Zpět

Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. – Manažerská akademie STOCK Plzeň – Božkov s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10013

Název zakázky: Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. – Manažerská akademie STOCK Plzeň – Božkov s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: STOCK Plzeň-Božkov s.r.o

Sídlo zadavatele: Palírenská 641/2, 326 00 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Pavlík petr.pavlik@stock.cz

IČ zadavatele: 27904636

DIČ zadavatele: CZ27904636

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jaroslava Šindelářová
  • Telefon: 736 692 067
  • E-mail: jaroslava.sindelarova@stock.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
STOCK Plzeň-Božkov s.r.o Palírenská 641/2, 326 00 Plzeň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

V rámci veřejné zakázky jsou poptávané 2 vzdělávací kurzy, které jsou zaměřeny na další profesní vzdělávání zaměstnanců, a to formou odborně zaměřených kurzů:

5.1. Manažerská akademie pro střední management - předpokládaná hodnota 1.020.000,- Kč

S ohledem na cílovou skupinu zaměstnanců požadujeme provedení kurzu ve 2 variantách (zaměřeních)

5.1.1. Manažerská akademie pro střední management – zaměření Sales

Cílová skupina: 13 pracovníků sales oddělení (2 skupiny)

Rozsah kurzu : 22 dnů (11 dnů na 1 skupinu )

 

 

 

 

·         délka praxe nejméně 5 let v oddělení obchodu a na manažerské pozici, lektorování manažerských kurzů se zaměřením na sales,  retail  a FMCG

 

Hlavní okruhy kurzu:

 

·         Efektivní obchodní  komunikace a její role při budování obchodního vztahu se zákazníkem

·         Strukturovaný prodej , přesvědčování, vyjednávání a argumentace

·         Time management a řízení obchodních cílů pro všechny typy zákazníků

·         Řízení výkonnosti prostřednictvím znalosti a praktického využití vhodných obchodních nástrojů prostřednictvím znalosti a praktického využití vhodných obchodních nástrojů

5.1.2. Manažerská akademie pro střední management – zaměření Liniový management

Cílová skupina: 9 zaměstnanců ve vedoucích pozicích z oblasti výroby a administrativy

Rozsah kurzu : 10 dnů

 

 

Požadavky na lektora kurzu

 

·         délka praxe nejméně 3 roky  ve výrobě na manažerské pozici,   lektorování manažerských kurzů se zaměřením na sales,  retail a FMCG.

 

Hlavní okruhy kurzu:

 

·         Efektivní komunikace v řízení týmu

·         Zvládání konfliktních situací v týmu

·         Time management

·         Budování týmu a motivace

·         Vedení týmu

Krizový management a řízení změn

 

 

5.2.Manažerská akademie pro mistry - předpokládaná hodnota 480.000,- Kč  

Cílová skupina: 12 zaměstnanců na pozicích shiftleadera a teamleadera ve výrobě (2 skupiny)

Rozsah kurzu : 20 dnů (10 dnů na skupinu)

 

 

Požadavky na lektora kurzu

 

·         délka praxe nejméně 3 roky  ve výrobě na manažerské pozici,   lektorování manažerských kurzů se zaměřením na  retail a FMCG.

 

Hlavní okruhy kurzu:

 

·         Efektivní komunikace v řízení týmu

·         Plánování a organizace práce, vedení porad

·         Time management

·         Budování týmu a motivace

·         Řešení konfliktů

·         Situační styly vedení

·         Způsoby zaškolování a instruktáž

·         Finance pro managery

·         Právní minimum (zaměření na pracovně právní problematiku)

·         Technologie a výrobní postupy

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín plnění je od 1.9.2014 do 30.6.2015, přesný termín každé jednotlivé části kurzů bude upřesněn na základě dohody zadavatele s dodavatelem. Zadavatel si vyhrazuje právo posunout termín plnění v závislosti na termínu ukončení zadávacího řízení.

Místo dodání / převzetí plnění:
V místě sídla zadavatele STOCK Plzeň-Božkov s.r.o, Palírenská 641/2, 326 00 Plzeň nebo v prostorách, které zajistí dodavatel

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena • Způsob poskytování požadované služby, metodika vzdělávacích kurzů a výstupy ze školení. V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality poskytovaných vzdělávacích služeb. Bude hodnocena: - Přípravná fáze, způsob navrhované organizace kurzů, komunikace směrem k účastníkům kurzu - Metodika školení ve shodě s požadavky zadavatele u jednotlivých kurzů - Kvalita osnov jednotlivých kurzů a jejich přizpůsobení cílové skupině (součástí nabídky musí být osnovy kurzu) - Použité školící materiály a pomůcky - Výstupy z kurzů – základní požadavky jsou prezenční listiny, fotodokumentace, závěrečné ověření znalostí účastníků - Způsob zajištění zpětné vazby ze strany účastníků školení – hodnotící dotazník, zpráva lektora Způsob hodnocení Nabídková cena Hodnotu tohoto kritéria lze číselně vyjádřit a bude hodnoceno tak, že hodnotící komise použije hodnocení, pro které má nejvýhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 bodů a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky dle vzorce: nejnižší nabídková cena v Kč x 100 (bodů) hodnocená nabídková cena v Kč Způsob poskytování požadované služby, metodika vzdělávacích kurzů a výstupy ze školení Hodnotu tohoto kritéria nelze číselně vyjádřit, proto bude hodnoceno tak, že při hodnocení budou nabídky seřazeny dle celkové kvality stanovených požadavků na požadované služby, metodiky vzdělávacích kurzů, organizačního a technického zajištění kurzů v pořadí od nejlépe posouzené k nejhůře posouzené. Poté bude nejlépe posouzené přiřazeno 100 bodů a každé další pak takové bodové hodnocení, které odpovídá míře splnění tohoto kritéria ve vztahu k nejlépe posouzené nabídce. Hodnotící komise oboduje věcný obsah nabídek uchazečů dle následující stupnice: 100-71 bodů – plně vyhovující, vysoce profesionální, soulad nabídky a zadání z dokumentace. Nabídka přesahuje svým rozsahem základní požadavky zadavatele uvedené v bodech 5.1. a 5.2. 70-51 bodů – vyhovující, profesionální, obsah nabídky odpovídá základním požadavkům zadavatele 50 – 21 bodů - vyhovující s výhradami, obsah nabídky odpovídá základním požadavkům jen částečně nebo obsah není přesně specifikován a navázán na reálné potřeby zadavatele. Nedošlo k pochopení zakázky. 20-1 bodů - vyhovující s velkými výhradami až nevyhovující. Nabízené plnění není propracováno a detailně specifikováno. Uchazeč neporozuměl zadání veřejné zakázky pro danou hodnocenou část a potřeby zaměstnavatele. Navrhované plnění není kvalitně zpracováno. Celkové hodnocení nabídek – jednotlivá bodová ohodnocení nabídky podle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou váhou kritéria. Na základě součtu u jednotlivých nabídek komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • dále je možné požadovat např. čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod. • seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech- realizace nejméně 3 zakázek obdobného charakteru, každou v minimální hodnotě 250.000,- Kč bez DPH. • Dodavatelem doložený seznam lektorů, musí obsahovat alespoň 2 lektory s praxí nejméně 3 roky v oboru daného kurzu a praxí nejméně 3 roky lektorování problematiky daného kurzu. Blíže v části specifikace zakázky, kde je u každého kurzu uvedena požadovaná min. úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Zadavatel také požaduje doložení nabídky v elektronické verzi na CD či DVD ve formátu .pdf.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.


 
Uveřejněno: 1. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016