Zpět

Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v Ústí nad Labem, Rumburku a Šluknově

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9332

Název zakázky: Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v Ústí nad Labem, Rumburku a Šluknově

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Ústecký kraj

Sídlo zadavatele: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Oldřich Bubeníček, hejtman Ústeckého kraje

IČ zadavatele: 70892156

DIČ zadavatele: CZ70892156

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Kubecová
  • Telefon: 475 657 497
  • E-mail: kubecova.j@kr-ustecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky rozdělené na tři části v rámci tohoto zadávacího řízení je zajištění sociálních služeb sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v období od 1. ledna  2014 do 31. března 2015 ve vybraných lokalitách Ústeckého kraje.

Vzhledem k tomu, že jednotlivé části zakázky jsou v různých místech, popřípadě v různých částech větších měst, uchazeč splňující nejlépe podmínky u jedné části nemusí tyto podmínky splňovat u jiné části.  Zakázka je proto rozdělena na části, jak to umožňuje ustanovení § 98 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Každá část bude tedy posuzována a hodnocena samostatně a uchazeč má právo podat  nabídku na jednu, několik nebo i všechny části zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4099200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. 1. 2014 - 31. 3. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústí nad Labem, Rumburk a Jiříkov, Šluknov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Společně pro všechny části zakázky: ? Základní kvalifikační předpoklady - dle § 53 odst. 1 zákona uchazeč doloží způsobem stanoveným v § 53 odst. 3 zákona; ? Profesní kvalifikační předpoklady - dle § 54 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů. - dle § 54 písmene b) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; - každý uchazeč musí pro příslušnou část zakázky doložit rozhodnutí o registraci sociální služby podle § 78 odst. 1 zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, pro poskytovaní příslušného druhu služby. Pokud uchazeč toto rozhodnutí nemá, je povinen doložit popis realizace poskytované služby, personálního, materiálního a technického zabezpečení služby, finanční rozvahu zajištění provozu služby a doklad o budoucím vlastnickém nebo jiném právu k objektu nebo prostorám, kde by měla být služba poskytována (např. smlouva o smlouvě budoucí). Závazná struktura popisu je stanovena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace Technické kvalifikační předpoklady - dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona s tím, že uchazeč doloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob v postavení garanta projektu, který bude splňovat odbornou způsobilost dle §110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Kvalifikaci odborného vzdělání garanta doloží uchazeč kopií dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání. Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akredi-tovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a huma-nitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pe-dagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, c) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů v oblastech uvedených v pís-menech a) a b) v celkovém rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 5 let, za podmínky ukonče-ného vysokoškolského vzdělání v oblasti studia, která není uvedena v písmenu b), d) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů v oblastech uvedených v pís-menech a) a b) v celkovém rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 10 let, za podmínky středního vzdělání s maturitní zkouškou v oboru sociálně právním, ukončeného nejpozději 31. prosince 1998. Uchazeč výslovně v nabídce uvede, pro kterou část zakázky je tato osoba garan-tem projektu a zda osoba v postavení garanta projektu je v pracovně právním vztahu k uchazeči (zaměstnanec), nebo zda se jedná o subdodavatele nebo za-městnance subdodavatele. U subdodavatele je nutno doložit i doklady podle § 51 odst. 4 zákona. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídek. Doklady k prokázání kvalifikace se předkládají v prosté kopii, v českém nebo slovenském jazyce, VŠ diplom i v latinském jazyce. Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona, a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce. Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uve-dených údajů. Zadavatel si vyhrazuje právo, aby si jako přílohu k Protokolu o posouzení kvalifikace dle § 59 odst. 6 zákona pořídil kopie dokladů, kterými uchazeč prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk, případně slovenský jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Další podmínky:
Bližší popis plnění zakázky - příloha č.1

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Všechny části veřejné zakázky VZ-SV-6/INV/2013 "Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v Ústí nad Labem, Rumburku a Šluknově" byly zrušeny. Na žádnou část této veřejné zakázky nebyly podány alespoň 2 nabídky, které by bylo možné hodnotit.

Datum ukončení: 15. 1. 2014


 
Uveřejněno: 19. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016