Zpět

Vzdělávání v Nových Zámcích opakovaná výzva pro části 3, 4, 5

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9609

Název zakázky: Vzdělávání v Nových Zámcích opakovaná výzva pro části 3, 4, 5

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Nové Zámky – poskytovatel sociálních služeb, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Nové Zámky 2, Mladeč, 784 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jan Šenk – ředitel Tel.: 585 155 811 E-mail: senk@novezamky.cz

IČ zadavatele: 708 90 871

DIČ zadavatele: 708 90 871

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Flasarová
  • Telefon: 734 824 981
  • E-mail: flary-zakazky@centrum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Mladeč, Nové Zámky 2, 78401 Litovel

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

3.    Kurzy Bazální stimulace

3.1  Bazální stimulace - základní kurz – 24 hod. (3dny) kurz pro 20 PSS rozdělených do 2 skupin

3.2  Bazální stimulace - navazující kurz – 16 hod. (2dny) kurz pro 20 PSS rozdělených do 2 skupin

 

4.    Kurz Znakového jazyka

4.1  Základy znakového jazyka – 30ti hod. kurz (4 dny) pro  1 SP, 14 PSS rozdělených do 2 skupin

 

5.    Kurz sebeobrany

5.1  Zvládání agresivního klienta pomocí systému úchopů a držení – metoda šetrného zvládání agrese – 56 hod. kurz (7 dnů) kurz pro 47 PSS a 9 SP rozdělených do 4 skupin

 

Uchazeči jsou oprávnění podat nabídku na kteroukoli část zakázky samostatně nebo na celý předmět zakázky.

Uchazeč je oprávněn plnit zakázku pomocí subdodavatelů. V tomto případě je povinen ve své nabídce takového subdodavatele jmenovitě uvést a doložit písemný souhlas subdodavatele s realizací konkrétního školení a kvalifikaci subdodavatele pro konkrétní typ školení.

 

Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

 

Uchazeč musí být schopen realizovat kurz dle časových možností a požadavků zadavatele.

 

Součástí plnění je vydání osvědčení o absolvování kurzu.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 508000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3/2014 – 6/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Litovel nebo Nové Zámky – prostory zajištěné zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
NZákladním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1.Nabídková cena včetně DPH 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů 40% Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše ceny včetně DPH za každý jednotlivý kurz. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ----------------------------------------------------- x váha (%) (hodnota) hodnocené nabídky Dílčí hodnotící kritérium Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení, má nastavené efektivní komunikační kanály jak s cílovou skupinou vzdělávaných osob, tak se zadavatelem. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Výpočet naplnění kritéria pak bude: počet bodů hodnocené nabídky x váha (%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti s výjimkou případu, kdy bylo povoleno splácení ve splátkách a není v prodlení se splácením splátek. • čestné prohlášení o tom, že uchazeč není v likvidaci • čestné prohlášení o tom, že proti uchazeči neproběhlo v uplynulých třech letech insolvenční řízení nebo konkurz nebyl zrušen pro nedostatek majetku • doložení akreditace vzdělávací instituce udělené MPSV pro oblast celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků a kvalifikačního vzdělání pracovníků v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. • k min. 1 z nabízených kurzů (v části na kterou uchazeč předkládá nabídku) doloží uchazeč rovněž platnou akreditaci MPSV k pořádání akreditovaného vzdělávacího programu/kurzu. • Pro ostatní kurzy doloží čestné prohlášení o tom, že před konáním kurzu bude mít akreditace MPSV na daný kurz. (je –li relevantní) • čestná prohlášení dodavatele musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jejím jménem.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 3

  • Vítězný dodavatel
    Název: INSTITUT Bazální stimulace, s.r.o.
    IČ: 258 89 966
    Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek – Místek

ČÁST 4

  • Vítězný dodavatel
    Název: Střední zdravotnická škola Frýdek-Místek
    IČ: 00561151
    Sídlo: Tř. T.G. Masaryka 451, 738 01 Frýdek Místek

ČÁST 5

  • Vítězný dodavatel
    Název: Asociace průvodců v problematice rizikového chování ČR

    IČ: 270 30 067
    Sídlo: Vídeňská 986/22, 779 00 Olomouc

     

Datum ukončení: 1. 4. 2014


 
Uveřejněno: 18. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016