Vzdělávání pro kvalitní logistiku
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9698
Název zakázky: Vzdělávání pro kvalitní logistiku
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Frost Logistics spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Ke kurtům 383/3, Praha – Libuš 142 00
- Jméno: QUANTUM CZ s. r. o. Kralická 2104/1, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory IČ: 25869043 DIČ: CZ25869043 Kontaktní osoba: Ing. Daniel Vodák, PhD. MBA Mob.: +420 777 550 885 E-mail: daniel.vodak@quantumcz.com
IČ zadavatele: 25787632
DIČ zadavatele: CZ25787632
- Jméno: Robert Svědík ml.
- Telefon: +420246027601
- E-mail: robert.svedik@frostlogistics.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 4. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Frost Logistics spol. s r.o., Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je „Vzdělávání pro kvalitní logistiku“ v rámci projektu „Kvalitní logistika = kvalifikovaní zaměstnanci“, registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00424, spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu ČR, operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Cílem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zajišťujících odborné vzdělávání zaměstnanců, zaměřené zejména na prohloubení, rozšíření, zvýšení, obnovení a udržení jejich kvalifikace, a to vše za účelem vzdělání v oblasti klíčových dovedností, které zvyšují udržitelnost zaměstnání a zaměstnatelnost na trhu práce.
Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován v dokumentu Specifikace předmětu plnění, který tvoří přílohu č. 1 výzvy.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 1.045.860,- Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1045860,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: dnem podpisu smlouvy (předpoklad duben 2014) Termín dokončení: nejpozději do konce června 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Frost Logistics spol. s r.o., Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena – váha 60% Způsob zajištění plnění předmětu veřejné zakázky–váha 40 % Blíže viz ustanovení bodu 16. 1. výzvy k podání nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) – h), j), k) ZVZ Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) ZVZ Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ Blíže viz ustanovení bodu 6 výzvy k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Uchazeč může využít vzoru na titulní stranu obálky, který je přílohou č. 9 výzvy k podání nabídky.
Požadovaný jazyk nabídky: Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci, budou předloženy v českém jazyce. Pokud dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky nebo zahraniční dodavatel prokazuje splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce, musí k nim připojit jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka. Tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Blíže viz příloha č. 3 Výzvy k podání nabídky.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9. účinným od 1. 1. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dotaz-cislo-3-4-frost-logistic.pdf (2. 5. 2016 12:59)
- dotazy-1-2-frost-logistic.pdf (2. 5. 2016 12:59)
- priloha-01-specifikace-predmetu-plneni-.doc (2. 5. 2016 12:59)
- priloha-01a-polozkovy-rozpocet-.doc (2. 5. 2016 12:59)
- priloha-02-subdodavatelske-schema-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-03-smlouva-o-poskytnuti-sluzeb-vzdelani-pro-kvalitni-logistiku.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-04-udaje-o-sdruzeni-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-05-kryci-list-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-06-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikace-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-07-cestne-prohlaseni-technicka-kvalifikace--1.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-07-cestne-prohlaseni-technicka-kvalifikace-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-07-cestne-prohlaseni-technicka-kvalifikace-.pdf (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-08-cestne-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zvz-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- priloha-09-titulni-strana-na-obalku-uchazece-.doc (2. 5. 2016 13:00)
- vyzva-k-podani-nabidky-frost-logistic.pdf (2. 5. 2016 13:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Ideal education s. r. o.
IČ: 01758985
DIČ: CZ01758985
Sídlo: Petřvaldská 200/99, 715 00 Ostrava - Michálkovice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Toms, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r. o.
IČ: 26165007
DIČ: CZ26165007
Sídlo: Olbrachtova 1589/1, 140 00 Praha - Krč - 3. uchazeč
Název: Everesta, s. r. o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Datum ukončení: 16. 6. 2014