- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Aktualizace webových stránek města Nového Jičína
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14115
Název zakázky: Aktualizace webových stránek města Nového Jičína
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016813 Efektivní veřejná správa - Město Nový Jičín příjemce: Město Nový Jičín
Název/obchodní firma zadavatele: Město Nový Jičín
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 1/1, 741 01 Nový Jičín
- Jméno: Mgr. Stanislav Kopecký
- Telefon: +420556768225
- E-mail: stanislav.kopecky@novyjicin.cz
IČ zadavatele: 00298212
DIČ zadavatele: CZ00298212
- Jméno: Ing. Jiří Kalinec
- Telefon: +420556768390
- E-mail: jiri.kalinec@novyjicin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 10. 2022 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku včetně všech požadovaných příloh v uzavřené obálce výrazně označené slovy “Nabídkové řízení Aktualizace webových stránek města Nového Jičína – NEOTVÍRAT”, je možno podat poštou na adresu sídla zadavatele nebo osobně na podatelnu města Nový Jičín, Divadelní 1, Nový Jičín, a to ve dnech pondělí a středa od 8 do 17 hodin, úterý a čtvrtek v době od 8 do 14 hodin, pátek v době od 8 do 11 hodin. Na obálce musí být uvedeno jméno a adresa odesílatele. Nabídky doručené po skončení lhůty pro podání nabídek nebudou otvírány.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 495000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: nejpozději do 50 kalendářních dnů od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Masarykovo náměstí 1/1, 741 01 Nový Jičín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle jednotlivých kritérií s různými váhami. Hodnotícími kritérii pro zadání veřejné zakázky jsou:• 1. kritérium: Celková nabídková cena za poskytnutí služby v Kč bez DPH (40 %)• 2. kritérium: Celková nabídková cena za provozní fázi na 60 měsíců v Kč bez DPH (20 %)• 3. kritérium: Kvalita návrhu plnění (40 %)Zadavatel posoudí obdržené nabídky a ty které splní požadavky uvedené ve výzvě zařadí do hodnocení nabídek.V případě rovnosti výsledného hodnocení nabídek bude vítězná nabídka vybrána losováním.Zadavatel může v případě nejasností požádat uchazeče o písemné vysvětlení nabídky. Vysvětlení uchazeče a doplnění nabídky nesmí obsahovat podstatnou změnu nabídky a nesmí být v rozporu s výzvou k podání nabídek.Postup při hodnocení nabídekZadavatel stanovuje způsob hodnocení nabídek podle ekonomické výhodnosti a stanovených kritérií takto:Nejvhodnější nabídce je přiděleno v daném kritériu bodové hodnocení max. 100 bodů. Každé další jednotlivé nabídce je dle kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci kritéria vzhledem k nejvhodnější nabídce. Bodové hodnocení bude stanoveno pro jednotlivá kritéria takto:1. kritérium – „Nabídková cena – poskytnutí služby“: Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu v Kč bez DPH za poskytnutí služby, a to podle její absolutní výše.Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorcenejnižší cena v Kč bez DPH100x -------------------------------------------------------------------------- x váha kritériahodnocená cena v Kč bez DPH2. kritérium – „Nabídková cena – provozní fáze“: Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu v Kč bez DPH za provozní fázi na 60 měsíců, a to podle její absolutní výše.Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorcenejnižší paušální cena za 60 měsíců v Kč bez DPH100x -------------------------------------------------------------------------- x váha kritériahodnocená paušální cena za 60 měsíců v Kč bez DPH3. kritérium – „Kvalita návrhu plnění“: Zadavatel zvolil jako prostředek hodnocení nabídek pro toto kritérium formu prezentace dvou funkčních grafických návrhů + čtyř grafických návrhů v obrázkové podobě, jež představí a předvede na konkrétních stránkách a podstránkách, jejíž podmínky a požadavky jsou uvedeny v samostatné příloze č. 1 Technická specifikace Díla.K účasti na prezentaci budou vyzváni uchazeči, jejichž nabídka nebyla v rámci posouzení nabídek vyloučena z výběrového řízení, a to zasláním elektronické výzvy, která bude obsahovat další podrobnosti.Prezentace řešení proběhne předběžně dne 17.10.2022. Konečný termín a čas pro prezentaci řešení bude jednotlivým uchazečům upřesněn. Prezentace může být provedena buď prezenční formou v místě zadavatele, nebo formou on-line konference kterou zabezpečí uchazeč. Zvolenou formu prezentace uchazeč oznámí již ve své podané nabídce.Uchazeč po prezentaci navrhovaného řešení poskytne funkční odkaz nebo soubory s kompletní prezentovanou nabídkou do doby vyhodnocení VZ.Uchazeč se svou účastí ve výběrovém řízení zavazuje akceptovat zadávací podmínky.Veškeré doklady o průběhu realizace veřejné zakázky malého rozsahu musí být po dobu uvedenou v platném Spisovém a skartačním řádu Města Nový Jičín (tj. 120 měsíců) uloženy ve spisovnách MěÚ.Zadavatel bude hodnotit toto subjektivní 3. kritérium tak, že každé nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které odpovídá míře naplnění hodnotícího kritéria ve vztahu k požadavkům zadavatele a které bude vycházet z porovnání nejvhodnější a hodnocené nabídky.Pro hodnocení 3. kritéria „Kvalita návrhu plnění“ se použije bodová stupnice 1 až 50 pro každou hodnocenou oblast. Hodnotící komise o pěti členech přiřadí hodnocené nabídce body podle následujícího klíče:Maximálně 50 celkových bodů obdrží od 5-ti členné komise ta nabídka, která je z hlediska skutečností hodnocených v rámci hodnotícího kritéria jako celku plně vyhovující a představuje vysoce profesionálně zpracovaný a komplexní návrh plnění s respektováním požadavků uvedených v této výzvě a v technické specifikaci a s porozuměním dané problematice, zadání a aktivním proklientským přístupem.Zadavatel bude hodnotit míru plnění dle níže uvedených 4 požadavků (každý člen komise vždy v rozmezí 1 až 10 bodů / požadavek):1. Komplexnost a provázanost jednotlivých krokůNejlépe bude hodnocena ta nabídka, u níž bude zadavateli představen návrh, který bude v rámci bodů modelové situace nejvíce komplexní a bude navzájem provázán).Do hodnocení komplexnosti a provázanosti jednotlivých kroků jsou zejména zahrnuty následující oblasti:• Implementace jednotného vizuálního stylu města (barvy, logo, fonty, grafický styl dle Logomanuálu města) do předložených návrhů. Optický dojem ze začlenění vizuálního stylu do návrhu.• Sjednocení stylu s podstránkami / podweby.• Ukázka další úrovně hlavní stránky webu s ukázkou navigační lišty.• Pokrytí mapy stránek, snadné a intuitivním ovládání – navigace, logické členění.• Popis hostingové řešení, zálohy/obnovy dat• Moderní vzhled a funkce2. Uživatelská přívětivostNejlépe bude hodnocena ta nabídka, u níž bude zadavateli představen návrh, který bude v rámci bodů modelové situace nejvíce uživatelsky přívětivý, přehledný, jednoduchý a intuitivní.Do hodnocení uživatelské přívětivosti jsou zejména zahrnuty následující oblasti:• Intuitivnost – snadné ovládání, rozmístění ovládacích prvků, banerů a piktogramu• Přehlednost – snadná orientace, grafické sladění• Jednoduchost (nejjednodušší návrh práce s multimédii a při sdílení informací),• Použití fotek a piktogramů• Splnění požadavků na přístupnost webu3. Úprava textu a práce se soubory a galeriemiNejlépe bude hodnocena ta nabídka, u níž bude zadavateli představen návrh, který bude z pohledu editora nejvíce uživatelsky přívětivý, přehledný, jednoduchý a intuitivní.Do hodnocení úprava textu a práce se soubory a galeriemi jsou zejména zahrnuty následující oblasti:• Použití přednastaveného formátování textu• Použití jednoduchých grafických prvků ve spojení s textem• Připojení souboru k příspěvku/stránce• Připojení galerie obrázků k příspěvku/stránce• Výsledné zobrazení / efektivnost4. Grafický návrh podstránek / subdoménNejlépe bude hodnocena ta nabídka, u níž bude zadavateli představen návrh, který bude v rámci modelové situace nejlépe graficky zpracován a nejvíce přehledný a jednoduchý.Do hodnocení grafického návrhu podstránek / subdomén jsou zejména zahrnuty následující oblasti:• Implementace jednotného vizuálního stylu města (barvy, logo, fonty, grafický styl dle Logomanuálu města) do předložených návrhů. Optický dojem ze začlenění vizuálního stylu do návrhu.• Sjednocení použitého stylu s hlavní stránkou a s dalšími podstránkami / podweby• Pokrytí mapy stránek, snadné a intuitivním ovládání – navigace, logické členění• Moderní vzhled s použitím fotek a piktogramů• Přehlednost, grafické sladěníTakto přidělené bodové hodnocení bude dále násobeno vahou 3. kritéria.Zadavatel použije pro hodnocení výše popsanou bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorcezískané body100x -------------------------------------------------------------------------- x váha kritériaNejvyšší hodnota získaných bodů v rámci všech nabídekCelkové hodnocení bude provedeno součtem dílčích hodnocení dle kritérií tak, jak je uvedeno v samostatné příloze č. 6 Hodnocení. Pořadí nabídek bude stanoveno podle počtu dosažených bodů
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají pouze v listinné podobě. Pod pojmem nabídka se rozumí předložení údajů, dokumentů, které potřebuje zadavatel k hodnocení nabídek dle ekonomické výhodnosti nabídky a k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení. Nabídka bude zpracována v českém jazyce písemnou formou, v souladu s podmínkami tohoto zadání. Forma nabídky:•nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče,•uchazeč musí předložit nabídku v písemné podobě, a to v jednom originále,•veškeré náklady a výdaje spojené se zpracováním a předložením nabídky nese uchazeč,•k nabídce, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se nepřihlíží. O tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Nabídka bude podána výlučně v písemné podobě v zalepené obálce s označením: „Nabídkové řízení Aktualizace webových stránek města Nového Jičína – NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uvedeno jméno a adresa odesílatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení výzvy, a to písemně na adrese sídla zadavatele nebo elektronicky e-mailem na adrese: jiri.kalinec@novyjicin.cz. Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Na základě žádosti o vysvětlení výzvy doručené ve stanovené lhůtě zadavatel doručí uchazeči vysvětlení k výzvě, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti uchazeče. Zadavatel současně zveřejní vysvětlení (včetně přesného znění žádosti uchazeče) anebo dodatečné informace na místech, kde bude zveřejněna výzva, tj. na portále www.esfcr.cz a na portále ezak.novyjicin.cz. Zadavatel má právo poskytnout uchazečům vysvětlení výzvy i bez předchozí žádosti uchazeče. Takovéto vysvětlení výzvy uveřejní zadavatel nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- WEB_ESFCR_vyzva_k_podani_nabidky_pro_verejnou_zakazku_maleho_rozsahu.pdf (26. 9. 2022 18:19)
- WEB_ESFCR_priloha_c1_Technicka_specifikace_dila.docx (26. 9. 2022 18:19)
- WEB_ESFCR_priloha_c2_Kryci_list_nabidky.docx (26. 9. 2022 18:19)
- WEB_ESFCR_priloha_c3_Cestne_prohlaseni.docx (26. 9. 2022 18:19)
- WEB_ESFCR_priloha_c4_Polozkovy_rozpocet.xlsx (26. 9. 2022 18:19)
- WEB_ESFCR_priloha_c5_Navrh_smlouvy.docx (26. 9. 2022 18:20)
- WEB_ESFCR_priloha_c6_Hodnoceni.xlsx (26. 9. 2022 18:20)
- WEB_ESFCR_priloha_c7_Mapa_stranek_a_seznam_pluginu.docx (26. 9. 2022 18:20)
- WEB_ESFCR_priloha_c8_Logomanual_mesta.pdf (26. 9. 2022 18:20)
- WEB_ESFCR_vyzva_k_podani_nabidky_pro_verejnou_zakazku_maleho_rozsahu_PODEPSANO.pdf (27. 9. 2022 08:04)
- WEB_ESFCR_oznameni_o_vysledku_hodnoceni_vyberu_cena_se_jmeny.pdf (20. 10. 2022 10:05)
- WEB_ESFCR_namitka_BSC_odpoved_sdeleni.pdf (4. 11. 2022 14:26)
- WEB_ESFCR_oznameni_o_podpisu_smlouvy_s_dodavatelem.pdf-1 (9. 1. 2023 08:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 482427.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Webové aplikace s.r.o., Ostravská 94/57, 748 01 Hlučín, IČ0 2679736
Datum podpisu smlouvy: 3. 1. 2023
Datum ukončení: 3. 1. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.