Zpět

Provádění integrované komunikace ČSSZ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10062

Název zakázky: Provádění integrované komunikace ČSSZ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ČR - Česká správa sociálního zabezpečení

Sídlo zadavatele: Křížová 25, Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jana Kočicová, ředitelka odboru strategie a projektové kanceláře, 257063464, jana.kocicova@cssz.cz

IČ zadavatele: 00006963

DIČ zadavatele: neplátce

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Dubský
  • Telefon: 257063615
  • E-mail: jan.dubsky@cssz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 9. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude podána prostřednictvím e-tržiště Gemin.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace klíčových aktivit projektu financovaného

ze zdrojů Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP

LZZ“) v rámci Evropských strukturálních fondů pod názvem „Provádění

integrované komunikace ČSSZ“ (dále také jen „projekt“). Předmětem projektu

je výběr poskytovatele, který zajistí služby spojené s posouzením aktuálního

stavu a vytvořením podmínek pro optimalizaci integrované komunikace České

správy sociálního zabezpečení (dále jen „ČSSZ“).

 

Předmět této veřejné zakázky sestává z následujících tří dílčích plnění:

 

A.  Analýza současného stavu provádění integrované komunikace ČSSZ, na základě průzkumu veřejného mínění na ČSSZ u interní a externí veřejnosti včetně jeho zajištění.

 

B.    Úprava aktuálního Grafického manuálu ČSSZ

 

C.    Vzdělávání zaměstnanců ČSSZ - zajištění prezenčních seminářů k proškolení v oblasti mediální a krizové komunikace pro vybrané zaměstnance ČSSZ

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2859504,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předmět plnění bude realizován po dobu počínající dnem uzavření smlouvy, nejpozději do 30. 10. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
1. Místem plnění předmětu veřejné zakázky u dílčího plnění ad A. a ad B. dle části III. zadávací dokumentace bude sídlo zadavatele - Česká správa sociálního zabezpečení, Křížová 1292/25, 225 08 Praha 5. 2. Místem části dílčího plnění ad A. Mystery shopping dle části I. Smlouvy budou sídla 30-ti klientských pracovišť (tj. OSSZ/PSSZ/MSSZ Brno a příslušného útvaru ústředí ČSSZ). Podmínky pro rozložení částí dílčího plnění jsou uvedeny v Příloze č. 2 smlouvy [Formulář – místa dílčího plnění A.3) čl. I. smlouvy (mystery shopping)]. 3. Místem dílčího plnění ad C. dle části III. zadávací dokumentace budou zájemcem zajištěné školící prostory vybavené odpovídající technikou v místě dle cílové skupiny účastníků seminářů ve 14 jednotlivých městech ze 7 vybraných regionů České republiky. Jednotlivé regiony a města jsou uvedeny v Příloze č. 3 návrhu smlouvy [Místa dílčího plnění C.2) čl. I. smlouvy (vzdělávání zaměstnanců - semináře)].

Pravidla pro hodnocení nabídek:
nejnižší nabídková cena včetně DPH za celý předmět plnění

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel stanoví, že kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je zájemce, který splní níže uvedené kvalifikační předpoklady v požadovaném rozsahu: 1. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje zájemce podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen zákon) předložením následujících dokladů: a) výpisem z evidence Rejstříku trestů – viz § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona, b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení – viz § 53 odst. 1 písm. f) zákona, c) potvrzení příslušného orgánu či instituce – viz § 53 odst. 1 písm. h) zákona, d) čestného prohlášení ohledně dalších požadovaných skutečností – viz § 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) až a k) zákona. 2. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokazuje zájemce podle § 54 písm. a) a b) zákona předložením následujících dokladů: a) výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisem z jiné evidence, pokud je v ní zapsán, b) dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu této veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3. Zájemce předloží čestné prohlášení podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. 4. Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokazuje zájemce podle § 56 zákona předložením následujících dokladů: 4.1. Seznam významných služeb realizovaných zájemcem v posledních pěti letech. Zájemce prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu, pokud v seznamu významných služeb uvede, že realizoval alespoň: a) dvě zakázky, jejichž předmětem byl průzkum veřejného mínění a mystery shopping pro subjekt s minimálním počtem 1000 zaměstnanců a regionálními pracovišti (s minimálním počtem 15 pracovišť). b) dvě zakázky, jejichž předmětem bylo vytvoření grafického manuálu. c) dvě zakázky, jejichž předmětem bylo vzdělávání zaměstnanců - semináře v oblasti mediální a krizové komunikace mající praktickou část. Seznam významných služeb bude obsahovat jejich přesnou specifikaci. K tomuto seznamu pak zájemce připojí v souladu s § 56 odst. 2 písm. a) bod 1. až 3. zákona osvědčení o realizaci významných služeb vydané či podepsané veřejným zadavatelem nebo jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění zájemce, není-li současně možné osvědčení od jiné osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. V seznamu významných služeb a v osvědčeních vydaných veřejným zadavatelem nebo jinou osobou budou uvedeny zejména následující údaje: • identifikace klienta (jméno, adresa, IČO, kontaktní osoba klienta), • kontaktní osoba klienta, u které je referenci možno ověřit, • předmět plnění, • finanční objem, • doba realizace, • prohlášení o úplnosti a pravdivosti uvedených údajů. 4.2. Seznam členů realizačního týmu s doložením jména, pozice a podílu na realizované zakázce (výčet činností). Jedna osoba může být v rámci realizačního týmu uvedena na více pozicích, avšak realizační tým zájemce bude alespoň dvojčlenný, kdy alespoň jedna osoba bude uvedena na pozici vedoucího školitele a druhá na pozici vedoucího realizačního týmu. Realizační tým bude sestaven z těchto pozic: a) jedna osoba v pozici vedoucího realizačního týmu odpovědná za plnění předmětu veřejné zakázky a splňující následující požadavky (kumulativně): • vysokoškolské vzdělání magisterského stupně, • zkušenosti s řízením alespoň tříčlenné pracovní skupiny po dobu alespoň tří měsíců, • v posledních třech letech vedla alespoň jeden projekt, jehož předmětem bylo poskytování služeb obdobných k předmětu plnění této veřejné zakázky, • má alespoň tříletou zkušenost z oblasti vyhodnocení efektivity komunikačních aktivit nebo oboru strategické komunikace; b) min. jedna osoba mající alespoň tříletou pracovní zkušenost v oblasti korporátní (podniková) komunikace (externí a interní komunikace), c) min. jedna osoba mající alespoň tříletou pracovní zkušenost v oblasti veřejných výzkumů, d) min. jedna osoba mající alespoň tříletou pracovní zkušenost v oblasti vzdělávání zaměřeného na komunikaci s médii, e) min. jednoho školitele, který musí splňovat minimálně tyto požadavky na vzdělání a praxi: • vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně, • praktická zkušenost s lektorským vedením alespoň tří školení zaměřených na komunikaci s médii, přičemž každé z těchto školení muselo být realizováno pro jiný subjekt (pro jiného objednatele) v posledních 3 letech; zájemce u popisu každého školení mj. uvede základní identifikační údaje zákazníka nebo zaměstnavatele, objem a obsah vzdělávání, počet proškolených účastníků, dobu realizace vzdělávání a kontaktní osobu objednatele. Seznam členů realizačního týmu bude dále obsahovat u každého z členů realizačního týmu informaci, zda se jedná o zaměstnance zájemce nebo statutární orgán (resp. člena statutárního orgánu) zájemce, či subdodavatele zájemce. Přílohou seznamu dále budou strukturované profesní životopisy všech členů realizačního týmu obsahující prohlášení o pravdivosti údajů v něm obsažených, které budou podepsány příslušným členem realizačního týmu. Ve strukturovaném profesním životopise budou uvedeny alespoň jméno a příjmení člena realizačního týmu a údaje, ze kterých bude vyplývat splnění příslušných výše uvedených požadavků zadavatele na příslušnou pozici.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ:
    Sídlo: Evropská 846/176a, Praha
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ:
    Sídlo: Nad Porubkou 838, Ostrava

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 27. 11. 2014


 
Uveřejněno: 1. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016