Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic / Deceuninck - SAP školení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9229

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic / Deceuninck - SAP školení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 10. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Inoutic / Deceuninck, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Vintrovna 208/23, 66441 Popůvky

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jméno:Alena Petrusová Telefon: +420 734 120 675 E-mail: petrusova@naviga4.cz

IČ zadavatele: 49445553

DIČ zadavatele: CZ49445553

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jarmila Kobzová
  • Telefon: +420 775 850 978
  • E-mail: jarmila.kobzova@inoutic.com

Lhůta pro podání nabídek: 13. 11. 2013 09:45

Místo pro podání nabídek:
Naviga Assistance s.r.o. Pobřežní 249/46 186 00 Praha 8

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je služba – zajištění školení v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic/Deceuninck, konkrétně proškolení interních lektorů pro podporu efektivního využití podpůrných řídících nástrojů SAP CRM. Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na služby podle § 12 odst. 2 Zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „ZVZ“). Zakázka je zadána v režimu jednacího řízení bez uveřejnění dle § 23 odst. 1 písm. a) ZVZ a v souladu s ustanovením § 34 ZVZ.

 

Odůvodnění k použití jednacího řízení bez uveřejnění:

Zadavatel dne 2. 9. 2013 na svém profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/inoutic-deceuninck-spol-s-r-o a na stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz/ (v sekci „Zadávací řízení“) zveřejnil výzvu k podání nabídek na zakázku s názvem „Zajištění vzdělávacích aktivit v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic/Deceuninck“ zadanou formou zjednodušeného podlimitního řízení. Tato zakázka byla rozdělena na 4 části (A – D), kdy v každé části zadavatel výzvou obeslal minimálně 5 zájemců o zakázku.

V rámci části D nebyla však ve lhůtě pro podání nabídek podána žádná nabídka. V souvislosti s tím zadavatel rozhodl o zrušení veřejné zakázky dle ustanovení § 84 odst. 1 písm. a) ZVZ. Zrušení bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 11. 10. 2013, pod evidenčním číslem VZ 369549. Vzhledem k tomu, že ve zjednodušeném podlimitním řízení nebyly podány žádné nabídky, jsou dány důvody pro použití jednacího řízení bez uveřejnění ve smyslu § 23 odst. 1 písm. a) ZVZ.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zakázka (školení) bude probíhat v listopadu 2014. Zadavatel předpokládá, že školení proběhne v průběhu tohoto jednoho měsíce, tento termín je však předpokládaný a bude zadavatelem upřesněn při podpisu smlouvy o poskytování služeb s vítězem výběrového řízení. Blíže k termínu školení viz bod 3.1 smlouvy, která je přílohou zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo zadavatele, tj. Vintrovna 208/23, 664 41 Popůvky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena – váha 60 % (K1) 2. Způsob zajištění předmětu plnění veřejné zakázky – váha 20 % (K2) 3. Flexibilita a zpětná vazba – váha 10 % (K3) 4. Lhůta nahlášení změny – váha 10 % (K4) Bližší popis je uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku podá zájemce v listinné podobě ve 2 vyhotovení – 1 originál a 1 kopie.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém jazyce, akceptovány budou také nabídky ve slovenském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 a ustanovením zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.

Další podmínky:
Jednání v rámci jednacího řízení bez uveřejnění bude probíhat písemnou formou. Délka zadávací lhůty činí 60 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek. Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel

              Název: ITICA s.r.o.

              IČ: 29233852

              DIČ: CZ29233852

              Sídlo: Nad Zámkem 1072, 674 01 Třebíč

              Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Daněk

 

  • 2. uchazeč

          Název: PC-DIR Real, s.r.o.

          IČ: 25533525

          DIČ: CZ25533525

          Sídlo: Mlýnská 70, 602 00 Brno

Datum ukončení: 22. 1. 2014


 
Uveřejněno: 21. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016