Zpět

Pilotní ověřování sítě služeb v Pardubickém kraji - rámcová smlouva

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8720

Název zakázky: Pilotní ověřování sítě služeb v Pardubickém kraji - rámcová smlouva

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním Právu 1/376, 128 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Kváča, Ph.D. vladimir.kvaca@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Vendula Gergelová
  • Telefon: +420 221 922 825
  • E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 9. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Podatelna Na Poříčním právu 1/376 128 00 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověření sítě služeb v Pardubickém kraji. Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený systém fungování sítě služeb pro ohrožené děti a rodiny. Zakázka je realizována v rámci projektu Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny, reg. č. projektu: CZ.1.04/3.1.00/04.00008 v návaznosti na předchozí aktivity projektu.

Konkrétní rozsah poskytovaných služeb bude vycházet z vyhodnocení situace dětí a rodin v jednotlivých správních obvodech obcí s rozšířenou působností v Pardubickém kraji, případně z vyhodnocení situace dětí umístěných ve vybraných pobytových službách. Služby pro konkrétní dítě/rodinu budou vycházet z individuálního plánu ochrany dítěte, zpracovaného příslušným orgánem sociálně-právní ochrany. Služby poskytované dodavatelem jsou součástí opatření, která umožní setrvání dítěte v péči rodičů nebo jiných osob odpovědných za výchovu dítěte, případně zajištění péče v náhradním rodinném prostředí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 45000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Počátek plnění: ihned po podpisu smlouvy doba ukonční: 31. 12. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika - Pardubický kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1. 11. 2012

Další podmínky:
Další podímky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 14. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016