Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Elektronická úřední deska

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13851

Název zakázky: Elektronická úřední deska

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 7. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Město Lovosice

Sídlo zadavatele: Školní 407/2, 410 30 Lovosice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Dian, Ph.D., MBA
  • Telefon: +420416571115
  • E-mail: milan.dian@meulovo.cz

IČ zadavatele: 00263991

DIČ zadavatele: CZ00263991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Vladimír Matějíček
  • Telefon: +420724101555
  • E-mail: verejne.zakazky@equica.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 7. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.meulovo.cz/

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace elektronické úřední desky, spolu se zajištěním provozu 7x24x365 a servisních služeb po dobu 60 měsíců.

Podrobný popis předmětu plnění je uveden v příloze č. 5 – Technická specifikace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 270622,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodávka předmětu plnění bude provedena do 90 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy zadavatele, přičemž výzva nemůže být zaslána před nabytím účinnosti smlouvy. Záruční servis bude poskytován od akceptace dodávky předmětu plnění.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny ve smyslu ust. § 114 ZZVZ dle ekonomické výhodnosti.

    Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny bez DPH (váha 100 %).vá cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost

Účastník ve své nabídce předloží čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou za účastníka jednat, které nebude starší 3 měsíce přede dnem zahájení výběrového řízení (viz příloha č. 3 této zadávací dokumentace).

  • Profesní způsobilost

Účastník ve své nabídce předloží oprávnění k podnikání (výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku) vztahující se k předmětu veřejné zakázky.

  • Technická kvalifikace

Účastník ve své nabídce předloží:

Seznam významných dodávek poskytovaných poslední tři roky před zahájením tohoto výběrového řízení. Seznam bude obsahovat minimálně název zakázky, název objednatele, datum realizace zakázky a kontaktní údaj na zástupce objednatele a předmět plnění zakázky (viz příloha 6 této zadávací dokumentace).

Ze seznamu významných dodávek musí jednoznačně vyplývat, že v uvedeném období realizoval tyto významné dodávky:

Dvě významné dodávky, jejíž předmětem je dodávka a související služby shodného či obdobného charakteru, jako je předmět plnění této VZ – dodávka elektronické úřední desky, kdy minimálně jedna významná dodávka zahrnuje dodávku elektronické úřední desky ve velikosti 55 palců a souhrnná cena obou dodávek je nejméně 300 tis. Kč bez DPH.

  • Účastník zadávacího řízení může použít dodávky, které poskytl společně s jinými dodavateli nebo jako poddodavatel, za předpokladu, že účastník v rámci takovéto dodávky poskytl plnění právě v minimálních požadovaných hodnotách v Kč bez DPH.

  • Účastník předloží konkrétní identifikaci plnění (název, typ a HW/SW specifikace apod.) a produktové listy nabízeného plnění, ze kterého bude možné ověřit splnění technických údajů uvedených v příloze č. 5 ZD

  • Účastníci mohou dokumenty k prokázání kvalifikace předložit v kopii. Základní a profesní způsobilost analogicky dle § 74 a § 77 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (ZZVZ), může účastník doložit Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (výpis nesmí být starší než 3 měsíce přede dnem zahájení výběrového řízení). Dále může účastník prokázat kvalifikaci certifikátem analogicky dle § 239 ZZVZ (certifikát nesmí být starší než 1 rok přede dnem zahájení výběrového řízení).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadavky na formu a obsah zpracování nabídek

Účastník může předložit pouze jednu nabídku.

Tato veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele na adrese profilu zadavatele https://zakazky.meulovo.cz/.

Veškerá komunikace se zadavatelem může probíhat pouze elektronicky přednostně prostřednictvím tohoto elektronického nástroje, popř. prostřednictvím Informačního systému datových schránek (identifikátor DS zadavatele: hqjb2kg).

Nabídky mohou být podány výhradně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele (elektronického nástroje Vhodné k uveřejnění) v souladu s § 211 ZZVZ – žádný jiný způsob podání nabídek není přípustný. Nabídka musí být zpracována prostřednictvím akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG.

Veškeré náležitosti a úkony (např. registrace do elektronického nástroje zadavatele) nutné pro podání nabídky je účastník povinen zjistit a zajistit si samostatně v dostatečném předstihu před koncem lhůty pro podání nabídek.

Nabídka, všechny ostatní doklady a dokumenty s ní související a veškerá korespondence musí být v českém jazyce. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně účastníka. Zadavatel doporučuje zohlednit zejména rychlost připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do elektronického nástroje po nahrání veškerých příloh).

Účastník v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi účastníkem a zadavatelem. Pokud podává nabídku více účastníků společně, uvedou též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1.Účastník předloží nabídkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky dle podmínek uvedených v této výzvě i s případnou DPH, je-li účastník jejím plátcem, ve výši:

 

Cena bez DPH                                    ………………. Kč

DPH 21 %                                           ………………. Kč

Celková cena vč. DPH                       ………………. Kč

 

2.     Účastník uvede cenu bez DPH, výši DPH a cenu s DPH, tedy celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky. Celková nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady účastníka spojené s poskytováním služeb dle zadání a pokynů zadavatele v rozsahu dle bodu 3 této zadávací dokumentace v Krycím listu nabídky. Dále bude nabídková cena zpracována účastníkem v položkovém rozpočtu (viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace), a to v členění jednotková cena v Kč bez DPH (bude uvedeno také v příloze č. 1), celková cena v Kč bez DPH, který bude součástí smlouvy.

3.Veškeré ceny musí být uvedeny v Kč.

Nabídková cena za plnění této veřejné zakázky je cenou konečnou a nejvýše přípustnou. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
1.Zadavatel doporučuje akceptovat níže stanovené požadavky na obsah nabídky, které mají zajistit přehlednost nabídek, a tím usnadnit jejich posouzení:a.1) Krycí list nabídky v rozsahu uvedeném v příloze č. 4 této ZD b.2) Dokumenty prokazující splnění kvalifikace c.a) Návrh plnění předmětu plnění veřejné zakázky v rozsahu:d.b) Požadavky na součinnost zadavatele.e.3) Nabídková cena plnění v Kč bez DPH, samostatně DPH a vč. DPHf.4) Čestné prohlášení k odpovědnému zadávání a plnění veřejné zakázky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Jméno a příjmení, funkce, telefon, e-mail.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
1.Poskytnutí zadávací dokumentaceZadávací dokumentace v elektronické podobě je všem dodavatelům k dispozici bez omezení přístupu na profilu zadavatele https://zakazky.meulovo.cz/ a na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel dodavatele upozorňuje na skutečnost, že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele, a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně známých platných právních předpisů a odborných norem. Dodavatel se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci, ale též ustanoveními příslušných obecně závazných norem.2.Změna nebo doplnění zadávací dokumentaceZadávací podmínky obsažené v zadávací dokumentaci může zadavatel změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Změna nebo doplnění zadávacích podmínek musí být uveřejněna nebo oznámena dodavatelům prostřednictvím elektronického nástroje na profilu zadavatele a také na portálu www.esfcr.cz..Pokud to povaha doplnění nebo změny zadávacích podmínek vyžaduje, zadavatel současně přiměřeně prodlouží lhůtu pro podání nabídek. V případě takové změny nebo doplnění zadávacích podmínek, která může rozšířit okruh možných účastníků zadávacího řízení, prodlouží zadavatel lhůtu tak, aby od odeslání změny nebo doplnění zadávací dokumentace činila nejméně celou svou původní délku.3.Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to prostřednictvím elektronického nástroje.Zadavatel uveřejní Vysvětlení zadávacích podmínek prostřednictvím elektronického nástroje na profilu zadavatele a také na portálu www.esfcr.cz, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Otevírání nabídek proběhne bez zbytečného odkladu po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Otevřením nabídky v elektronické podobě se rozumí zpřístupnění jejího obsahu zadavateli, a otevírání nabídek tedy analogicky s § 109 a 110 ZZVZ neveřejné.
Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, rozhodnutí o vyloučení účastníka z účasti v zadávacím řízení, případně o rozhodnutí o zrušení veřejné zakázky, budou účastníci informováni prostřednictvím elektronického nástroje na profilu zadavatele. V případě, že zadavatel rozhodne o zrušení veřejné zakázky, uveřejní informaci o zrušení zadávacího řízení stejným způsobem, jakým zadávací řízení zahájil.
Výše popsaná oznámení budou rovněž zveřejněna prostřednictvím portálu www.esfcr.cz.
Účastník bere na vědomí, že zadavatel při realizaci projektu musí dodržet povinnosti vyplývající z pravidel financování stanovených v podmínkách programu pro příslušnou výzvu Operačního programu Zaměstnanost a povinnosti vyplývající ze zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů. Účastník se zavazuje poskytnout zadavateli na vlastní náklady veškeré doklady související s realizací veřejné zakázky, které si vyžádají kontrolní orgány, a spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písmena e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů.
Účastník je povinen poskytovat požadované informace a dokumentaci za účelem ověřování plnění Podmínek usnesení / Rozhodnutí o poskytnutí dotace zaměstnancům pověřených orgánů: Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva financí ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, NKÚ, příslušného finančního úřadu, a dalších oprávněných orgánů státní správy. Doklady musí být uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a souvisejícími prováděcími právními předpisy.
Smlouva na realizaci předmětné veřejné zakázky bude veřejně přístupná a bude zveřejněna v registru smluv.
Zadavatel si vyhrazuje právo

v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit podmínky stanovené v ZD,
ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění,
při nesplnění podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci účastníka v odůvodněných případech vyloučit z další účasti ve zadávacím řízení,
zveřejnit výsledek, resp. zrušení zadávacího řízení a informovat o příp. vyloučení účastníka prostřednictvím uveřejnění informace na profilu zadavatele a na profilu www.esfcr.cz.
zrušit veřejnou zakázku z důvodů uvedených v pravidlech OPZ a ZZVZ.

Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 200913.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): emam s.r.o.Poříčí 2466/30, 678 01 BlanskoIČ:29284414

    Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2021

Datum ukončení: 5. 10. 2021

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 7. 2021
 
Aktualizováno: 11. 10. 2021