Zpět

Vzdělávání pro kvalitní logistiku

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9698

Název zakázky: Vzdělávání pro kvalitní logistiku

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Frost Logistics spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Ke kurtům 383/3, Praha – Libuš 142 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: QUANTUM CZ s. r. o. Kralická 2104/1, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory IČ: 25869043 DIČ: CZ25869043 Kontaktní osoba: Ing. Daniel Vodák, PhD. MBA Mob.: +420 777 550 885 E-mail: daniel.vodak@quantumcz.com

IČ zadavatele: 25787632

DIČ zadavatele: CZ25787632

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Robert Svědík ml.
  • Telefon: +420246027601
  • E-mail: robert.svedik@frostlogistics.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Frost Logistics spol. s r.o., Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je „Vzdělávání pro kvalitní logistiku“ v rámci projektu „Kvalitní logistika = kvalifikovaní zaměstnanci“, registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00424, spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu ČR, operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Cílem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zajišťujících odborné vzdělávání zaměstnanců, zaměřené zejména na prohloubení, rozšíření, zvýšení, obnovení a udržení jejich kvalifikace, a to vše za účelem vzdělání v oblasti klíčových dovedností, které zvyšují udržitelnost zaměstnání a zaměstnatelnost na trhu práce.

Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován v dokumentu Specifikace předmětu plnění, který tvoří přílohu č. 1 výzvy.

 

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 1.045.860,- Kč bez DPH

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1045860,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: dnem podpisu smlouvy (předpoklad duben 2014) Termín dokončení: nejpozději do konce června 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Frost Logistics spol. s r.o., Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – váha 60% Způsob zajištění plnění předmětu veřejné zakázky–váha 40 % Blíže viz ustanovení bodu 16. 1. výzvy k podání nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) – h), j), k) ZVZ Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) ZVZ Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ Blíže viz ustanovení bodu 6 výzvy k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Uchazeč může využít vzoru na titulní stranu obálky, který je přílohou č. 9 výzvy k podání nabídky.

Požadovaný jazyk nabídky: Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci, budou předloženy v českém jazyce. Pokud dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky nebo zahraniční dodavatel prokazuje splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce, musí k nim připojit jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka. Tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Blíže viz příloha č. 3 Výzvy k podání nabídky.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9. účinným od 1. 1. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Ideal education s. r. o.
    IČ: 01758985
    DIČ: CZ01758985
    Sídlo: Petřvaldská 200/99, 715 00 Ostrava - Michálkovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Toms, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r. o.
    IČ: 26165007
    DIČ: CZ26165007
    Sídlo: Olbrachtova 1589/1, 140 00 Praha - Krč

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta, s. r. o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

Datum ukončení: 16. 6. 2014


 
Uveřejněno: 24. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016