Vzdělávání pro zaměstnance
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9904
Název zakázky: Vzdělávání pro zaměstnance
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: RENOMIA, a. s.
Sídlo zadavatele: Holandská 8, 639 00 Brno
- Jméno: QUANTUM CZ s. r. o., Kralická 2104/1, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory, IČ: 25869043, DIČ: CZ25869043 Ing. Daniel Vodák, Ph.D. MBA, mob. +420 777 550 885, e-mail: daniel.vodak@quantumcz.com
IČ zadavatele: 48391301
DIČ zadavatele: CZ699002745
- Jméno: Ing. Daniel Vodák, Ph.D. MBA
- Telefon: +420 777550885
- E-mail: daniel.vodak@quantumcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2014 08:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku lze podat osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8:00 do 14:00 hodin na adresu zadavatele, tj. RENOMIA, a. s., Holandská 8, 639 00 Brno nebo zaslat na uvedenou adresu.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je „Vzdělávání pro zaměstnance“ v rámci projektu „Skutečnou hodnotou firmy jsou vzdělaní zaměstnanci“, registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00861, financovaného z Evropského sociálního fondu ČR prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a ze státního rozpočtu ČR. Cílem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zajišťujících odborné vzdělávání zaměstnanců, zaměřené zejména na prohloubení, rozšíření, zvýšení, obnovení a udržení jejich kvalifikace.
Předmětem veřejné zakázky jsou níže uvedené klíčové aktivity:
KA 01: Odborné obchodní a obecné jazykové a společenské dovednosti (profesní/doplňkové vzdělávání)
KA 02: Obecné IT dovednosti (doplňkové vzdělávání)
KA 05: Rovné příležitosti žen a mužů
Bližší informace o předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v bodu 3 výzvy k podání nabídky a v příloze č. 1 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 785619,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: dnem uzavření smlouvy Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 28. 7. 2014 Předpokládaný termín dokončení: nejpozději do 29. 5. 2015 Provádění jednotlivých klíčových aktivit bude probíhat dle harmonogramu uvedeného v bodu 5.1.4. výzvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je území Středočeského kraje, Jihomoravského kraje a Moravskoslezského kraje.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria a jejich váhy: Nabídková cena – váha 60 % Způsob zajištění plnění předmětu veřejné zakázky – váha 40 % Způsob hodnocení nabídek je blíže specifikován v ustanovení bodu 16. 2. výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady dle písm. a) - h), j), k) - blíže viz bod 6.1.1. výzvy k podání nabídky Způsob prokázání: Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Profesní kvalifikační - blíže viz bod 6.1.2. výzvy k podání nabídky Způsob prokázání: - výpis z obchodního rejstříku, který nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů, - živnostenské oprávnění či výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky Technické kvalifikační předpoklady - blíže viz bod 6.1.3. výzvy k podání nabídky Minimální úroveň těchto kvalifikačních předpokladů: - dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží alespoň 3 významné služby obdobného charakteru (poskytnutí vzdělávacích kurzů, firemního vzdělávání), přičemž u jedné z nich činila hodnota provedených služeb minimálně 400.000,- Kč bez DPH a u dvou z nich činila hodnota provedených služeb minimálně 300.000,- Kč bez DPH (každá z nich) - dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží seznam osob - minimálně 5 členný tým, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, z něhož bude zřejmé postavení jednotlivých členů v rámci týmu (rozsah jejich působnosti a zodpovědnosti) - bližší specifikace je uvedena v bodu 6.1.3. výzvy k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci, budou předloženy v českém jazyce. Pokud dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky nebo zahraniční dodavatel prokazuje splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce, musí k nim připojit jejich úředně ověřený předklad do českého jazyka. Tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 účinné od 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Veškeré podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky včetně jejich příloh č. 1 - 8.
Soubory ke stažení:
- di-01_1_2.zip (2. 5. 2016 14:08)
- dodatecna-informace-02.pdf (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-01-specifikace-predmetu-plneni-_1_2.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-01a-polozkovy-rozpocet-_1_2.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-02-subdodavatelske-schema-_1_2_3_4_5_6.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-03-smlouva-o-poskytnuti-sluzeb-_1_2_3_4.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-05-kryci-list-nabidky-_1_2_3_4.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-04-udaje-o-sdruzeni-_1_2_3_4_5_6.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-06-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikace-_1_2_3_4_5_6.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-07-cestne-prohlaseni-technicka-kvalifikace-_1_2_3_4_5.doc (2. 5. 2016 14:08)
- priloha-08-titulni-strana-na-obalku-uchazece-_1_2.doc (2. 5. 2016 14:08)
- vyzva-renomia-final.pdf (2. 5. 2016 14:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: agentura Motiv P s. r. o.
IČ: 64506550
DIČ: CZ64506550
Sídlo: Řehořova 726/14, 618 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. František Hroník, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Everesta, s. r. o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa - 3. uchazeč
Název: MEK - IN, s. r. o.
IČ: 26797747
DIČ: CZ26797747
Sídlo: Korunní 595/76, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory - 4. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov - 5. uchazeč
Název: Centrum andragogiky, s. r. o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631/6, 500 02 Hradec Králové
- 6. uchazeč
Název: 1. VOX a. s.
IČ: 27204987
DIČ: CZ27204987
Sídlo: Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1
- 7. uchazeč
Název: BNV Consulting, s. r. o.
IČ: 27170241
DIČ: CZ27170241
Sídlo: Melantrichova 970/17, Staré Město, 110 00 Praha 1
Datum ukončení: 3. 9. 2014