spol. s r.o. P.O. BOX 18 JE Temelín, 373 05

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je poskytnutí služeb, které budou spočívat ve vzdělávání Manažerské dovednosti v řízení projektů a povedou ke zvýšení znalostí a kvalifikace zaměstnanců společnosti ČEZ ENERGOSERVIS spol. s r.o.

 

Zakázka  obsahuje 3 vzdělávací moduly (A, B, C). Uchazeči mohou podat nabídku pouze jako celek dle Zadávací dokumentace, tedy pouze na všechny 3 moduly dohromady.

 

Vzdělávání obsahuje tyto moduly:

 

 

Modul A -Manažerské dovednosti

Modul B - Projektový management dle standardů ČSN ISO 21500:2012 a pozdějších úprav

 

Modul C - Projektové řízení pomocí SW – MS Project

 

Uchazeč je povinen dodat všechny moduly vzdělávací aktivity (dále jen školení), které jsou ve výzvě a v Zadávací dokumentaci zadavatele dále specifikovány, jinak bude nabídka posouzena jako neúplná, uchazeč nebude vyzván k jejímu doplnění a nabídka nebude postoupena k hodnocení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2014 – 07/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorách zadavatele v jaderné elektrárně Temelín nebo v prostorách dodavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kvantitativní kritéria: Nabídková cena (váha 60%) Kvalitativní kritéria: Obsahová náplň školení (váha 20%) Metodické vedení školení (váha 20%) Podrobnosti jsou uvedeny v přiložené zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační požadavky Uchazeč musí splnit základní kvalifikační předpoklady v rozsahu ust. § 53 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách. Splnění těchto kvalifikačních předpokladů se prokazuje formou čestného prohlášení. Doporučený vzor Čestného prohlášení je přílohou č. 3 Zadávací dokumentace. Způsob prokázání: Čestné prohlášení v originále Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. Profesní kvalifikační požadavky Uchazeč musí prokázat, že splňuje profesní předpoklady pro provedení Předmětu veřejné zakázky: (a) výpisem z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, Způsob prokázání: Prostá kopie dokladu. (b) dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci nebo výpis z živnostenského rejstříku Způsob prokázání: Prostá kopie dokladu. (c) pro školení modulu B kvalifikovanou osobu v oblasti ČSN ISO21500:2012 a pozdějších úprav Způsob prokázání: Uchazeč doloží profesní životopis, osvědčení či akreditaci pro školení projektového managementu dle standardů ISO, dále doloží referenční seznam zakázek školení dle standardu ISO (d) pro školení modulů A a C doložit profesní kvalifikační zkušenosti lektorů/školitelů v dané oblasti pro společnosti podnikající ve stejných či obdobných oborech podnikání Způsob prokázání: Uchazeč doloží profesní životopis, osvědčení či akreditaci pro školení, dále doloží referenční seznam školení – vyspecifikovat druh, rozsah, objednatel. (e) schválené školící centrum nebo povolení MŠMF ČR pro vzdělávání Způsob prokázání: Prostá kopie dokladu. Pro prokázání profesních kvalifikačních předpokladů Uchazeč předkládá pouze prosté kopie dokladů. U požadavku bod ( c ) a ( d ) doloží uchazeč prostou kopii dokladu o pracovně právním vztahu. Technické kvalifikační požadavky (a) Uchazeč musí prokázat, že splňuje technické kvalifikační předpoklady pro provedení předmětu zakázky. Technické požadavky splňuje Uchazeč, který prokáže, že byl v posledních 3 letech před zahájením Zadávacího řízení poskytovatelem služeb v oblasti vzdělávání Manažerských dovedností a Projektového managementu. Uchazeč uvede minimálně 1 referenční zakázku ve finančním objemu vyšším než 200 000 Kč nebo více referenčních zakázek v součtu finančních objemů vyšších než 200 000 Kč. Realizované zakázky, kterými uchazeč prokazuje splnění technických požadavků, musí být v době prokázání řádně dokončeny a předány objednateli. Zakázka modul A musela být realizována vlastními zaměstnanci (v pracovněprávním vztahu v době realizace) bez použití subdodavatele. Pouze zakázka moduly B a C mohla být realizována i prostřednictvím subdodavatele, tzn. dodavatel dodavatele. způsob prokázání: musí být vyplněna a podepsána tabulka formuláře „Seznam významných zakázek“. Tato tabulka je uvedena v příloze Zadávací dokumentace. Doporučený vzor Seznamu významných zakázek je přílohou č. 4 Zadávací dokumentace. (b) Dále jsou u jednotlivých školení požadována následující kritéria: závazné je splnění požadovaných kritérií odst. 3.5 Zadávací dokumentace dle požadavku „Rozsah/parametry školení“ na minimální počet hodin školení a počet dnů školení. Nesplnění tohoto parametru není přípustné a nabídka uchazeče bude vyřazena! způsob prokázání: Splnění závazných kritérií dle odstavce 3.5 Zadávací dokumentace doloží Uchazeč doplněním příslušných vyznačených parametrů do přílohy č.1 Smlouvy o dílo, která je přílohou č.5 Zadávací dokumentace. Kvalifikační požadavky ostatních subdodavatelů Zakázka nesmí být dodávána formou subdodávek v oblasti všech modulů A, B a C. Lektor/školitel musí být zaměstnancem (v pracovněprávním vztahu).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě (1x originál a 1x kopie), součástí nabídky musí být i její elektronická podoba na CD. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Bližší informace stanoví Zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel požaduje sestavení nabídky v tomto členění: Zadavatel požaduje sestavení nabídky v tomto členění: a) krycí list nabídky, jehož vzor je Přílohou č. 1 Zadávací dokumentace a který bude obsahovat název zakázky, identifikační údaje uchazeče (název, právní forma, sídlo, IČ, DIČ), kontaktní osobu uchazeče (vč. kontaktního telefonního čísla, kontaktní adresy a kontaktní e-mailové adresy), v předepsaném členění dle Zadávací dokumentace, krycí list bude řádně podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za něj; b) nabídkovou cenu Uchazeče, Tento vzor je Přílohou č.2 Zadávací dokumentace, dokument nabídková cena bude řádně podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za něj; c) dokumenty prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (čestné prohlášení dle čl. 4.1. Zadávací dokumentace – možné využít vzor v Příloze č. 3) a řádně podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za něj; d) dokumenty prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů (dle čl. 4.2. Zadávací dokumentace) v prosté kopii; e) dokumenty prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů (dle čl. 4.3. Zadávací dokumentace – možné využít vzor v Příloze č. 4; f) kompletní specifikace nabízené realizace zakázky dle čl. 3.5. Zadávací dokumentace – vypracuje Uchazeč g) doplněný text smlouvy. Uchazeč do závazného textu smlouvy, která je Přílohou č. 5 Zadávací dokumentace, doplní identifikační údaje, výši nabídkové ceny a požadované označené údaje. Uchazeč není oprávněn zasáhnout do textu smluv jiným než uvedeným způsobem. Návrh smlouvy bude závazně podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud za uchazeče podepisuje krycí list a další listiny jiná osoba, než osoba oprávněná jednat za uchazeče dle obecných právních předpisů, musí být její oprávněnost k podpisu v nabídce doložena.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávací aktivity nesplnilo podmínku uvedenou ve schválené žádosti - "Další profesní vzdělávání zaměstnanců podporované zaměstnavateli s důrazem na odborné vzdělávání stávajících nebo nově přijatých zaměstnanců, zaměřené zejména na zvýšení, rozšíření, prohloubení, obnovení nebo udržení kvalifikace, realizované ve vzdělávacím programu: zařízením s akreditovaným vzdělávacím programem".

Datum ukončení: 4. 12. 2014


 
Uveřejněno: 13. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016