- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Provedení auditu, úvodní analýzy, konzultačních služeb pro rozvoj kvality SSL a zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13800
Název zakázky: Provedení auditu, úvodní analýzy, konzultačních služeb pro rozvoj kvality SSL a zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2021
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: AHC a.s.
Sídlo zadavatele: Budějovická 778/3, Michle, 140 00 Praha 4
- Jméno: Mgr. Ivana Majerechová, předsedkyně představenstva a Luboš Hovorka, člen představenstva
IČ zadavatele: 24160369
DIČ zadavatele: CZ24160369
- Jméno: Mgr. Linda Matějíčková
- Telefon: +420702145723
- E-mail: linda.matejickova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2021 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o, Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato zakázka je rozdělena na 2 části:
Část 1: Audity, úvodní analýzy a konzultační služby pro rozvoj kvality SSL - předmětem plnění zakázky je provedení vstupních auditů/analýz a poskytnutí odborných konzultací pro 3 poskytovatele pobytových sociálních služeb v místě plnění.
Část 2: Akreditované vzdělávání pro rozvoj kvality SSL - předmětem plnění je zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů pro 3 poskytovatele pobytových SSL v místě plnění, anebo formou online kurzů. Konkrétní témata školení budou vyplývat z úvodních auditů a analýz.
Bližší popis viz Zadávací dokumentace a její přílohy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1985000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.03.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Senior Centrum Nový Bor, B. Egermanna , Domov pro seniory SENMED v Meziboří Dělnická 109, 435 13 Meziboří, Sanco Příbram Rožmitálská 168, 261 01 Příbram 6354, 473 01 Nový Bor,
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Část 1: Audity, úvodní analýzy a konzultační služby pro rozvoj kvality SSL:
Nabídková cena v Kč bez DPH.............váha 60 %
Kvalita realizačního týmu..................váha 40 %
Část 2: Akreditované vzdělávání pro rozvoj kvality SSL:
Nabídková cena v Kč bez DPH.............váha 100 %
Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- základní způsobilost
- profesní způsobilost
- technická kvalifikace
Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Bližší popis viz Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.pdf (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 1 - krycí list škol.docx (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 1- krycí list konz.docx (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 2 - ČP konz.doc (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 2 - ČP škol.doc (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 2 smlouvy - soupis služeb-konz.xlsx (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 2 smlouvy - soupis služeb-škol.xlsx (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 3 - smlouva-konz.docx (28. 4. 2021 13:08)
- Příloha č. 3 - smlouva-škol.docx (28. 4. 2021 13:09)
- Příloha č. 4 - tabulka hodn krit.docx (28. 4. 2021 13:09)
- Příloha č. 5 - orientační hmg.xlsx (28. 4. 2021 13:09)
- vysvětlení ZP 1.pdf (4. 5. 2021 22:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (6. 6. 2021 13:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (26. 8. 2021 15:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, z.s.se sídlem: Vančurova 2904, 390 01 TáborIČ: 60445831
Datum podpisu smlouvy: 23. 8. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, z.s.se sídlem: Vančurova 2904, 390 01 TáborIČ: 60445831
Datum podpisu smlouvy: 23. 8. 2021
Zrušené části zakázky: netýká se
Datum ukončení: 26. 8. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.