- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
PROCESNÍ ŘÍZENÍ VE VZTAHU K AUTOMATIZACI A ROBOTIZACI VYBRANÝCH PROCESŮ ÚŘADU – ANALÝZA VYBRANÝCH PROCESŮ MĚSTSKÉHO ÚŘADU LITVÍNOV
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14134
Název zakázky: PROCESNÍ ŘÍZENÍ VE VZTAHU K AUTOMATIZACI A ROBOTIZACI VYBRANÝCH PROCESŮ ÚŘADU – ANALÝZA VYBRANÝCH PROCESŮ MĚSTSKÉHO ÚŘADU LITVÍNOV
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 12. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016694 Přívětivý úřad Litvínov II. příjemce: Město Litvínov
Název/obchodní firma zadavatele: město Litvínov
Sídlo zadavatele: náměstí Míru 11, 436 01 Litvínov
- Jméno: Mgr. Kamila Bláhová
- Telefon: +420476767610
- E-mail: kamila.blahova@mulitvinov.cz
IČ zadavatele: 00266027
DIČ zadavatele: CZ00266027
- Jméno: Bc. Jan Uher
- Telefon: +420773770013
- E-mail: jan.uher@mulitvinov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 1. 2023 08:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím el. nástroje zadavatele dostupného na adrese https://zakazky.mulitvinov.cz/
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání nástroje pro robotizaci procesů (RPA nástroje), vytvoření dvou procesů v rámci dodaného RPA nástroje a následné proškolení referentů zadavatele v oblasti procesního řízení a robotizace procesů. Předmět plnění je rozdělen na dvě části, které jsou nedělitelné:
Část A – dodání nástroje pro robotizaci procesů (RPA nástroje) vč. robotizace dvou vybraných procesů.
Část B – proškolení v oblasti procesního řízení a robotizace procesů.
Detailní specifikace je uvedena v Příloze č. 5 – technická specifikace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 450000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11, 436 01 Litvínov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jednotlivé nabídky budou vyhodnoceny podle jediného kritéria, kterým je nejnižší nabídková cena bez DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky.
V případě, že účastník je neplátce DPH, uvede toto v nabídce a cenu uvádí jako koncovou.
Hodnocena bude nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci celého předmětu veřejné zakázky. Výsledné pořadí nabídek bude stanoveno dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, přičemž nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH bude hodnocena jako nejvýhodnější a nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou v Kč bez DPH se umístí jako poslední v pořadí.
Hodnocení nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.
V případě zjištění mimořádně nízké nabídkové ceny, bude postupováno podle § 113 zákona č. 134/2016, o zadávání veřejných zakázek, v přísl. znění, příp. ve spojení s jeho § 48 odst. 4 obdobně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena pouze elektronickou formou prostřednictvím zadavatelem stanoveného elektronického nástroje E-ZAK na adrese https://zakazky.mulitvinov.cz. Nabídka musí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem osoby, oprávněné jednat za účastníka zadávacího řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to elektronickou cestou prostřednictvím nástroje E-ZAK. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečné informace budou zveřejněny prostřednictvím nástroje E-ZAK a na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - krycí list.docx (8. 12. 2022 10:33)
- Příloha č. 2 - čestné prohlášení.docx (8. 12. 2022 10:33)
- Příloha č. 3 - čestné prohlášení SOP.docx (8. 12. 2022 10:33)
- příloha č. 4 - seznam poddodavatelů.docx (8. 12. 2022 10:34)
- Příloha č. 5 - technické specifikace.docx (8. 12. 2022 10:34)
- Příloha č. 6 - návrh smlouvy o dílo.docx (8. 12. 2022 10:34)
- Zadávací dokumentace - automatizace.pdf (8. 12. 2022 14:29)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.