Zpět

Výběr dodavatele e-learningových služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9288

Název zakázky: Výběr dodavatele e-learningových služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ContiTrade Services s.r.o.

Sídlo zadavatele: Objízdná 1628

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Sabol Roman Tel.:577 512 060 E-mail: roman.sabol@bestdrive.cz Ing. Peter Šimo Tel.: 577 512 874 E-mail: peter.simo@bestdrive.cz

IČ zadavatele: 41193598

DIČ zadavatele: CZ41193598

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Romana Cibulková
  • Telefon: 577514422
  • E-mail: projekteu@bestdrive.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2013 14:18

Místo pro podání nabídek:
nabídku lze poslat doporučenou poštou, kurýrní službou nebo podat osobně na adresu sídla zadavatele: ContiTrade Services s.r.o. Objízdná 1628 765 02 Otrokovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele, který bude realizovat pro společnost ContiTrade Services s.r.o (dále jen BestDrive) technické zpracování e-learningových služeb. Předmět zakázky není dělen na jednotlivá dílčí plnění. Uchazeč o veřejnou zakázku se bude hlásit do veřejné zakázky jako celku. Musí splňovat veškeré požadavky zadavatele uvedené ve výzvě a příloze č. 1 Předmět zakázky a technické požadavky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 835560,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.12.2013 - 31.5.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
V místě sídla zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena, váha 60% Materiálně technické zabezpečení zakázky, váha 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 platné od 1.10.2013, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Netventic Technologies s.r.o.
    IČ: 29233259
    DIČ: CZ29233259
    Sídlo: Křižíkova 70, 602 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. David Žák
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Centre for Modeern Education (CZ), s.r.o.
    IČ: 25631659
    DIČ: CZ25631659
    Sídlo: Pobřežní 34, 186 00 Praha 8

  • 3. uchazeč
    Název: Mathrsio, s.r.o.
    IČ: 29321824
    DIČ: CZ29321824
    Sídlo: Soukenická 558/3, 602 00 Brno - Staré Brno

Datum ukončení: 14. 1. 2014


 
Uveřejněno: 6. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016