- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání ve společnosti GUMOTEX Coating, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13671
Název zakázky: Podnikové vzdělávání ve společnosti GUMOTEX Coating, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013696 Podnikové vzdělávání ve společnosti GUMOTEX coating - OPZ 97 příjemce: GUMOTEX coating, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: GUMOTEX Coating, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Mládežnická 3062/3a, 690 02 Břeclav
- Jméno: Mgr. František Řezáč
- Telefon: +420519314111
- E-mail: andrea.jurcekova@gumotex.cz
IČ zadavatele: 07417659
DIČ zadavatele: CZ07417659
- Jméno: Jana Jindráková
- Telefon: +420607820330
- E-mail: jana.jindrakova@roedl.com
Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: https://www.vhodne-uverejneni.cz/index.php?m=xenorders&h=order&a=detail&rwr=podnikove-vzdelavani-ve-spolecnosti-gumotex-coating-s-r-o
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání formou poskytnutí otevřených a uzavřených kurzů, školení či seminářů (dále souhrnně označováno jen jako „kurzy“) vybraným účastníkem zadávacího řízení. Předmětem veřejné zakázky jsou také veškeré další služby spočívající v organizačním zajištění vzdělávacích služeb.
Zadavatel postupuje v tomto zadávacím řízení dle ust. § 35 ZZVZ a rozděluje veřejnou zakázku na 2 dílčí části, přičemž účastníci jsou oprávnění podat nabídku na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky zvlášť, na jejich libovolné kombinace či na všechny dílčí části veřejné zakázky včetně možnosti využití poddodavatele. Podrobná specifikace jednotlivých dílčích částí této zakázky tvoří nedílnou Přílohu č. 5a) a 5b).
Zadávací podmínky obsažené v této zadávací dokumentaci platí pro všechny dílčí části veřejné zakázky, pokud není výslovně uvedeno jinak.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4250000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.9.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Břeclav
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro vyhodnocení ekonomické výhodnosti nabídky zadavatel dále stanovil následující kritéria hodnocení, jejich sub-kritéria a jejich váhy, přičemž kritéria hodnocení pro dílčí část 1 jsou:
Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH....................................................................... 40 %
Kvalita realizačního týmu dodavatele.................................................................... 30 %
Cíle vzdělávacího programu.................................................................................. 20 %
Realizace ucelených vzdělávacích či výcvikových programů................................... 10 %Kritéria hodnocení pro dílčí část 2 jsou:
Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH....................................................................... 40 %
Kvalita realizačního týmu dodavatele.................................................................... 40 %
Cíle vzdělávacího programu.................................................................................. 20 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Zadávací dokumentace část 3
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Zadávací dokumentace část 5
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky je možné podat pouze písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje na adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/index.php?m=xenorders&h=order&a=detail&rwr=podnikove-vzdelavani-ve-spolecnosti-gumotex-coating-s-r-o
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé dílčí části VZ.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně přes elektronický nástroj https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/gumotex-akciova-spolecnost nebo datovou schránku (uzxizhx) nejpozději 8 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel zveřejní na profilu zadavatele nejméně 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může provést vysvětlení zadávací dokumentace i bez předchozí žádosti účastníků.Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas.Pokud je žádost o vysvětlení zadávací dokumentace doručena včas a zadavatel neuveřejní, neodešle nebo nepředá vysvětlení do 3 pracovních dnů, prodlouží lhůtu pro podání nabídek nejméně o tolik pracovních dnů, o kolik přesáhla doba od doručení žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace do uveřejnění, odeslání nebo předání vysvětlení 3 pracovní dny.Zadávací podmínky obsažené v zadávací dokumentaci může zadavatel změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace bude uveřejněna nebo oznámena účastníkům stejným způsobem jako zadávací dokumentace, tedy na profilu zadavatele.V rámci dodržení principu rovného zacházení se všemi účastníky nemohou být vysvětlení zadávací dokumentace poskytována telefonicky.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD_Vzdelavani_zamestnancu_GUMOTEX_podepsané.pdf (22. 10. 2020 14:41)
- Priloha c. 1a_k Seznam clenu realizacniho tymu_vedouci_JJ.docx (22. 10. 2020 14:41)
- Priloha c. 1b_k Seznam clenu realizacniho tymu_lektori_JJ.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Priloha c. 2a_k Seznam clenu realizacniho tymu_vedouci_JJ.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Priloha c. 2b_k Seznamu clenu realizacniho tymu_lektori_JJ.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Priloha c. 6 Smlouva na plneni zakazky.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Příloha č. 5a_Podrobná specifikace_dílčí plnění č.1.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Příloha č. 5b_Podrobná specifikace_dílčí. plnění č.2.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Příloha č. 7a_Seznam členů realizačního týmu_rev.JJ.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Příloha č. 7b_Seznam členů realizačního týmu_rev.JJ.docx (22. 10. 2020 14:42)
- Příloha č. 8_Cenová nabídka.xlsx (22. 10. 2020 14:42)
- ZD_Vzdelavani zamestnancu Gumotex_V_8_FINAL.docx (22. 10. 2020 14:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3841150.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Made in Czechoslovakia s.r.o.Hellichova 394/7, 118 00 Praha 1IČO 24303925
Datum podpisu smlouvy: 8. 2. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Festo, s.r.o.Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4IČO 00564737
Datum podpisu smlouvy: 11. 2. 2021
Datum ukončení: 11. 2. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.