Dodání služeb projektu Rodičovství a práce
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9114
Název zakázky: Dodání služeb projektu Rodičovství a práce
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Bc. Renata Malichová tel.: 950 156 300 e-mail: renata.malichova@pb.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Bc. Martin Ptáček
- Telefon: 950 156 453
- E-mail: martin.ptacek@pb.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Poštovní adresa: Úřad práce ČR – krajská pobočka v Příbrami Náměstí T.G. Masaryka 145, 261 01 Příbram Osobně: Úřad práce ČR – krajská pobočka v Příbrami Náměstí T.G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 3. patro, č. dveří 508
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní zajištění aktivit projektu "Rodičovství a práce ve Středočeském kraji", financovaného z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Cílem projektu je nalezení trvalého zaměstnání pro účastníka projektu během nebo krátce po jeho účasti v projektu, případně zvýšení jeho zaměstnatelnosti. Zásadním principem je orientace na zvyšování dovedností jednotlivce a poskytování širších služeb, které nejlépe podpoří jeho reintegraci na trhu práce. Důraz je kladen na preventivní opatření, která musí být uplatňována vůči osobám ohroženým nezaměstnaností či se vracejícím na trh práce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 17061074,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 17 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomicky nejvýhodnější nabídka s těmito dílčími hodnotícími kritérii: 1) Výše nabídkové ceny (včetně DPH) - 70%; 2) Metodika Motivačního klubu - 15%; 3) Metodika Dovedností IT - 15%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále také „ZVZ“): čestná prohlášení, výpis z rejstříku trestů, potvrzení příslušných orgánů či institucí; Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 ZVZ: výpis z obchodního rejstříku, doklad o oprávnění k podnikání, povolení ke zprostředkování zaměstnání, doklady prokazující oprávnění k provádění rekvalifikací; Ekonomické a finanční předpoklady dle § 55 ZVZ: čestné prohlášení; Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 ZVZ: seznam min. 3 významných služeb, jmenný seznam minimálně 1 osoby.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce (do krycího listu) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů; Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ 1.7.
Další podmínky: Uchazeč v rámci své nabídky předloží smlouvu o poskytování služeb podle přiloženého vzoru. Smlouva bude řádně podepsána oprávněnou osobou jednající jménem uchazeče a bude doplněna o chybějící údaje.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-01_1.pdf (1. 5. 2016 03:45)
- dodatecne-informace-02_1.pdf (1. 5. 2016 03:45)
- dodatecne-informace-03.pdf (1. 5. 2016 03:45)
- dodatecne-informace-04.pdf (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-01-kryci-list.docx (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-02-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-rap.docx (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-03-vzory-k-prokazani-splneni-kvalifikace.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-04-vzor-cestneho-prohlaseni-k-subdodavatelskemu-systemu.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-05-metodika-motivacniho-klubu-a-dovednosti-it.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-06-rozpocet-dodavatele.xls (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-07-harmonogram-plneni.xls (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-08-predbezny-seznam-ucastniku-vzor.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-09-seznam-ucastniku-vzor.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-10-nabidka-zabezpeceni-rekvalifikace.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-11-evidencni-list-prime-podpory.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-12-prehled-prime-podpory.doc (1. 5. 2016 03:45)
- pr-zd-13-charta-kvality-bdg.doc (1. 5. 2016 03:45)
- zadavaci-dokumentace-rap-final.doc (1. 5. 2016 03:45)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
IČ: 26170621
DIČ: CZ26170621
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: bit CZ training, s.r.o.
IČ: 27371891
DIČ: CZ27371891
Sídlo: Vinohradská 29/93, 130 00 Praha 2 - 3. uchazeč
Název: konsorcium Obslužná společnost a.s. a Počítačová služba s.r.o.
IČ: 60197340 / 25884735
DIČ: CZ60197340 / CZ25884735
Sídlo: Vinohradská 2029/124, 130 00 Praha 2 / Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Datum ukončení: 17. 2. 2014