- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Genderově senzitivní analýza trhu práce na Děčínsku
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13183
Název zakázky: Genderově senzitivní analýza trhu práce na Děčínsku
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 12. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.51/0.0/0.0/17_081/0011623 Flexibilní práce pro ohrožené osoby příjemce: Okresní hospodářská komora Děčín
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Děčín
Sídlo zadavatele: Pohraniční 1288/1, 405 02 Děčín 1
- Jméno: Ing. Dalibor Voborský
- Telefon: +420412511925
- E-mail: info@ohkdecin.cz
IČ zadavatele: 60279699
- Jméno: Jiří Štajner
- Telefon: +420412511925
- E-mail: stajner@ohkdecin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 1. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: OHK Děčín, Pohraniční 1288/1, 405 02 Děčín 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka je realizována v rámci projektu Flexibilní práce pro ohrožené osoby, který je zaměřen na snížení genderové nerovnosti žen na trhu práce, a to realizací programu jejich přípravy na výkon flexibilních forem práce a podpory zavádění těchto forem u zaměstnavatelů.
Opatření zaměřená na zvyšování flexibility ohrožených osob a snížení genderové nerovnosti na trhu práce mohou přinést žádoucí efekt, pokud budou vycházet ze znalosti konkrétní situace a jejích souvislostí. V současnosti však na regionální úrovni neexistují v potřebném rozsahu aktuální údaje o horizontální a vertikální segregaci trhu práce podle pohlaví, natož šetření příčin tohoto procesu.
Projekt proto předpokládá provedení analýzy trhu práce na Děčínsku za účelem: a) mapování genderově nejvýraznějších oborů horizontální i vertikální segregace, b) hodnocení stavu a možností flexibilních forem práce pro cílovou skupinu v místních podnicích.
Na základě provedené analýzy budou zpracovány dílčí zprávy a závěrečná souhrnná studie, jejichž výsledky budou použity při práci s cílovými skupinami jak fyzických osob, tak i zaměstnavatelů.
Podkladem pro zpracování těchto materiálů musí být nejen dostupná statistická data, ale i vlastní šetření v regionu, provedené na reprezentativním vzorku dotčených osob a subjektů. Analýza bude provedena v místě realizace projektu, tj. na území okresu Děčín, zejména pak v lokalitách největší koncentrace pracovních sil a příležitostí (města Děčín, Rumburk a Varnsdorf).
Závěry genderově senzitivní analýzy trhu práce musí zároveň umožnit upřesnění plánovaných vzdělávacích a poradenských akcí projektu, především pak vymezit potřebu rekvalifikace podpořených osob za účelem jejich pracovního začlenění. Budou rovněž použity pro účely osvěty k zavadění flexibilních forem práce u zaměstnavatelů a další spolupráce s nimi v rámci projektu.
Vybraný dodavatel zakázky zajistí kompletně její plnění podle uvedené specifikace předmětu, a to včetně organizačního a materiálně technického zajištění.
Metodika realizace
Nabídka bude obsahovat upřesnění přístupu a způsoby realizace následujících průzkumů:
- Analýza existujících statistických a dalších dat odpovídajících předmětu zakázky,
- Dotazníkové šetření reprezentativního vzorku zaměstnavatelů v regionu,
- Předmětně zaměřený monitoring volných pracovních míst v regionu.
Okruhy pro průzkum v podnikové sféře
- Identifikace významných podniků s potenciálem zaměstnávat osoby z cílové skupiny,
- Odlišnosti v uplatnění na trhu práce mezi ženami a muži,
- Převažující kvalifikační požadavky zaměstnavatelů,
- Podíl žen v jednotlivých odvětvích a profesích,
- Genderově stereotypní povolání v regionu,
- Odměňování podle jednotlivých odvětví a profesí,
- Rozdíly ve výdělcích žen a mužů, gender pay gap,
- Nabízené typy pracovních smluv, flexibilní úvazky,
- Možnosti slaďování pracovního a rodinného života,
- Zastoupení žen na rozhodujících pozicích,
- Rovný přístup, diverzitní pracovní prostředí.
Okruhy pro monitoring nabízených míst
- Sledování prostřednictvím využívaných komunikačních kanálů,
- Po jakých profesích je v regionu poptávka?
- Jaké jsou v poptávaných profesích průměrné výdělky?
- Jaké kvalifikace jsou zaměstnavateli poptávány?
- Jaký je v poptávaných profesích gender pay gap?
- Jaké dovednosti / kvalifikace by měly podpořené osoby získat?
- Velikost nabízených úvazků + možnosti flexibilních úvazků,
- Typy pracovních smluv,
- Možnosti slaďování pracovního a rodinného života,
- Identifikace bariér v procesu hledání/nabírání nových pracovních sil,
- Časový vývoj v oblasti nabízených volných míst v regionu.
- Výstupy z plnění zakázky
- Výzkumná zpráva
- Zprávy z monitoringu
- Závěrečná souhrnná studie
Výstupy budou zadavateli předány v stanovených termínech a to v listinném vyhotovení a elektronicky na přenosném médiu v českém jazyce a ve formátech MS Office a PDF.
Součinnost se zadavatelem
Dodavatel bude aktivně spolupracovat se zadavatelem zejména v těchto oblastech:
- Projednání předpokládaných šetření z hlediska stanovení jejich konkrétního obsahu,
- Výběr reprezentativního vzorku respondentů (místních zaměstnavatelů),
- Sdělení průběžných výsledků významných pro realizaci dalších aktivit projektu,
- Odsouhlasení formy a obsahu výstupů z plnění zakázky před jejich předáním.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 198000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Závěrečná souhrnná studie – březen 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií, která byla zvolena jako nejvhodnější vzhledem k tomu, že předmět zakázky vyžaduje kvalifikovanou práci a souvisí s realizací dalších aktivit projektu:
- Nabídková cena (s DPH) - váha 80 %. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší cenou.
- Odborná praxe – váha 20 %. Nejvýhodnější je nejdelší praxe (v rozmezí 1 až 5 let).
Metody hodnocení kritérií:
- kritérium: 100 x nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka x váha 80%,
- kritérium: 100 x nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka x váha 20%.
Body za hodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získá nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen prokázat základní a profesní způsobilost dodavatele, a to předložením dokladů:
- Kopie dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky,
- Čestné prohlášení uchazeče o splnění podmínek základní způsobilosti dodavatele,
- Seznam obdobných aktivit realizovaných za posledních 5 let.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Obsah předkládané nabídky:
- Krycí list nabídky (příloha č. 1 této výzvy),
- Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti dodavatele (příloha č. 2),
- Kopie dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky,
- Nabídkový list se specifikací plnění předmětu zakázky (příloha č. 3),
- Seznam obdobných aktivit realizovaných za posledních 5 let,
- Návrh smlouvy o poskytování služeb, podepsaný oprávněnou osobou (příloha č. 4).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel uvede nabídkovou cenu v Nabídkovém listu bez DPH a v české měně (CZK). Dále uvede, zda je plátcem DPH ve vztahu k předmětu zakázky. Zadavatel není plátcem DPH, a proto bude podle pravidel OPZ nabídková cena hodnocena i s případnou DPH.
Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady dodavatele spojené s plněním předmětu zakázky, včetně organizačního a materiálně technického zajištění. Cena bez DPH se v průběhu realizace zakázky nesmí měnit a bude definována jako nejvýše přípustná.
Pokud nabídková cena překročí předpokládanou cenu zakázky, nebude nabídka předmětem dalšího hodnocení.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku k zakázce. Zada-vatel nepřipouští ani předložení více variant v rámci jedné nabídky - nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena ze za-dávacího řízení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žá-dost musí být zadavateli doručena osobně nebo emailem nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpovědi budou zveřejněny na stránkách www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Náklady spojené s vypracováním nabídky zadavatel nehradí, předložené nabídky nevrací.
Do fáze hodnocení postupují nabídky, které byly doručeny včas a jsou úplné z hlediska zadání.
Smlouva s dodavatelem zakázky bude uzavřena s držitelem vítězné nabídky.
Zadavatel je oprávněn zrušit zadávací řízení před uzavřením obchodní smlouvy. Pokud zadavatel toto právo uplatní, nevzniká zúčastněným uchazečům vůči zadavateli jakýkoliv nárok.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 1_Kryci_list.docx (16. 12. 2019 15:51)
- 2_Cestne_prohlaseni.docx (16. 12. 2019 15:51)
- 3_Nabidkovy_list.docx (16. 12. 2019 15:51)
- 4_Navrh_smlouvy.docx (16. 12. 2019 15:51)
- Vyzva_k_podani_nabidek.pdf (16. 12. 2019 17:35)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek_01.docx-2 (3. 1. 2020 10:27)
- Oznameni_o_vysledku_hodnoceni.docx (13. 1. 2020 10:12)
- Rozhodnuti_o_vyberu_dodavatele.docx (13. 1. 2020 10:12)
- Seznam_obdrzenych_nabidek.docx (13. 1. 2020 10:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 170000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asistenční centrum, a.s., Sportovní 3302, 434 01 Most, IČ: 18383874
Datum podpisu smlouvy: 28. 1. 2020
Datum ukončení: 30. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.