Zajištění vzdělávacích a podpůrných služeb včetně e-learningu
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9800
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích a podpůrných služeb včetně e-learningu
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu
Sídlo zadavatele: Na Františku 32, 110 15 Praha 1
- Jméno: Ing. Petr Očko, Ph.D., +420 224 852 029, ocko@mpo.cz Osoba zastupující zadavatele v zadávacím řízení: Advokátní kancelář Dáňa, Pergl a partneři, Mgr. Lukáš Kohout, advokát; +420 224 232 611, lukas.kohout@akdpp.cz
IČ zadavatele: 47609109
DIČ zadavatele: CZ47609109
- Jméno: Mgr. Martina Houdková
- Telefon: +420 224 852 851
- E-mail: houdkova@mpo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 6. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Františku 32, 110 15 Praha 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je komplexní zajištění vzdělávacích a podpůrných služeb v rámci projektu „Zvýšení úrovně znalostí, dovedností, a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů v energetice“, realizovaného Ministerstvem průmyslu a obchodu a spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, výzvy č. 71 (kód projektu CZ.1.04/1.1.00/71.00004).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 153677685,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Začátek plnění veřejné zakázky je závislý na ukončení zadávacího řízení. Uzavření smlouvy s dodavatelem služeb se uskuteční neprodleně po ukončení zadávacího řízení.
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska níže uvedených kritérií: Nabídková cena - váha 50% Kvalita návrhu zajištění poskytování služeb - váha 50%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní uchazeč, který: •splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona, •splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona, •předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku a •splní technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona. Blíže viz zadávací dokumentace, která je včetně všech jejích příloh ke stažení na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMpo
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Blíže viz zadávací dokumentace, která je včetně všech jejích příloh ke stažení na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMpo
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c-4-signed.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- dodatecne-informace-c-6.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- dodatecne-informace-c.1_8.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- dodatecne-informace-c.2_5.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- dodatecne-informace-c.3_4.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- dodatecne-informace-c5.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- priloha-c.-9-seznam-vyznamnych-sluzeb-upraveny.docx (2. 5. 2016 13:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zrušení zadávacího řízení podle § 84 odst. 2 písm. e) zákona - v průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. V čl. 5 zadávací dokumentace je uveden předpoklad zahájení plnění veřejné zakázky dne 1. července 2014 a datum ukončení plnění dne 30. dubna 2015. Při podstatném zpoždění se zahájením plnění veřejné zakázky není možné dodržet harmonogram plnění veřejné zakázky, který tvoří přílohu č. 12 zadávací dokumentace a splnit v požadovaných termínech a v požadované kvalitě jednotlivé části plnění veřejné zakázky předpokládané závazným návrhem smlouvy. Zadavatel by byl nucen podstatně upravit smlouvu oproti návrhu smlouvy, který byl přílohou zadávací dokumentace. Tyto vynucené změny spočívající v úpravě termínů plnění a vynechání částí plnění, které z časových důvodů není možné realizovat, by měly charakter podstatných změn práv a povinností vyplývajících ze smlouvy, čímž by veřejný zadavatel porušil ustanovení § 82 odst. 7 zákona. Nerealizace části plnění (změna předmětu veřejné zakázky) je takovou změnou, která by za použití v původním zadávacím řízení umožnila účast jiných dodavatelů. Pod „důvody hodné zvláštního zřetele“ vedoucí ke zrušení zadávacího řízení uvedené v ustanovení § 84 odst. 2 písm. e) zákona je třeba podřadit skutečnosti stojící vně zadavatele a atakující samotný smysl dokončení již zahájeného zadávacího řízení. Zadavatel považuje důvody spočívající v nemožnosti plnění předmětu veřejné zakázky v nezměněné podobě za důvody hodné zvláštního zřetele ve smyslu § 84 odst. 2 písm. e) zákona opravňující zadavatele zadávací řízení zrušit. Nelze po zadavateli požadovat, aby pokračoval v zadávacím řízení za situace, kdy komplexní plnění ze smlouvy nelze řádně a včas poskytnout.
Datum ukončení: 29. 1. 2015