Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování plánu udržitelné mobility města Velké Meziříčí

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12921

Název zakázky: Zpracování plánu udržitelné mobility města Velké Meziříčí

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 8. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Město Velké Meziříčí

Sídlo zadavatele: Radnická 29/1, 594 01 Velké Meziříčí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Josef Komínek
  • Telefon: +420566781001
  • E-mail: kominek@velkemezirici.cz

IČ zadavatele: 00295671

DIČ zadavatele: CZ00295671

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Villertová, Ing.
  • Telefon: +420737973828
  • E-mail: villertova@velkemezirici.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
RTS, a.s., Lazaretní 4038/13, 615 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření systému (plánu) udržitelné městské dopravy s vyřešením následujících cílů:

  • Zajistit, aby dostupnost, kterou dopravní systém nabízí, byla k dispozici všem;
  • Zlepšit bezpečnost dopravy;
  • Snížit znečištění ovzduší, znečištění hlukem, emise skleníkových plynů a spotřebu energie;
  • Zlepšit účinnost a hospodárnost přepravy osob a zboží;
  • Přispět ke zlepšení atraktivnosti a kvality městského prostředí a městského designu;

 

Plán udržitelné mobility je strategickým dokumentem, který bude vytvořen k uspokojení potřeb mobility lidí a podniků ve městě Velké Meziříčí a jeho okolí a bude sloužit k zajištění lepší kvality života obyvatel tohoto města i návštěvníků. Vychází z existujících postupů plánování a patřičnou pozornost věnuje integraci jednotlivých druhů doprav, participaci obyvatel a podnikatelů, ale i evalvaci, a to nejen v rámci významu samotného dokumentu, ale i v rámci celkové urbanistické kompozice města. Plán udržitelné mobility je způsob, jakým bude možné účinněji řešit problémy související s dopravou ve městě Velké Meziříčí a zároveň posílit funkčnost jednotlivých pilířů udržitelného rozvoje města pro jeho užitnost. Jeho specifikací je:

  • Zajistit, aby dostupnost, kterou dopravní systém nabízí, byla k dispozici všem;
  • Zlepšit bezpečnost dopravy;
  • Snížit znečištění ovzduší, znečištění hlukem, emise skleníkových plynů a spotřebu energie;
  • Zlepšit účinnost a hospodárnost přepravy osob a zboží;
  • Přispět ke zlepšení atraktivnosti a kvality městského prostředí a městského designu;

 

Podrobné požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v návrhu smlouvy a v její příloze č. 1 – Technické podklady (příloha č. 6 Výzvy).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1074000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
240 kalendářních dnů ode den nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Velké Meziříčí, Radnická 29/1, 594 01 Velké Meziříčí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude posuzována a hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny, s vahou hodnotícího kritéria 100%.

Nabídky budou seřazeny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny v Kč bez DPH od nejnižší po nejvyšší a ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

V případě shody nejnižší nabídkové ceny dvou či více nabídek, bude jako nejvýhodnější vybrána nabídka, respektive účastník řízení, jehož nabídka byla podána nejdříve. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

Dodavatel je povinen nejpozději do konce lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci.

Splněním kvalifikace se rozumí:

a) Zadavatel požaduje prokázání splnění základní způsobilosti dodavatele předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

 

b) Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele v obdobě § 77 odstavec 1) zákona. Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (případně předložením čestného prohlášení, že není v obchodní rejstříku či jiné obdobné evidenci zapsán).

 

c) Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace v obdobě § 79 zákona. Dodavatel prokazuje splnění kritéria technické kvalifikace předložením:

  • seznamu významných služeb poskytnutých za poslední čtyři roky před zahájením výběrového řízení, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Minimální úrovní pro splnění tohoto kritéria technické kvalifikace je uvedení nejméně dvou služeb obdobného charakteru a významu (tj. zpracování strategie nebo koncepce dopravy, generelu dopravy, studie se zaměřením na udržitelnou dopravu apod.), z nichž alespoň jedna byla v hodnotě min. 600 tis. Kč bez DPH a byla zpracována pro municipalitu (obec, město, region).

Požadované informace pro splnění tohoto kritéria technické kvalifikace uvede dodavatel v příslušném formuláři (formulář je v příloze této výzvy).

Poznámka: Lhůta „za poslední čtyři roky“ bude splněna, pokud byla dotčená služba v této lhůtě dokončena a předána objednateli.

 

  • seznamu techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Minimální úroveň pro splnění těchto kritérií technické kvalifikace je stanovena:

Vedoucí týmu

- VŠ vzdělání technického směru, tj. obor dopravní inženýrství, urbanismus, městské inženýrství, územní plánování nebo dopravní stavby minimálně v magisterském studijním programu,

- min. pět let praxe při realizaci prací v oblasti dopravního plánování a projektování,

- referenční zakázka: profesní zkušenosti z poskytování poradenských služeb při realizaci alespoň jedné zakázky obdobného charakteru (tj. zpracování strategie nebo koncepce dopravy, generelu dopravy, studie se zaměřením na udržitelnou dopravu apod.), v hodnotě min. 300 tis. Kč bez DPH.

Požadované informace o splnění tohoto kritéria technické kvalifikace dodavatel uvede v příslušném formuláři (formulář je v příloze této výzvy). Jiné doklady vztahující se k vedoucímu týmu zadavatel nepožaduje.

Doklady prokazující kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích nebo je může nahradit předložením čestného prohlášení, ze kterého bude patrné, že dodavatel plní kvalifikaci v celém rozsahu (vzor čestného prohlášení je v příloze této výzvy). Zadavatel si však vyhrazuje právo požadovat po kterémkoli účastníkovi řízení předložení originálů nebo ověřených kopií uvedených dokladů, pokud již nebyly ve výběrovém řízení účastníkem předloženy. Namísto předložení dokladů o kvalifikaci požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci i výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (v obdobě dle § 228 zákona) nebo platným certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (v obdobě dle § 239 zákona).

Čestné prohlášení prokazující splnění podmínek základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence musí prokazovat splnění základní způsobilosti nejpozději v době tří měsíců přede dnem podání nabídky (obdobně to platí i pro výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel níže uvádí závazné požadavky na obsah nabídky a současně i doporučené řazení jednotlivých dokumentů:

- Vyplněný formulář "Krycí list nabídky", obsahující identifikační údaje účastníka výběrového řízení. Krycí list bude opatřen podpisem oprávněné osoby účastníka řízení.

- Návrh smlouvy – tento návrh musí být v souladu se vzorem předloženým zadavatelem v zadávací dokumentaci. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. Plná moc bude přiložena v nabídce.

- Příloha č. 1 smlouvy – Technické podklady (beze změny proti zadání zadavatele)

- CD obsahující návrh smlouvy ve formátu doc/docx včetně výše uvedených příloh smlouvy. Zadavatel požaduje, aby byl na CD obsažen i sken celé tištěné nabídky ve formátu PDF.

- Doklady prokazující splnění kvalifikace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely řízení rozumí celková cena dodávky bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady na řádné a odborné plnění předmětu zakázky. Nabídková cena bude současně uvedena i v Krycím listu nabídky. Nabídková cena i dílčí ceny budou uvedeny v české měně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podoběv řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Zpracování plánu udržitelné mobility města Velké Meziříčí“ a nápisem „Neotevírat“, na níž bude uvedena kontaktní adresa účastníka výběrového řízení. Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce ( v Krycím listu) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotazy) veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději čtyři pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost musí být zaslána písemně a musí být doručena kontaktní osobě Ing. Boris vrbka, tel.: +420 545 120 276, e-mail: boris.vrbka@rts.cz. Na základě žádosti o vysvětlení doručené ve stanovené lhůtě zadavatel uveřejní vysvětlení k zadávacím podmínkám na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti účastníka. Zadavatel výslovně upozorňuje, že nebude vysvětlení poskytovat telefonicky nebo osobně. Zadavatel má právo tuto výzvu změnit nebo doplnit na základě obdržených dotazů či na základě vlastního podnětu. Takovouto změnu nebo doplnění opět zveřejní na portálu www.esfcr.cz i na profilu zadavatele a přitom přiměřené prodlouží lhůtu pro podání nabídek, dle povahy provedené změny.

Další požadavky na zpracování nabídky:

1. Minimální lhůta platnosti nabídky je 90 dnů ode dne podání nabídky.

2. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

3. Platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 899900.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UDIMO spol. s r.o., Sokolská 8, Ostrava, IČO 44740069

    Datum podpisu smlouvy: 27. 1. 2020

Datum ukončení: 27. 1. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 8. 2019
 
Aktualizováno: 31. 1. 2020