Zajištění vzdělávacích aktivit v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic / Deceuninck - SAP školení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9229
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic / Deceuninck - SAP školení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00506 Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic / Deceuninck příjemce: Inoutic / Deceuninck, spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Inoutic / Deceuninck, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Vintrovna 208/23, 66441 Popůvky
- Jméno: Jméno:Alena Petrusová Telefon: +420 734 120 675 E-mail: petrusova@naviga4.cz
IČ zadavatele: 49445553
DIČ zadavatele: CZ49445553
- Jméno: Ing. Jarmila Kobzová
- Telefon: +420 775 850 978
- E-mail: jarmila.kobzova@inoutic.com
Lhůta pro podání nabídek: 13. 11. 2013 09:45
Místo pro podání nabídek: Naviga Assistance s.r.o. Pobřežní 249/46 186 00 Praha 8
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je služba – zajištění školení v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic/Deceuninck, konkrétně proškolení interních lektorů pro podporu efektivního využití podpůrných řídících nástrojů SAP CRM. Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.
Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na služby podle § 12 odst. 2 Zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „ZVZ“). Zakázka je zadána v režimu jednacího řízení bez uveřejnění dle § 23 odst. 1 písm. a) ZVZ a v souladu s ustanovením § 34 ZVZ.
Odůvodnění k použití jednacího řízení bez uveřejnění:
Zadavatel dne 2. 9. 2013 na svém profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/inoutic-deceuninck-spol-s-r-o a na stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz/ (v sekci „Zadávací řízení“) zveřejnil výzvu k podání nabídek na zakázku s názvem „Zajištění vzdělávacích aktivit v rámci projektu Optimalizace systému vzdělávání ve společnosti Inoutic/Deceuninck“ zadanou formou zjednodušeného podlimitního řízení. Tato zakázka byla rozdělena na 4 části (A – D), kdy v každé části zadavatel výzvou obeslal minimálně 5 zájemců o zakázku.
V rámci části D nebyla však ve lhůtě pro podání nabídek podána žádná nabídka. V souvislosti s tím zadavatel rozhodl o zrušení veřejné zakázky dle ustanovení § 84 odst. 1 písm. a) ZVZ. Zrušení bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 11. 10. 2013, pod evidenčním číslem VZ 369549. Vzhledem k tomu, že ve zjednodušeném podlimitním řízení nebyly podány žádné nabídky, jsou dány důvody pro použití jednacího řízení bez uveřejnění ve smyslu § 23 odst. 1 písm. a) ZVZ.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zakázka (školení) bude probíhat v listopadu 2014. Zadavatel předpokládá, že školení proběhne v průběhu tohoto jednoho měsíce, tento termín je však předpokládaný a bude zadavatelem upřesněn při podpisu smlouvy o poskytování služeb s vítězem výběrového řízení. Blíže k termínu školení viz bod 3.1 smlouvy, která je přílohou zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele, tj. Vintrovna 208/23, 664 41 Popůvky.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena – váha 60 % (K1) 2. Způsob zajištění předmětu plnění veřejné zakázky – váha 20 % (K2) 3. Flexibilita a zpětná vazba – váha 10 % (K3) 4. Lhůta nahlášení změny – váha 10 % (K4) Bližší popis je uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku podá zájemce v listinné podobě ve 2 vyhotovení – 1 originál a 1 kopie.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém jazyce, akceptovány budou také nabídky ve slovenském jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 a ustanovením zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.
Další podmínky: Jednání v rámci jednacího řízení bez uveřejnění bude probíhat písemnou formou. Délka zadávací lhůty činí 60 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek. Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-kryci-list_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13.doc (1. 5. 2016 04:31)
- priloha-c.-2-cp-splneni-kvalif.predpokladu.doc (1. 5. 2016 04:31)
- priloha-c.-3-cp-zakl.-eko.-a-fin.-kvalif.predpoklady.doc (1. 5. 2016 04:31)
- priloha-c.-4-smlouva-o-poskytovani-sluzeb.doc (1. 5. 2016 04:31)
- priloha-c.-5-cp-68-odst.-3-zakona.doc (1. 5. 2016 04:31)
- prodlouzeni-lhuty-pro-podani-nabidek.docx (1. 5. 2016 04:31)
- vyzva-k-podani-nabidky-esf-cr.pdf (1. 5. 2016 04:31)
- zadavaci-dokumentace-inoutic.pdf (1. 5. 2016 04:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: ITICA s.r.o.
IČ: 29233852
DIČ: CZ29233852
Sídlo: Nad Zámkem 1072, 674 01 Třebíč
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Daněk
- 2. uchazeč
Název: PC-DIR Real, s.r.o.
IČ: 25533525
DIČ: CZ25533525
Sídlo: Mlýnská 70, 602 00 Brno
Datum ukončení: 22. 1. 2014