Zpět

VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY ZAMĚSTNANCŮ BUSLINE A.S. V RÁMCI PROJEKTU „PODPORA ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10374

Název zakázky: VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY ZAMĚSTNANCŮ BUSLINE A.S. V RÁMCI PROJEKTU „PODPORA ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: BusLine a.s.

Sídlo zadavatele: Na Rovinkách 211, Semily 513 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Vích, +420 483352593, vyberoverizeni@efact.cz

IČ zadavatele: 28360010

DIČ zadavatele: CZ28360010

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Karolína Rybníčková
  • Telefon: +420 481368251, +420 603438651
  • E-mail: karolina.rybnickova@busline.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Europ a.s., Náměstí Tržní 657/12, 460 01 Liberec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je realizace odborných školení v různých místech České republiky.
Zakázka je rozdělena na tři části a každý Uchazeč o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky Zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci:

- Část č. 1 – Školení řidičů: Řidič, reprezentant firmy - přeprava osob

- Část č. 2 – Školení řidičů: Hospodárná a ekologická jízda

- Část č. 3 – Školení techniků: Multifunkční diagnostika IVECO

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1710600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky/podpis smlouvy je 1.2.2015. Zadavatel si vyhrazuje možnost posunutí termínu dodávky jednotlivých částí s ohledem na své provozní a organizační potřeby, s ohledem na tuto skutečnost se pak přiměřené prodlužuje lhůta pro dokončení. Vybranému Uchazeči z takového posunu za žádných okolností nemůže vyplývat právo na účtování jakýchkoliv smluvních pokut, navýšení cen či náhrad škod. Předpokládaný termín dokončení zakázky od podpisu smlouvy jsou 4 měsíce.

Místo dodání / převzetí plnění:
- Ústecký kraj - Liberecký kraj - Hradecký kraj - Jihomoravský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Cena v Kč bez DPH 80 % 2. Kvalita nabízeného plnění 20 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby Uchazeč prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ve smyslu § 53 zákona 137/2012. Splnění základních kvalifikačních předpokladů Uchazeč prokáže tím, že předloží následující doklady: • Čestné prohlášení s výjimkou těchto ustanovení, jež musí doložit samostatně: a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech pracovali u Zadavatele (v případě, že nepracovali, tak předloží čestné prohlášení, že nepracovali) b) má-li formu akciové společnosti, aktuální seznam akcionářů s podílem akcií vyšším než 10 % (v případě, že má jinou formu, tak čestné prohlášení nedokládá) Je-li Uchazeč zapsán v seznamu kvalifikovaných Uchazečů, může prokázat splnění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných Uchazečů ne starším než 90 dnů. V tomto případě Uchazeč nepředkládá výše požadované doklady s výjimkou dokladů popsaných v odst. 6.1 a) a b) ZD. Podává-li nabídku více osob společně, musí základní kvalifikační předpoklady splnit každá z těchto osob, u ostatních kvalifikačních předpokladů postačí, pokud tento předpoklad splní alespoň jedna z osob společně podávajících nabídku. Uchazeč je povinen předložit kopii oprávnění k podnikání, tj.: - výpis z živnostenského rejstříku - obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této zakázky, ne starší 90 dnů, dále Uchazeč rovněž předloží - výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní Uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů, ne starší 90 dnů K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů Uchazeče pro plnění jednotlivých Částí této zakázky na oblasti dalšího profesního vzdělávání Zadavatel požaduje předložení následujících dokladů: a) Seznam alespoň dvou služeb, přičemž alespoň jedna z nich byla poskytnuta v minimálním finančním rozsahu úplaty 200.000,- Kč bez DPH oblasti dalšího profesního vzdělávání (s uvedením spojení a kontaktních osob, u kterých lze tento údaj ověřit) realizovaných Uchazečem v období posledních 3 let b) Seznamem osob podílejících se na plnění VZ, a to takto: Část č. 1 – Školení řidičů: Řidič, reprezentant firmy - přeprava osob - min. 1 lektor (SŠ, 3 let praxe v oblasti dalšího vzdělávání v dopravě) - min. 1 lektor (SŠ, držitel profesního osvědčení dle § 21 zák. 247/2000 Sb.) Část č. 2 – Školení řidičů: Hospodárná a ekologická jízda - min. 2x lektor (SŠ, 3 let praxe v oblasti školení hospodárné, nebo, i bezpečné jízdy ) Část č. 3 – Školení techniků: Multifunkční diagnostika IVECO - min. 2x lektor (SŠ, 3 let praxe v oblasti školení diagnostiky nákladních vozidel, nebo i technické obsluhy vozidel)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ MAD 9 ve verzi 1.10 , na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zakázka je rozdělena na více Částí, každý uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu, více nebo všechny Části. Teoretickou část zakázky není oprávněn zadat subdodavateli.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

Část č. 1 – Školení řidičů: Řidič, reprezentant firmy – přeprava osob  

  • Vítězný dodavatel
    Název: Jiří Novotný - Autoškola a autodoprava
    IČ: 10421874
    DIČ: CZ5803262014

    4Sídlo: Štefánikova 223, 468 22 Železný Brod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Novotný
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ČESMAD BOHEMIA - Sdružení automobilových přepravců
    IČ: 45771570
    DIČ: CZ45771570
    Sídlo: Nad Sokolovnou 117/1,147 00 Praha 4 – Podolí

Část č. 2 – Školení řidičů: Hospodárná a ekologická jízda

  • Vítězný dodavatel
    Název: Jiří Novotný - Autoškola a autodoprava
    IČ: 10421874
    DIČ:
    Sídlo: Štefánikova 223, 468 22 Železný Brod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Novotný
    Poznámka k dodavateli:


  • 2. uchazeč
    Název: ČESMAD BOHEMIA - Sdružení automobilových přepravců
    IČ: 45771570
    DIČ: CZ45771570
    Sídlo: Nad Sokolovnou 117/1,147 00 Praha 4 – Podolí

  • 3. uchazeč
    Název: AUTOEXPERT Praha spol. s r.o.
    IČ: 45795380
    DIČ: CZ45795380
    Sídlo:Jeremiášova 870/24, 155 00 Praha 13 – Stodůlky

Část č. 3 – Školení techniků: Multifunkční diagnostika IVECO

  • Vítězný dodavatel
    Název: ČESMAD BOHEMIA - Sdružení automobilových přepravců
    IČ: 45771570
    DIČ: CZ45771570
    Sídlo: Nad Sokolovnou 117/1,147 00 Praha 4 – Podolí
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 13. 2. 2015


 
Uveřejněno: 29. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016