- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb 2017/2
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11486
Název zakázky: Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb 2017/2
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001784 Rozvoj dostupnosti a kvality sociálních služeb v Královéhradeckém kraji V příjemce: Královéhradecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Ing. Mgr. Jiří Vitvar
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Žaneta Ferdinandová
- Telefon: +420495817342
- E-mail: zferdinandova@kr-kralovehradecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Královéhradeckého kraje Odbor sociálních věcí Mgr. Žaneta Ferdinandová Pivovarské náměstí 1245/2 500 03 Hradec Králové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je „Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb“ v rámci projektu Rozvoj dostupnosti a kvality sociálních služeb v Královéhradeckém kraji V, reg. č.: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001784, který je spolufinancovaný z prostředků ESF, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Královéhradeckého kraje za podpory Operačního programu Zaměstnanost. Jedná se o kompletní realizaci tematicky zaměřených akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 164072,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: září až prosinec 2017, více viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na jednu nabídku: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6 ), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (11. 8. 2017 15:27)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.doc (11. 8. 2017 15:27)
- Výzva_vzdělávání 2017_2.pdf (11. 8. 2017 15:27)
- Výsledky - dílčí část A.doc (6. 9. 2017 12:10)
- Výsledky - dílčí část B.doc (6. 9. 2017 12:10)
- Rozhodnuti o vylouceni - dílčí část C.pdf (6. 9. 2017 12:10)
- Výsledky - dílčí část C.doc (6. 9. 2017 12:10)
- Výsledky - dílčí část D.doc (6. 9. 2017 12:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část B - MARLIN,s.r.o., Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště, IČ: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 13. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část C - Portus Praha, z.ú., Uruguayská 178/5,120 00 Praha 2 - Vinohrady, IČ 25916891
Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část A - Společnost Podané ruce o.p.s., Vídeňská 225/3, Štýřice, 639 00 Brno, IČ: 60557621
Datum podpisu smlouvy: 18. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část D - Sociální agentura, o.p.s., Varšavská 688/40, 40003 Ústí nad Labem, IČ: 26540495
Datum podpisu smlouvy: 3. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.