Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji - stravné pro účastníky kurzů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9287
Název zakázky: Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji - stravné pro účastníky kurzů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00228 Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji příjemce: Mgr. Jana Fišerová
Název/obchodní firma zadavatele: Mgr. Jana Fišerová
Sídlo zadavatele: Dolní 157/10, 500 02 Hradec Králové
- Jméno: Mgr. Jana Fišerová tel.: 605 273 718 mail: fiserova@vzdelavani.net
IČ zadavatele: 73830186
DIČ zadavatele: CZ6254250761
- Jméno: Mgr. Jana Kořínková
- Telefon: 734491276
- E-mail: korinkova@vzdelavani.net
Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena poštou, osobně nebo prostřednictvím kurýrní služby na doručovací adresu Vzdělávací agentura Mgr. Jana Fišerová, Hořická 283/22, 500 02 Hradec Králové, a to nejpozději v den a hodinu ukončení lhůty pro podávání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění stravování pro účastníky vzdělávacích kurzů, které se budou konat na území Královéhradeckého kraje dle předem stanoveného rozpisu (harmonogramu). Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky. Podrobnější specifikace předmětu zakázky je obsahem zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 617199,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění zakázky bude požadováno dle předem stanoveného rozpisu (harmonogramu) průběžně od uzavření smlouvy (listopad 2013) do 30. 6. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Královéhradecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena (bez DPH) zakázky – váha 80% Kvalita a pestrost nabízeného plnění – váha 20%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč prokáže splnění: a) základních kvalifikačních předpokladů podepsáním čestného prohlášení (příloha č. 1 ZD). b) profesních kvalifikačních předpokladů předložením ověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, a oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, doklady musí mít stáří max. 90 dní ke dni podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána v listinné podobě, v jednom vyhotovení a bude doručena v obálce dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené těmito údaji: jméno a adresa zadavatele, jméno a adresa uchazeče, text „NEOTVÍRAT – výběrové řízení“ v levém horním rohu, název zakázky „Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji - stravné pro účastníky kurzů“. K nabídce musí být dále přiložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu .pdf a smlouva v přepisovatelném formátu .doc.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována jen v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.1-zd-vzor-cestneho-prohlaseni-uchazece.docx (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.2-zd-tabulka-pro-stanoveni-nabidkove-ceny.docx (1. 5. 2016 04:57)
- vysledek-vyzvy-final-1.doc (1. 5. 2016 04:57)
- vyzva-k-podani-nabidek-final_1.doc (1. 5. 2016 04:57)
- zadavaci-dokumentace-final_1.docx (1. 5. 2016 04:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Centrum pro integraci osob se zdravotním postižením Královéhradeckého kraje, o.p.s.
IČ: 265 94 145
DIČ: CZ26594145
Sídlo: Pospíšilova 365/9, 500 03 Hradec Králové
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jiří Morávek
Datum ukončení: 20. 11. 2013