Pilotní ověřování sítě služeb v Pardubickém kraji - rámcová smlouva
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8720
Název zakázky: Pilotní ověřování sítě služeb v Pardubickém kraji - rámcová smlouva
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/04.00008 Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním Právu 1/376, 128 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Vladimír Kváča, Ph.D. vladimir.kvaca@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: CZ00551023
- Jméno: Ing. Vendula Gergelová
- Telefon: +420 221 922 825
- E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 9. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Podatelna Na Poříčním právu 1/376 128 00 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověření sítě služeb v Pardubickém kraji. Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený systém fungování sítě služeb pro ohrožené děti a rodiny. Zakázka je realizována v rámci projektu Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny, reg. č. projektu: CZ.1.04/3.1.00/04.00008 v návaznosti na předchozí aktivity projektu.
Konkrétní rozsah poskytovaných služeb bude vycházet z vyhodnocení situace dětí a rodin v jednotlivých správních obvodech obcí s rozšířenou působností v Pardubickém kraji, případně z vyhodnocení situace dětí umístěných ve vybraných pobytových službách. Služby pro konkrétní dítě/rodinu budou vycházet z individuálního plánu ochrany dítěte, zpracovaného příslušným orgánem sociálně-právní ochrany. Služby poskytované dodavatelem jsou součástí opatření, která umožní setrvání dítěte v péči rodičů nebo jiných osob odpovědných za výchovu dítěte, případně zajištění péče v náhradním rodinném prostředí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 45000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Počátek plnění: ihned po podpisu smlouvy doba ukonční: 31. 12. 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika - Pardubický kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1. 11. 2012
Další podmínky: Další podímky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci
Soubory ke stažení:
- 00-zadavaci-dokumentace_1.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-iv.zip (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-i_3.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-ii_3.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-iii_3.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-ix.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-v_2.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-vi_2.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-vii_1.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-viii.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-x.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-xi.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- dodatecne-informace-k-zd-xii-podepsane.pdf (1. 5. 2016 01:28)
- priloha-c.-1a-kryci-list.docx (1. 5. 2016 01:28)
- priloha-c.-1b-kryci-list.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-1c-kryci-list.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-1d-kryci-list.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-2a-ramcova-smlouva.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-2b-ramcova-smlouva.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-2c-ramcova-smlouva.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-2d-ramcova-smlouva.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-3a-seznam-subdodavatelu.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-3b-seznam-subdodavatelu.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-3c-seznam-subdodavatelu.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-3d-seznam-subdodavatelu.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-4-cestne-prohlaseni_1.docx (1. 5. 2016 01:29)
- priloha-c.-5-cestne-prohlaseni-o-zakladnich-kval.-predpokladech.docx (1. 5. 2016 01:29)