Zpět

Vzdělávání pro zaměstnance

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9904

Název zakázky: Vzdělávání pro zaměstnance

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: RENOMIA, a. s.

Sídlo zadavatele: Holandská 8, 639 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: QUANTUM CZ s. r. o., Kralická 2104/1, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory, IČ: 25869043, DIČ: CZ25869043 Ing. Daniel Vodák, Ph.D. MBA, mob. +420 777 550 885, e-mail: daniel.vodak@quantumcz.com

IČ zadavatele: 48391301

DIČ zadavatele: CZ699002745

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Daniel Vodák, Ph.D. MBA
  • Telefon: +420 777550885
  • E-mail: daniel.vodak@quantumcz.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2014 08:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku lze podat osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8:00 do 14:00 hodin na adresu zadavatele, tj. RENOMIA, a. s., Holandská 8, 639 00 Brno nebo zaslat na uvedenou adresu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je „Vzdělávání pro zaměstnance“ v rámci projektu „Skutečnou hodnotou firmy jsou vzdělaní zaměstnanci“, registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00861, financovaného z Evropského sociálního fondu ČR prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a ze státního rozpočtu ČR. Cílem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zajišťujících odborné vzdělávání zaměstnanců, zaměřené zejména na prohloubení, rozšíření, zvýšení, obnovení a udržení jejich kvalifikace.

Předmětem veřejné zakázky jsou níže uvedené klíčové aktivity:

KA 01: Odborné obchodní a obecné jazykové a společenské dovednosti (profesní/doplňkové vzdělávání)

KA 02: Obecné IT dovednosti (doplňkové vzdělávání)

KA 05: Rovné příležitosti žen a mužů

Bližší informace o předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v bodu 3 výzvy k podání nabídky a v příloze č. 1 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 785619,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: dnem uzavření smlouvy Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 28. 7. 2014 Předpokládaný termín dokončení: nejpozději do 29. 5. 2015 Provádění jednotlivých klíčových aktivit bude probíhat dle harmonogramu uvedeného v bodu 5.1.4. výzvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je území Středočeského kraje, Jihomoravského kraje a Moravskoslezského kraje.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria a jejich váhy: Nabídková cena – váha 60 % Způsob zajištění plnění předmětu veřejné zakázky – váha 40 % Způsob hodnocení nabídek je blíže specifikován v ustanovení bodu 16. 2. výzvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady dle písm. a) - h), j), k) - blíže viz bod 6.1.1. výzvy k podání nabídky Způsob prokázání: Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Profesní kvalifikační - blíže viz bod 6.1.2. výzvy k podání nabídky Způsob prokázání: - výpis z obchodního rejstříku, který nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů, - živnostenské oprávnění či výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky Technické kvalifikační předpoklady - blíže viz bod 6.1.3. výzvy k podání nabídky Minimální úroveň těchto kvalifikačních předpokladů: - dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží alespoň 3 významné služby obdobného charakteru (poskytnutí vzdělávacích kurzů, firemního vzdělávání), přičemž u jedné z nich činila hodnota provedených služeb minimálně 400.000,- Kč bez DPH a u dvou z nich činila hodnota provedených služeb minimálně 300.000,- Kč bez DPH (každá z nich) - dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží seznam osob - minimálně 5 členný tým, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, z něhož bude zřejmé postavení jednotlivých členů v rámci týmu (rozsah jejich působnosti a zodpovědnosti) - bližší specifikace je uvedena v bodu 6.1.3. výzvy k podání nabídky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci, budou předloženy v českém jazyce. Pokud dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky nebo zahraniční dodavatel prokazuje splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce, musí k nim připojit jejich úředně ověřený předklad do českého jazyka. Tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 účinné od 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Veškeré podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky včetně jejich příloh č. 1 - 8.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: agentura Motiv P s. r. o.
    IČ: 64506550
    DIČ: CZ64506550
    Sídlo: Řehořova 726/14, 618 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. František Hroník, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Everesta, s. r. o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

  • 3. uchazeč
    Název: MEK - IN, s. r. o.
    IČ: 26797747
    DIČ: CZ26797747
    Sídlo: Korunní 595/76, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

  • 4. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
  • 5. uchazeč
    Název: Centrum andragogiky, s. r. o.
    IČ: 27489698
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: Škroupova 631/6, 500 02 Hradec Králové

 

  • 6. uchazeč
    Název: 1. VOX a. s.
    IČ: 27204987
    DIČ: CZ27204987
    Sídlo: Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1

 

  • 7. uchazeč
    Název: BNV Consulting, s. r. o.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Melantrichova 970/17, Staré Město, 110 00 Praha 1

 

Datum ukončení: 3. 9. 2014


 
Uveřejněno: 13. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016