Specifické vzdělávání zaměstnanců SVS, spol. s r. o. v oblastech tiskařského SW a flexotisku
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9901
Název zakázky: Specifické vzdělávání zaměstnanců SVS, spol. s r. o. v oblastech tiskařského SW a flexotisku
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 6. 2014
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: SVS, spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Karlštejn 345, 267 18
- Jméno: QUANTUM CZ s. r. o., Kralická 2104/1, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory, IČ: 25869043, DIČ: CZ25869043 Ing. Daniel Vodák, Ph.D. MBA, mob. +420 777 550 885, e-mail: daniel.vodak@quantumcz.com
IČ zadavatele: 45280070
DIČ zadavatele: CZ45280070
- Jméno: Ing. Daniel Vodák, Ph.D. MBA
- Telefon: +420 777550885
- E-mail: daniel.vodak@quantumcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 11. 7. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku lze podat osobně v pracovních dnech Po - Pá v době od 8:00 do 12:00 hodin v sídle zadavatele, tj. SVS, spol. s r. o., Karlštejn 345, PSČ 267 18 nebo zaslat na uvedenou adresu.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je „Specifické vzdělávání zaměstnanců SVS, spol. s r. o. v oblastech tiskařského SW a flexotisku“ v rámci stejnojmenného projektu, registrační číslo: CZ.1.04/1.1.04/B3.00169, spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu ČR prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a ze státního rozpočtu ČR.
Předmětem veřejné zakázky jsou níže uvedené klíčové aktivity:
KA 01: S – Automatizace procesů
KA 02: S – Tvorba grafiky
KA 03: S – Digitální nátisk
KA 04: O - Flexotisk
Bližší informace o předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v bodu 3. 1. výzvy k podání nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 823200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: dnem uzavření smlouvy Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 16. 7. 2014 Předpokládaný termín dokončení: nejpozději do 31. 3. 2015 Provádění jednotlivých klíčových aktivit bude probíhat dle harmonogramu, který je uveden v bodu 5.1.4. výzvy k podání nabídky.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Středočeský kraj.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady dle písm. a) - h), j), k) - blíže viz bod 6.1.1. výzvy k podání nabídky Způsob prokázání: Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Profesní kvalifikační - blíže viz bod 6.1.2. výzvy k podání nabídky Způsob prokázání: - výpis z obchodního rejstříku, který nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů, - živnostenské oprávnění či výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky Technické kvalifikační předpoklady - blíže viz bod 6.1.3. výzvy k podání nabídky Minimální úroveň těchto kvalifikačních předpokladů: - dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží alespoň 3 významné služby obdobného charakteru (poskytnutí vzdělávacích kurzů, firemního vzdělávání), přičemž u jedné z nich činila hodnota provedených služeb minimálně 400.000,- Kč bez DPH a u dvou z nich činila hodnota provedených služeb minimálně 200.000,- Kč bez DPH - dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží seznam osob - minimálně 4 členný tým, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, z něhož bude zřejmé postavení jednotlivých členů v rámci týmu (rozsah jejich působnosti a zodpovědnosti) - bližší specifikace je uvedena v bodu 6.1.3. výzvy k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci, budou předloženy v českém jazyce. Pokud dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky nebo zahraniční dodavatel prokazuje splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce, musí k nim připojit jejich úředně ověřený předklad do českého jazyka. Tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 účinné od 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Veškeré podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky včetně jejich příloh č. 1 - 8.
Soubory ke stažení:
- di-01_1.zip (2. 5. 2016 14:05)
- priloha-01-polozkovy-rozpocet-_1_2_3.doc (2. 5. 2016 14:05)
- priloha-02-subdodavatelske-schema-_1_2_3_4_5.doc (2. 5. 2016 14:05)
- priloha-03-smlouva-o-poskytnuti-sluzeb-_1_2_3.doc (2. 5. 2016 14:05)
- priloha-04-udaje-o-sdruzeni-_1_2_3_4_5.doc (2. 5. 2016 14:05)
- priloha-05-kryci-list-nabidky-_1_2_3.doc (2. 5. 2016 14:06)
- priloha-06-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikace-_1_2_3_4_5.doc (2. 5. 2016 14:06)
- priloha-07-cestne-prohlaseni-technicka-kvalifikace-_1_2_3_4.doc (2. 5. 2016 14:06)
- priloha-08-titulni-strana-na-obalku-uchazece-_1.doc (2. 5. 2016 14:06)
- vyzva-vzdelavani-final_1.pdf (2. 5. 2016 14:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: DataLine Technology, a. s.
IČ: 44796471
DIČ: CZ44796471
Sídlo: Urbánkova 3362/51, 130 00 Praha 4 - Modřany
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Boris Jindra, místopředseda představenstva
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Repromat, a. s.
IČ: 25122266
DIČ: CZ25122266
Sídlo: Drahobejlova 2215/6, 190 00 Praha 9 - Libeň
Datum ukončení: 24. 7. 2014