Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců II ve skupině DfK Group a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13257

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců II ve skupině DfK Group a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 1. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: DfK Group a.s.

Sídlo zadavatele: Riegrova 1756/51, 370 01 České Budějovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavla Koubová Nováková
  • Telefon: +420724771027
  • E-mail: sekretariat@dfkgroup.cz

IČ zadavatele: 28069234

DIČ zadavatele: CZ28069234

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Baboučková
  • Telefon: +420602643888
  • E-mail: babouckova@kpprojekt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 2. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Riegrova 1756/51, 37001 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance skupiny DfK Group.

Veřejná zakázka je rozdělená na 9 samostatných částí. Dodavatelé mohou svou nabídku předložit na jednu vybranou část, na libovolnou kombinaci více částí či všechny části předmětu veřejné zakázky. S ohledem na tuto skutečnost platí, že každá část předmětu veřejné zakázky bude hodnocena samostatně a tudíž bude na každou část předmětu veřejné zakázky uzavřena zadavatelem samostatná smlouva o poskytování služeb.

V případě, že se dodavatel rozhodne předložit svou nabídku na více částí předmětu veřejné zakázky, platí, že musí předložit návrh kupní smlouvy vč. splnění technické kvalifikace na každou část předmětu veřejné zakázky samostatně. Doklady k prokázání základní a profesní způsobilosti postačuje předložit společně za více částí předmětu zakázky.

Podrobné vymezení předmětu zakázky a náležitosti jednotlivých vzdělávacích kurzů jsou uvedeny v příloze č. 1 výzvy - Specifikace.

 

Dodavatel může použít poddodavatele na vybrané vzdělávací kurzy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění veřejné zakázky: termín zahájení nejdříve 01. 03. 2020 ; termín ukončení nejpozději 30. 06. 2021. Zakázka bude realizována postupně (průběžně). Realizátor vzdělávání bude respektovat časový harmonogram zadavatele a plně se přizpůsobí jeho potřebám.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění veřejné zakázky: interně - v prostorách zadavatele na adrese Riegrova 1756/51, České Budějovice, PSČ 370 01 externě - ve školících prostorách dodavatele – kdekoli v ČR, kromě Hlavního města Prahy – platí pro otevřené kurzy specifikované v částech 6 až 9 zakázky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle kritérií, které jsou odlišná pro části veřejné zakázky 1 až 5 a pro části 6 až 9 (otevřené kurzy).

 

Část 1 až 5:

Ekonomická výhodnost nabídky

Nabídky budou hodnoceny podle následujících dílčích kritérií A – B.

A)       Celková výše nabídkové ceny                                                váha 60 %

= nejnižší konečná nabídková cena bez DPH.

Účastník uvede celkovou cenu nabídkové ceny za předmět plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH.

Nabídková cena bude hodnocena dle níže uvedeného vzorce:

100 x nejvýhodnější nabídka (= nejnižší cena) / cena hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech

 

B)       Kvalita nabízených vzdělávacích služeb                                váha 40 %

stanovení obsahu/témat kurzu a metod vzdělávání vzhledem ke stanoveným cílům a cílové skupině

Výše uvedené parametry musejí být zohledněny a konkrétně popsány v nabídce dodavatele – dodavatelům se doporučuje použít vzorový formulář pro stanovení kvalitativního kritéria, který je přílohou výzvy.  

U hodnocení kritéria B (nečíselné kritérium) se použije bodová stupnice 1 až 100 a nejvýhodnější nabídce se přiřadí 100 bodů.

Hodnocení kvality nabízených vzdělávacích služeb, metodologie vzdělávání navrhovaného provedení zakázky a vyhodnocování vzhledem k účastníkům bude stanoveno tak, že se posoudí, do jaké míry navrhovaná podoba plnění koresponduje se zadáním a s potřebami zadavatele. Hodnotí se parametry uvedené v hodnotícím kritériu B.

Nejvhodnější nabídka získá 100 bodů, další nabídky dostanou ohodnocení odpovídající míře jejich vhodnosti vůči nejvhodnější nabídce.

1-49 bodů může získat nabídka, která nedostatečně popíše kvalitu nabízených služeb a bude požadavkům zadavatele odpovídat jen v některých ohledech.

50 bodů může získat nabídka, která z poloviny popíše kvalitu nabízených služeb a z poloviny bude odpovídat požadavkům zadavatele

51-99 bodů může získat nabídka, která popíše kvalitu nabízených služeb a bude z větší části odpovídat požadavkům a potřebám zadavatele.

100 bodů může získat nabídka, která vhodně popíše kvalitu nabízených služeb a bude zcela odpovídat požadavkům zadavatele.

 

Část 6 až 9:

Ekonomická výhodnost nabídky

Nabídky budou hodnoceny podle následujících dílčích kritérií A – B.

A)       Celková výše nabídkové ceny                                                váha 60 %

= nejnižší konečná nabídková cena bez DPH.

Účastník uvede celkovou cenu nabídkové ceny za předmět plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH.

Nabídková cena bude hodnocena dle níže uvedeného vzorce:

100 x nejvýhodnější nabídka (= nejnižší cena) / cena hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech

 

B)       Kvalita nabízených vzdělávacích služeb                                váha 40 %

obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit na základě předložené obsahové struktury (maximum 40 bodů)
praktická zkušenost lektora s tématem kurzu, znalost lektorované oblasti v rozsahu minimálně 3 let (maximum 30 bodů)
individuální přístup lektora, možnost individuálních konzultací mimo kurz prostřednictvím emailu, telefonu, Skypu, sociálních sítí) (maximum 30 bodů)

 

Výše uvedené parametry musejí být zohledněny a konkrétně popsány v nabídce dodavatele – dodavatelům se doporučuje použít vzorový formulář pro stanovení kvalitativního kritéria, který je přílohou výzvy. 

U hodnocení kritéria B (nečíselné kritérium) se použije bodová stupnice 1 až 100 a nejvýhodnější nabídce se přiřadí 100 bodů.

Hodnocení kvality nabízených vzdělávacích služeb, metodologie vzdělávání navrhovaného provedení zakázky a vyhodnocování vzhledem k účastníkům bude stanoveno tak, že se posoudí, do jaké míry navrhovaná podoba plnění koresponduje se zadáním a s potřebami zadavatele. Hodnotí se parametry uvedené v hodnotícím kritériu B.

Nejvhodnější nabídka získá 100 bodů, další nabídky dostanou ohodnocení odpovídající míře jejich vhodnosti vůči nejvhodnější nabídce.

1-99 bodů může získat nabídka, která bude v některých ohledech odpovídat požadavkům zadavatele

100 bodů může získat nabídka, která bude zcela odpovídat požadavkům zadavatele.

 

 Udělené body jednotlivým nabídkám poté budou zváženy dle vzorce:

počet bodů hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech

 

Body za všechna hodnotící kritéria budou u jednotlivých nabídek sečteny a nabídka, která získala nejvíce bodů, bude nabídkou vítěznou.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikaci splní účastník, který:

- prokáže splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona,

- prokáže splnění profesní způsobilosti dle § 77 zákona,

- prokáže splnění technické kvalifikace dle § 79 zákona.

Doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá účastník v prosté kopii, s výjimkou čestných prohlášení ke splnění základní způsobilosti a technické kvalifikace, které předkládá v originále.

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní kvalifikace dle bodu 4.2 b) musejí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Pokud účastník předkládá svou nabídku na více částí zakázky, předloží doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní kvalifikace pouze jednou.

 

Základní způsobilost dle § 74 zákona

1) Způsobilým není dodavatel, resp. účastník, který:

           a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

           b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

           c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

           d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

           e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

2) Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat

           a) tato právnická osoba,

           b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

           c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

3) Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu

           a) zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,

           b) české právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu.

 

Účastník prokazuje splnění základní způsobilosti předložením:

a)        čestného prohlášení pro § 74 odst. 1 písm. a) – e) zákona.

K tomu účelu účastník použije vzor prohlášení, který je součástí přílohy č. 4 Výzvy.

 

Profesní způsobilost dle § 77 zákona

Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží:

a)        výpis z obchodního rejstříku nebo z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b)        doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud jiný právní předpis takové oprávnění vyžaduje.

 

Technická kvalifikace dle § 79 zákona

Splnění technické kvalifikace pro části 1 až 5 zakázky prokáže účastník, který předloží:

a)        seznam významných dodávek poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení s uvedením jejich ceny a doby poskytnutí a identifikace objednatele.

Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně:

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží účastník alespoň 3 obdobné dodávky či soubory dodávek, které jsou předmětem části zakázky, do které podává svou nabídku. Finanční plnění těchto zakázek musí být v součtu minimálně 120 000,- Kč bez DPH.

Dodavatel uvede min. název zakázky, název objednatele, finanční hodnotu zakázky a kontaktní osobu, včetně telefonního čísla či emailu pro získání reference. K tomuto účelu použije formulář, který je součástí Přílohy č. 5 této Výzvy.

Pokud uchazeč předkládá nabídku na více částí veřejné zakázky, musí ke každé části předložit vlastní seznam významných dodávek k prokázání splnění technické kvalifikace v dané části.

 

Splnění technické kvalifikace pro části 6 až 9 zakázky (otevřené kurzy) prokáže účastník, který předloží:

 - osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci lektora dodavatele

Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně:

Dodavatel splňuje tuto technickou kvalifikaci, pokud se na realizaci příslušné části veřejné zakázky realizované prostřednictvím otevřeného kurzu budou podílet lektoři vzdělávání splňující následující požadavky:

 - min. tři (3) roky praxe v oblasti vzdělávání / lektorské činnosti v oblasti měkkých a manažerských dovedností nebo min. pět (5) let odborné praxe na pozici středního či top manažera,

Za účelem prokázání splnění této technické kvalifikace předloží dodavatel za každého lektora:

 - profesní životopis podepsaný lektorem, který bude obsahovat mj. následující údaje: celková délka a přehled profesní praxe, ze které bude vyplývat splnění požadavků zadavatele,

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem k základní a technické způsobilosti je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce zabezpečené proti manipulaci. Na obálce musí být uveden název zakázky, název účastníka, kontaktní adresa účastníka i zadavatele výběrového řízení a nápis „NEOTVÍRAT“.

 

Nabídka musí být podána písemně v tištěné formě v českém jazyce, 1 originál. Nabídka musí být zároveň předložena i v digitální podobě na datovém nosiči = naskenovaná kompletní nabídka.

 

Nabídka – veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Nabídka bude zajištěna proti volné manipulaci s jednotlivými listy nabídky.

Listy nabídky včetně příloh budou číslovány vzestupnou číselnou řadou.

Jako úvodní list nabídky účastník závazně použije přílohu č. 2 zadávací dokumentace – Krycí list nabídky.

Smlouva (podle Přílohy č. 3 zadávací dokumentace) musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele).

Doporučené řazení součástí nabídky:

a.        Krycí list nabídky

b.        Obsah nabídky, včetně cenové nabídky a podrobné kalkulace

c.        Doklady k prokázání kvalifikace podle § 74, 77 a 79 zákona

d.        Návrh smlouvy o poskytování služeb

e.        Ostatní přílohy podle zvážení dodavatele (nepovinné)

 

Účastníci nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v členění:

- nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH),

- samostatně příslušná sazba DPH,

- nabídková cena včetně DPH.

Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na splnění dané části veřejné zakázky za celou dobu plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako „nejvýše přípustná“. Veškeré ceny dohodnuté na základě výsledků tohoto výběrového řízení jsou ceny v korunách českých (CZK).

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 780 000,- Kč bez DPH. Jedná se zároveň o cenu nejvýše přípustnou. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky. Dodavatel, který podal nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně poddodavatelem jiného dodavatele v tomtéž výběrovém řízení. V případě, že část veřejné zakázky bude plněna formou poddodávky, požaduje zadavatel uvést v nabídce, jaká část veřejné zakázky bude prováděna poddodavatelem a uvést identifikační údaje tohoto poddodavatele.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Případné žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace jsou zájemci oprávněni zaslat kontaktní osobě zadavatele písemně na email, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení bude všem zájemcům odesláno v českém jazyce nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení žádosti. Zájemci v žádosti o vysvětlení uvedou svůj kontaktní email, na který budou doručovány odpovědi na dotazy. Za správnost a funkčnost poskytnutých emailů nese plnou odpovědnost zájemce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Kontaktní osoba pro případ poskytování vysvětlení:Mgr. Kateřina BaboučkováE-mail: babouckova@kpprojekt.cz Tel.: 602 643 888

Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky stanoví zadavatel formou návrhu smlouvy o poskytování služeb. Text návrhu smlouvy je přílohou č. 3 Výzvy a účastník je povinen jej přeložit jako součást nabídky. Účastníci nejsou oprávnění měnit, doplňovat či jinak upravovat návrh smlouvy, vyjma údajů, u nichž z obsahu textu návrhu smlouvy vyplývá povinnost jejich doplnění. Smlouva musí být ze strany účastníka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem zadavatele či za dodavatele. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11 s účinností k datu 15.10.2019), na toto výběrového řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 1. 2020
 
Aktualizováno: 21. 2. 2020