- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Efektivní správa Zdravého města Dobříše -
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11809
Název zakázky: Efektivní správa Zdravého města Dobříše -
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš
- Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA – starosta města
- Telefon: +420318533301
- E-mail: vacek@mestodobris.cz
IČ zadavatele: 00242098
DIČ zadavatele: CZ00242098
- Jméno: Petr Oplíštil
- Telefon: +420736623386
- E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
VYMEZENÍ PŘEDMĚTU ZAKÁZKY A JEHO TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Předmětem veřejné zakázky “ Efektivní správa Zdravého města Dobříše - vzdělávání“ jsou služby dle soupisu
služeb. Přesná hodnota zakázky: 956.000,- Kč bez DPH, 1.156.760,- Kč vč. DPH.
Předmět veřejné zakázky - Soupis služeb – příloha č. 1
Předmět veřejné zakázky – další činnosti - příloze č. 2
Závazné obchodní podmínky včetně platebních podmínek jsou uvedeny ve vzoru smlouvy – samostatná příloha
č. 3.
Plnění předmětu zakázky bude probíhat v rozsahu, formou a v termínech stanovených v zadávacích podmínkách.
Účastníci mohou podávat nabídky, na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky. Údaje v této
zadávací dokumentaci jsou závazné pro všechny části zakázky, není-li v zadávací dokumentaci uvedeno jinak.
Části zakázky jsou definovány v příloze č. 1 – členění dle modrých záhlaví na sedm (7) částí.
V částech, pro které účastník nebude podávat nabídku, upraví smlouvu a přílohy (nelze pouze nevyplnit).
V případě, kdy se účastník bude ucházet pouze o jednu nebo více části, je pro něj stanovená přesná hodnota
zakázky jako součet částí, do kterých se hlásí dle přílohy č. 1, kde jsou uvedeny předpokládané souhrnné náklady
jednotlivých částí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 956000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.9.2018
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
17.1 Hlavním hodnotícím kritériem pro zadání této zakázky je ekonomická výhodnost nabídky v souladu s § 114
zákona. S pevně danou cenou a hodnocením kvality nabízené služby viz níže.
Každá část zakázky bude hodnocena samostatně. Jednotlivé části podávané nabídky budou hodnoceny
totožně, a to dle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedených dílčích hodnotících kritérií.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
SPLNĚNÍ KVALIFIKACE (ROZSAH, ZPŮSOB PROKÁZÁNÍ A MINIMÁLNÍ ÚROVEŇ ZPŮSOBILOSTI)
4.1 Prokázání základní způsobilosti:
Dle § 74 odst. 1 písm. a), b), c), d), e) zákona
Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 zákona splňuje účastník,
a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen
pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země
sídla účastníka; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;
jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán
nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem účastníka či členem statutárního orgánu
účastníka právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární
orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická
osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle
uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tuto základní způsobilost musí účastník splňovat jak
ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště.
b) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
c) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na
veřejné zdravotní pojištění;
d) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na
sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
e) Který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená
správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla účastníka.
Účastník prokazuje splnění základní způsobilosti podle § 75 odst. 1 zákona předložením
a) Výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),
b) potvrzením příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),
c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),
d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),
e) potvrzením příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d),
f) výpisem z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není
v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e)
Doklady prokazující základní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.
reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924
6/14
4.2 Prokázání profesní způsobilosti:
Dle § 77 zákona odst. 1 a odst. 2 písm. a), c)
Profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a), c) zákona splňuje účastník, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců.
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu
veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Zadavatel stanovuje splnění této způsobilosti v minimálním rozsahu nutném k plnění této veřejné zakázky,
tj. předložením
- živnostenského oprávnění, jehož předmětem podnikání je:
Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
nebo
Pořádání vzdělávacích akcí
nebo
Organizování vzdělávacích akcí
nebo
Mimoškolní výchova a vzdělávání
c) doklad osvědčující odbornou způsobilost poddodavatele, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost
zabezpečuje
Zadavatel stanovuje splnění této způsobilosti v minimálním rozsahu nutném k plnění této veřejné zakázky,
tj. předložením:
- dokladu o Rozhodnutí o udělení akreditace ministerstva vnitra ČR na kurzy dle školícího plánu viz
příloha č. 1.
4.3 Prokázání technické kvalifikace:
Zadavatel požaduje v rozsahu dle § 79 odst. 2 zákona
Rozsah požadovaných informací a dokladů dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona:
Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení
ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924
7/14
Dle § 79 odst. 2 písmeno b) zákona
- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží seznam významných služeb za poslední 3 roky (případně
smlouvy s objednateli a doklady o uskutečnění plnění účastníka) v tomto rozsahu:
- Celkem 3 obdobných zakázek, tj. zakázek, kde proběhlo školení min. 20 zaměstnanců v min. celkovém
rozsahu 500.000 Kč.
Dle § 79 odst. 2 písmeno d) zákona
Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží min. 2 členy realizačního týmu, kteří splňují technickou kvalifikaci
v tomto rozsahu:
Vedoucí vzdělávacího týmu (zodpovědný za celý průběh plnění) - vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomiky a
managementu nebo andragogiky, zkušenosti s vedením projektů a projektového týmu v oblasti vzdělávání a
projektů financovaných z ESF – min. 5 let.
vysokoškolské vzdělání – požadavek souvisí s vysokou odborností v oblasti řízení projektů a vedení týmu lidí,
znalosti zásad projektového řízení, porozumění rozpočtu a řízení CF projektu, zkušenosti s ESF z důvodů znalostí
zásad a pravidel operačních programů apod. z hlediska realizace projektu, finančního řízení a také publicity
člen týmu (alespoň jeden lektor z týmu) – min. středoškolské vzdělání, zkušenosti s vedením vzdělávacích
projektů a projektů financovaných z ESF – min. 5 let
Způsob prokázání – Osvědčením o vzdělání postačí v prostých kopiích, vlastnoručně podepsaný profesní
životopis s uvedením relevantní praxe k předkládané zakázce.
Dle § 79 odst. 2 písmeno e) a j) zákona
- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží popis technického vybavení, tak aby bylo zřejmé, že účastník
veřejné zakázky je schopen realizovat celý předmět zakázky minimálně v tomto rozsahu:
- PC, notebooky – pro každou osobu ve školené skupině jeden (viz. Příloha č. 1 - školící plán – soupis
plnění zakázky)
- flipchart/ whiteboard + fixy
- dataprojektor, promítací plátno
- videorekordér, videokamera
- Literární – pedagogická literatura, odborná literatura apod.
- Obrazové soubory – ilustrace, fotografie apod.
- Dotykové pomůcky – studijní a výukové materiály apod.
- Způsob prokázání – čestné prohlášení
Dle § 79 odst. 2 písmeno f) zákona
- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží ke každému jednotlivému kurzu či školení odpovědného
lektora, jeho smluvní vztah s účastníkem zadávacího řízení a strukturovaný životopis lektora, z kterého
bude zřejmé, že lektor bude dostatečně odborně erudován k proškolení jednotlivých kurzů.
reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924
8/14
Dle § 79 odst. 2 písmeno g) zákona
- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží doklad o certifikaci dle ČSN EN ISO 9001.
4.4 Prokázání ekonomické kvalifikace
Dle § 78 zákona
Účastník předloží roční obrat dosahující výše 1.000.000 Kč za 3 bezprostředně předcházející účetní období.
Účastník prokáže obrat výkazem zisku a ztrát účastníka nebo obdobným dokladem podle právního řádu země
sídla účastníka.
4.5 Prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob - § 83 zákona
Účastník může prokázat určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti
požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob.
Účastník je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
a) Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 jinou osobou,,
b) Doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
c) Doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 jinou osobou a
d) Písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí
nebo práv, s nimiž bude účastník oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň
v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za účastníka.
Účastník není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1
zákona, tj. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní
zapsán.
4.6 Změny v kvalifikaci - § 88 zákona
Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně
kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5
pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo
prohlášení ke kvalifikaci; zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle
věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že
a) Podmínky kvalifikace jsou nadále splněny,
b) Nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a
c) Nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.
PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE V PŘÍPADĚ SPOLEČNÉ NABÍDKY
V případě, že má být předmět veřejné zakázky plněn několika účastníky společně a za tímto účelem podávají či
hodlají podat společnou nabídku, je dle § 77 odst. 1 zákona každý z účastníků povinen prokázat splnění základní
způsobilosti a profesní způsobilosti dle 77 odst. 2 písm. a) zákona v plném rozsahu. V případě prokazování
splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 2 písm. c), ekonomické a technické kvalifikace musí prokázat všichni
účastníci společně. V případě prokazování splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prostřednictvím
poddodavatelé se použije § 83 zákona obdobně.
reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924
9/14
V případě společné účasti účastníků zadavatel požaduje doložení, jaké bude rozdělení odpovědnosti za plnění
veřejné zakázky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
OBSAH NABÍDKY
9.1 Nabídka bude předložena v listinné formě ve 2 vyhotoveních, z nichž jedno bude označeno jako originál a
jedno jako kopie, a dále v elektronické formě na datovém nosiči (CD/DVD/flash disk). Datový nosič bude
obsahovat min. návrh smlouvy v otevřeném formátu (doc, odt apod.).
9.2 Nabídka bude podána v českém jazyce.
9.3 Pokud zadávací dokumentace obsahuje formuláře pro jednotlivé úkony a doklady požadované
zadavatelem nebo zákonem, je účastník povinen je použít.
9.4 Nabídka účastníka bude obsahovat v tomto pořadí tyto náležitosti:
1) Obsah nabídky - s uvedením jednotlivých kapitol a číslem strany, na které se definované doklady nachází.
2) Identifikační údaje účastníka formou vyplněného krycího listu nabídky – příloha č. 4
3) Dokumenty prokazující způsobilost a kvalifikaci budou řazeny následovně:
Základní způsobilost dle § 75 odst. 1 zákona
Profesní způsobilost dle § 77 zákona
Ekonomická kvalifikace dle § 78 zákona
Technická kvalifikace dle § 79 zákona
4) Návrh smlouvy
5) Seznam poddodavatelů včetně poddodavatelského systému
7) Ostatní informace a další dokumenty požadované zákonem či zadavatelem
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
CENA NABÍDKY
10.1 Celková nabídková cena je cena určena za celý předmět plnění veřejné zakázky. Pevná nabídková cena
v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky, včetně např. pronájmu
prostor pro školení a souvisejícími náklady na toto školení včetně cestovného lektorů.
Překročení pevné nabídkové ceny je možné pouze v případě, že dojde v průběhu realizace projektu ke
změnám daňových předpisů, majících vliv na výši nabídkové ceny. Překročení nabídkové ceny bude mít
za následek vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE7.1 Vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně (e-mail, datová schránka, pošta) nejpozději3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1. Adresa pro písemné doručování je shodná sesídlem zadavatele.Kontaktní osoba: Petr Oplíštil, e-mail: epodatelna@mestodobris.czDoručovací adresa: Mírové náměstí 119, 263 01 DobříšEmailová zpráva včetně všech příloh nesmí přesáhnout 9 MB.V předmětu zprávy musí být uvedena poznámka: OPZ - vzděláváníIdentifikátor datové schránky: pnxbx8uZaslaný e-mailový dotaz se považuje za přijatý dnem potvrzení příjmu zprávy (automatizované odeslánípotvrzení o přečtení)Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude odesláno nejpozději do 5pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek dle § 98 odst. 1 zákona.Vysvětlení zadávací dokumentace, včetně přesného znění požadavku bude uveřejněno stejnýmzpůsobem, jakým zadavatel uveřejnil zadávací dokumentaci nebo kvalifikační dokumentaci.7.2 Zadavatel může vysvětlit zadávací dokumentaci i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Př. č. 1 - předmět zakázky - školící plán.xlsx (3. 11. 2017 13:01)
- Př. č. 2 - předmět zakázky - další činnosti.pdf (3. 11. 2017 13:01)
- Příloha č. 4 - krycí list nabídky.doc (3. 11. 2017 13:01)
- Zadávací dokumentace_finální_petrO.pdf (3. 11. 2017 13:01)
- Př č 3 - Smlouva o zajištění vzdělávacích kurzů_OPZ.doc (3. 11. 2017 13:01)
- Oznámení o výběru dodavatele vzdělávání OPZ.pdf (7. 12. 2017 13:34)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.