Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nákup CNC obráběcího centra

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13149

Název zakázky: Nákup CNC obráběcího centra

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ing. David Štych

Sídlo zadavatele: Strašice 7,338 45 Strašice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing.David Štych
  • Telefon: +420602561639
  • E-mail: david.stych@quick.cz

IČ zadavatele: 47837411

DIČ zadavatele: CZ7107121142

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: David Štych
  • Telefon: +420602561639
  • E-mail: david.stych@quick.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 12. 2019 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají v elektronické podobě i v listinné podobě. Pro podání nabídky v elektronické podobě bude použit certifikovaný nástroj Tender arena ( dále jen „Tender arena“)dostupný na adrese https://www.tenderarena.cz kde je rovněž podrobný návod na jeho použití ( odkaz „ nápověda“ v zápatí)a kontakty na uživatelskou podporu. Adresa profilu zadavatele: https://www.tenderarena.cz/profily/DavidStych Účastník podá nabídku nejpozději do lhůty pro podání nabídek a do nabídky vloží všechny doklady požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci. Nabídka v listinné podobě musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky:Dodávka CNC obráběcího centra -NEOTEVÍRAT na adresu: Ing.David Štych,Strašice 7, 338 45 Strašice Za doručení odpovídá dodavatel. Nabídka musí být podána nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek .Nabídky lze doručit i osobně na tutéž adresu, a to po předchozí tel. domluvě s p. Ing. Davidem Štychem, tel.: +420 602 561 639.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového horizontálního obráběcího CNC centra 5- ti osého včetně příslušenství .

Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky:

CPV kód: 42612100-0

Součástí zařízení je kompletní technická dokumentace k zařízení a technické podmínky, zároveň je součástí dodacích podmínek návod k obsluze a údržbě a dále předávací protokol vystavený prodávajícím ,instalace, zprovoznění ,zaškolení a přezkoušení obsluhy ( 2 osob) a nástrojová sada ( základní vybavení) pro odzkoušení stroje. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče.

Všechny požadované technické parametry zařízení a minimální kvantifikované hodnoty parametrů jsou uvedeny v příloze č. 1-Technická specifikace, která je součástí Přílohy č. 2 Kupní smlouva -návrh zadávací dokumentace .Tyto parametry musí být splněny. Nabídky, které nesplní některý z požadovaných parametrů nebo minimální kvantifikovanou hodnotu, budou ze zadávacího řízení vyloučeni.

Další požadavky zadavatele:

Předání technické dokumentace , prohlášení o shodě a návodu k obsluze a údržbě v českém jazyce .

- Nástrojové vybavení pro odzkoušení a příslušenství zařízení je součásti dodávky.

-Zaškolení obsluhy obráběcího centra ( 2 osoby) včetně CNC programátorů.

-Veškeré zboží a dodávky musí být po celou dobu dopravy z místa uchazeče do místa instalace u zadavatele pojištěny uchazečem .

-Zadavatel požaduje dodané zařízení dopravit , provést její instalaci na určené místo.

-Dodávané zařízení musí uchazeč uvést do plně funkčního a provozuschopného stavu a zajistiť náležité zaškolení obsluhy zařízení v místě instalace.

Dodavatel také zajistí tyto činnosti , k jejichž realizaci se zaváže v kupní smlouvě a které jsou součástí nabídkové ceny:

Zajištění a kompletace nutných zkoušek a revizí dle platných předpisů a ČSN ( případně jiných norem, které se vztahují k prováděné dodávce).

Zajištění atestů a dokladů o požadovaných vlastnostech výrobků a ostatní doklady , kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a parametrů.

Dodání certifikátů a atestů použitých materiálů, manuálů a návodů k obsluze dodaných zařízení. Vše výlučně v českém jazyce a podle předpisů platných v ČR.

Závaznost požadavků zadavatele

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech zadávací dokumentace a v přílohách zadávací dokumentace vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky.

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

Uchazeč musí do své nabídky zahrnout veškeré práce a dodávky ,které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

 

Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 20 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 15 pracovních dní od vyhodnocení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění :Podpisem smlouvy – bezodkladně po schválení výsledku výběrového řízení kontrolním orgánem . Plnění do 18 týdnů po podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
areál bývalých kasáren 568/172, 338 45 Strašice Strašice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným hodnotícím kritériem bude nabídková cena v Kč bez DPH. Vzhledem k jedinému hodnotícímu kritériu budou nabídky nejdříve hodnoceny z hlediska tohoto kritéria – tj. podané nabídky budou seřazeny v pořadí od nejnižší nabídkové ceny bez DPH .Vybraná nejvýhodnější nabídka , a poté bude u vítězné nabídky posuzováno splnění technických parametrů. Vítěznou se stane nabídka, která bude nejvýhodnější a bude splňovat technické parametry zadávací dokumentace. Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH. V případě rovnosti nabídkových cen bude vítěznou nabídkou ta nabídka, která byla doručena jako 1. v pořadí.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Požadavky na kvalifikaci dodavatelů:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

1. Základní způsobilost

2. Profesní způsobilost

3. Technická kvalifikace

 

1. Základní způsobilost

1. Splnění základní způsobilosti,dle § 74 ZZVZ, prokáže účastník výběrového řízení doložením čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za účastníka,popř. jinou osobou na základě přiložené plné moci. Vzor čestného prohlášení viz příloha č.3 zadávací dokumentace.

Základní způsobilost splňuje dodavatel:

a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídle dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) který není v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat 

a) tato právnická osoba,

b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Způsob prokázaní základní způsobilosti:

Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti ke dni podání nabídky předložením čestného prohlášení , které je nedílnou součástí této výzvy ( příloha č. 3), které musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

2. Profesní způsobilost

Profesní způsobilost prokazuje dodavatel podle §77 odst.1 ZZVZ dokladem oprávnění k podnikání:

Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ke dni podání nabídky předložením čestného prohlášení , které je nedílnou součástí této výzvy ( příloha č. 4), které musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Prokázaní kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů:

Dodavatel zapsaný v seznamu kvalifikovaných dodavatelů může prokázat splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti v rozsahu ve výpisu uvedeném , výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 3 měsíce od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace.

3. Technická kvalifikace

Splnění podmínky technické kvalifikace dodavatel prokáže předložením:

a)Seznamu významných dodávek realizovaných uchazečem v posledních 3 letech:

Přílohou tohoto seznamu musí být doložení minimálně tří zakázek obdobného charakteru, jejichž předmětem plnění je dodávka CNC obráběcího centra o objemu min. 3 ,0 mil.Kč bez DPH/dodávka.

Ze seznamu významných dodávek musí vyplývat minimálně:

- název objednatele

- popis ( rozsah) a předmět významné dodávky/ služby

- doba realizace zakázky ( zahájení a ukončení)

b) doklad o prokázaní technické způsobilosti dodávaného zařízení formou Prohlášení o shodě nebo osvědčení vystaveného příslušným orgánem pro kontrolu jakosti nebo uznávanými institucemi potvrzujícími doklady prokazující způsobilost tohoto zařízení pro použití na trhu v ČR.

Doložení dokladů o splnění základní způsobilosti dle § 74 ZZVZ, profesní způsobilosti dle §77 odst.1 ZZVZ a technické kvalifikace postačí v kopii – na vyžádání musí být dodavatel schopen doložit originály nebo ověřené kopie předkládaných dokumentů.

Čestná prohlášení musí být vždy doložena v originále.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být jednoznačná a bez pochybností. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný účastník.

Formální požadavky na nabídku :

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

Krycí list : Na krycím listu budou uvedeny následující údaje: název zakázky, základní identifikační údaje zadavatele a dodavatele včetně osob zmocněných k dalšímu jednání, nabídková cena v členění dle zadávací dokumentace, datum a podpis osoby oprávněně jednat za dodavatele.

( Vzor krycího listu je přílohou zadávací dokumentace )

Podepsaný návrh kupní smlouvy, včetně požadovaných technických parametrů, které budou nedílnou součástí Kupní smlouvy( příloha č. 1 technická specifikace kupní smlouvy).( vzor kupní smlouvy je přílohou zadávací dokumentace )

Čestné prohlášení, kterým dodavatel splňuje základní způsobilost podepsané osobou jednající jménem dodavatele( vzor je přílohou zadávací dokumentace )

Čestné prohlášení, kterým dodavatel splňuje profesní způsobilost podepsané osobou jednající jménem dodavatele( vzor je přílohou zadávací dokumentace )

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v Kč

Nabídková cena bude členěna bez DPH, samostatně DPH ( sazba 21 %), nabídková cena včetně DPH

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná

Nabídková cena v této skladbě bude uvedena v Krycím listu nabídky. Nabídková cena bude stanovena pro celý rozsah předmětu veřejné zakázky ( vlastní zařízení včetně samotné instalace, doprava a pojištění pro celou dobu dopravy a přepravní poplatky,samotná instalace , zaškolení obsluhy) při dodržení doby plnění podle požadavku zadavatele.

Uchazeč odpovídá za to, že jeho nabídka tedy i nabídková cena zahrnuje všechny náklady související s dodávkou , pracemi a uvedením do provozu tak, jak je zakázka vymezena v zadávací dokumentaci.

Pokud by zadavatel v průběhu hodnocení posoudil některou z nabídkových cen jako mimořádně nízkou, vyzve daného dodavatele ke zdůvodnění jím nabízené ceny. Jestliže zadavatel posoudí, že vysvětlení není relevantní, dojde k vyloučení nabídky.

 


 

 

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka podána v listinné podobě musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Nákup CNC obráběcího centra“ a nápisem „Neotevírat“ na adresu:Ing. David Štych, Strašice 7,338 45 Strašice .Za doručení odpovídá dodavatel. Nabídky lze doručit i osobně na tutéž adresu, a to po předchozí telefonické domluvě s p. Ing. Davidem Štychem, tel.:+420 602 561 639. Nabídka musí být podána nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek .Nabídku je dodavatel povinen podat v českém jazyce v souladu se zadávacími podmínkami.Nabídka v listinné podobě bude vyhotovena ve dvou provedeních (1 x originál, 1 x kopie ) a bude obsahovat:kontaktní adresu dodavatelekontaktní adresu zadavatele.Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:Krycí list : Na krycím listu budou uvedeny následující údaje: název zakázky, základní identifikační údaje zadavatele a dodavatele včetně osob zmocněných k dalšímu jednání, nabídková cena v členění dle zadávací dokumentace, datum a podpis osoby oprávněně jednat za dodavatele.( Vzor krycího listu je přílohou zadávací dokumentace )Podepsaný návrh kupní smlouvy, včetně požadované technické specifikace , která je nedílnou součástí Kupní smlouvy( příloha č. 1 technická specifikace kupní smlouvy).( vzor kupní smlouvy je přílohou zadávací dokumentace )Pokud návrh kupní smlouvy podepíše zmocněná osoba ,musí být součástí nabídky účastníka též příslušná platná plná moc. Platnou plnou moc zmocněné osoby je nutno v nabídce předložit jako originál ,nebo úředně ověřenou kopii originálu.Čestné prohlášení, kterým dodavatel splňuje základní způsobilost podepsané osobou jednající jménem dodavatele( vzor je přílohou zadávací dokumentace Čestné prohlášení, kterým dodavatel splňuje profesní způsobilost podepsané osobou jednající jménem dodavatele( vzor je přílohou zadávací dokumentace Nabídková cena bude uvedena v KčNabídková cena bude členěna bez DPH, samostatně DPH ( sazba 21 %), nabídková cena včetně DPHNabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustnáNabídková cena v této skladbě bude uvedena v Krycím listu nabídky. Nabídková cena bude stanovena pro celý rozsah předmětu veřejné zakázky ( vlastní zařízení včetně samotné instalace, doprava a pojištění pro celou dobu dopravy a přepravní poplatky,samotná instalace , zaškolení obsluhy) při dodržení doby plnění podle požadavku zadavatele.Uchazeč odpovídá za to, že jeho nabídka tedy i nabídková cena zahrnuje všechny náklady související s dodávkou , pracemi a uvedením do provozu tak, jak je zakázka vymezena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

1. Závazné obchodní ( platební ,dodací,záruční,servisní,sankční a ostatní podmínky)

jsou uvedeny v příloze č. 2 Kupní smlouva- návrh ,který tvoří nedílnou součást zadávacích podmínek .

Zadavatel si vyhrazuje právo

• změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky zadávací dokumentace během trvání

lhůty pro podání nabídek;

• kdykoli zrušit zadávací řízení v souladu se zákonem

• vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení;

• neuzavřít smlouvu s dodavatelem;

• odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil;

• rozhodnutí o vyloučení dodavatele oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele;

• uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele;

Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

Prodávající se zavazuje neúčtovat žádné další výlohy nad rámec nabídky spojené s dodávkou předmětu smlouvy.

Požadavky na formu nabídky:

Nabídka v elektronické podobě formou certifikovaného elektrického nástroje Tender arena, dostupný na internetové adrese: https://www.tenderarena.cz

Veškeré informace nutné pro podání nabídky v elektronické podobě jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Nabídka podána v listinné podobě bude vyhotovena ve dvou provedeních v  českém jazyce ( 1x originál, 1x kopie ) a doručena na sídlo zadavatele.

Vyhodnocení nabídek proběhne po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Veškeré písemnosti v rámci výběrového řízení budou zadavatelem odesílány prostřednictvím účtu zadavatele a účastníka výběrového řízení v elektronickém nástroji , případně prostřednictvím jejich datových schránek.

Variantní řešení nabídek se nepřipouští .

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3575000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PILART s.r.o.Ericha Roučky 2499/11678 01 Blansko IČ: 26886031

    Datum podpisu smlouvy: 5. 2. 2020

Datum ukončení: 5. 2. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 11. 2019
 
Aktualizováno: 26. 2. 2020