- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Akreditovaný kurz "Efektivní jízda" pro řidiče vozidel N3 (BUS).
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14154
Název zakázky: Akreditovaný kurz "Efektivní jízda" pro řidiče vozidel N3 (BUS).
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2023
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Plzeňské městské dopravní podníky, a.s.
Sídlo zadavatele: Denisovo nábřeží 912/12, Východní Předměstí, 301 00 Plzeň
- Jméno: Ing. Jiří Ptáček, MBA, generální ředitel
- Telefon: +420378037575
- E-mail: pmdp@pmdp.cz
IČ zadavatele: 25220683
DIČ zadavatele: CZ25220683
- Jméno: Zdeňka Kodýtková
- Telefon: +420378037535
- E-mail: kodytkova@pmdp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2023 10:00
Místo pro podání nabídek: Elektronický nástroj E-ZAK (profil zadavatele) Veřejné zakázky - E-ZAK Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. (pmdp.cz)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je realizace vzdělávací aktivity - kurzů určených pro řidiče MHD, která je zaměřena na správné dodržování bezpečnosti a efektivní využívání svěřené technologie. Kurzy se zaměřují na teoretickou část (školení – hospodárnost jízdy, zásady bezpečné jízdy, zdravotní přípravu atd.) a praktickou část (různé techniky nájezdů a průjezdů, vyhýbací manévry (vodní překážky), aquaplaning, technika brždění, trénink krizového brždění, jízda po různém povrchu – sucho/mokro).
Z důvodu využití vlastních autobusů společnosti, je též důležitá bezpečnost trati, tak aby nedošlo k poškození majetku a k újmě na zdraví zaměstnanců Zadavatele.
Celkový rozsah vzdělávací aktivity: 8 hodin
Požadavky na obsah kurzu, úroveň, forma výuky: 4h teoretická část, 3h praktická část, 1h závěrečná zkouška
Rozsah jedné hodiny: 60 minut
Počet účastníků kurzu: 40 účastníků (4 skupiny)
Období kurzu: 10. 4. 2023 - 14. 4. 2023
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 237440,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Období kurzu: 10. 4. 2023 - 14. 4. 2023
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika, přičemž konkrétní místo bude určeno v nabídce vybraného dodavatele; Zadavatel preferuje lokalitu co nejblíže sídla společnosti – Plzeň, Východní Předměstí, Denisovo nábřeží 920/12, PSČ 301 00
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny, uživatelské přístupnosti a technické úrovně.
Hodnocení nabídek bude provedeno členy hodnotící komise jmenované Zadavatelem.
Zadavatel stanovil v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti následující kritéria hodnocení:
Dílčí hodnotící kritérium
Váha
I.
Nabídková cena
70 %
II.
Vzdálenost místa plnění od sídla společnosti
20 %
III.
Vybavenost polygonu
10%
„Nabídková cena“ – váha 70%
Nabídková cena bude zpracována dodavateli v souladu s přílohou č. 4 zadávací dokumentace.
Pro hodnocení kritéria „Nabídková cena“ je rozhodující údaj o celkové nabídkové ceně za 40 účastníků vzdělávací aktivity v Kč bez DPH.
Nejnižší celková nabídková cena ze všech hodnocených nabídek značí v tomto kritériu nejvýhodnější nabídku.
Přepočtená bodová hodnota v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude vypočtena podle vzorce:
celková nabídková cena nejvýhodnější nabídky [Kč bez DPH]/celková nabídková cena hodnocené nabídky [Kč bez DPH]∗ 70
Vzdálenost místa plnění od sídla společnosti – váha 20%
Vzhledem k tomu, že Zadavatel pro vzdělávací aktivitu bude využívat své vlastní autobusy, je pro něj důležité, aby délka trasy do vybraného polygonu byla co nejkratší a tedy ekonomicky co nejméně náročná. Z tohoto důvodu Zadavatel preferuje maximální uživatelskou přístupnost, tedy aby místo plnění předmětu veřejné zakázky bylo pokud možno co nejblíže adrese sídla Zadavatele – Denisovo nábřeží 920/12, Východní Předměstí, 301 00 Plzeň. Délka trasy bude vypočtena dle Google Maps a zaokrouhlena na celé kilometry.
Nejkratší vzdálenost v kilometrech ze všech hodnocených nabídek značí v tomto kritériu nejvýhodnější nabídku. Minimální úroveň nabídky, která bude v rámci daného kritéria brána v potaz, je 30 km od sídla společnosti Zadavatele.
Přepočtená bodová hodnota v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude vypočtena podle vzorce:
vzdálenost v km nejvýhodnější nabídky tzn.nejkratší vzdálenost/vzdálenost v km hodnocené nabídky ∗20
Vybavenost polygonu – váha 10%
Účelem dílčího hodnotícího kritéria „Vybavenost polygonu“ je, aby vzdělávací aktivita pro zaměstnance Zadavatele byla v rámci praktické části poskytnuta v maximálním možném rozsahu co do jednotlivých činností v rámci nácviku bezpečné a efektivní jízdy vozidly MHD, a to i nad rámec povinného rozsahu praktické výuky, jak v popisu předmětu plnění specifikováno (např. aquaplaning je povinný požadavek Zadavatele).
Pokud bude polygon dodavatele obsahovat některé z níže uvedeného vybavení, obdrží dodavatel v rámci bodového hodnocení za každou položku 20 bodů.
Vybavenost polygonu
Počet bodů, pokud obsahuje
Příčné vodní bariéry
20 bodů
4 samostatné kluzné plochy: rovinka, zatáčka, kopec končící zatáčkou (výcvik v obou směrech) a kluzná plocha s úhybnou deskou
20 bodů
Měření rychlostí
20 bodů
Ostřikování ploch
20 bodů
Kruh smyk
20 bodů
Celkový bodový zisk činí max. 100 bodů. Nabídky budou v rámci tohoto kritéria hodnocení bodovací metodou dle následujícího vzorce:
Počet bodů dílčího kritéria=10*(hodnocená nabídka/hodnota nejvýhodnější nabídky)
Při hodnocení budou čísla vždy zaokrouhlována na dvě (2) desetinná místa podle matematických pravidel.
Celkové hodnocení
Celkový počet získaných bodů je dán součtem bodů – bodových hodnot získaných dle vyhodnocení dílčích hodnotících kritérií. Nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, bude hodnotící komisí vyhodnocena jako nejvýhodnější. Ostatní nabídky budou hodnotící komisí seřazeny dle počtu získaných bodů sestupně za nejvýhodnější nabídkou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti v rozsahu analogicky dle § 74 ZZVZ. Základní způsobilost může být prokázána pouze formou čestného prohlášení (viz příloha č. 1).
Dodavatel musí prokázat splnění profesní způsobilosti, a to předložením:
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje a
dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu tohoto poptávkového řízení, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění pro předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti – lze uvést i pouze odkaz na zápis ve veřejném registruDodavatel musí prokázat, že disponuje dostatečnou kapacitou lidských zdrojů a odborných schopností a zkušeností pro plnění předmětu veřejné zakázky. Za tímto účelem zadavatel stanovil následující kritéria technické kvalifikace a způsob jejich prokázání:
Dodavatel prokáže, že v uplynulých 3 letech před zahájením výběrového řízení řádně zrealizoval min. 2 významné služby. Významnou službou se rozumí služba, která spočívá v realizovaných školeních či kurzech požadovaného typu (jízda autobusem) s finančním objemem alespoň ve výši 100 000,- Kč bez DPH za tuto službu. Z toho minimálně 1 významná služba musí být pro řidiče MHD. Tuto část kvalifikace prokáže dodavatel předložením seznamu významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních třech letech před zahájením výběrového řízení. V seznamu bude uveden název a popis předmětu zakázky, její cena a rozsah, doba plnění a identifikace objednatele. Dodavatel může využít připravený formulář, jenž je součástí přílohy č. 1 této výzvy.
Společné podmínky pro prokazování kvalifikace:
Veškeré požadované doklady, osvědčení a prohlášení k prokázání splnění způsobilosti a kritérií kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatel má právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení (po podání nabídek do doby uzavření smlouvy) požadovat předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění způsobilosti a kritérií kvalifikace, v takovém případě je účastník výběrového řízení povinen takové doklady v požadované lhůtě předložit. Dodavatel může nahradit v nabídce požadované doklady čestným prohlášením. V takovém případě si Zadavatel rovněž vyhrazuje právo kdykoli v průběhu výběrového řízení (po podání nabídek do doby uzavření smlouvy) požadovat předložení kopií, originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění kvalifikace, účastník je pak povinen takové doklady v požadované lhůtě předložit. Dodavatel zapsaný v seznamu kvalifikovaných dodavatelů může prokázat splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 3 měsíce. Tento Seznam nahrazuje prokázání splnění kvalifikace v rozsahu v něm uvedených údajů. Dodavatel může prokázat splnění kvalifikace certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů vedeném ve smyslu § 233 a následných ZZVZ. Tento certifikát nahrazuje prokázání splnění kvalifikace v rozsahu v něm uvedených údajů. Dodavatel může vždy nahradit požadované doklady jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky ve smyslu § 87 ZZVZ.
Povinnost předložit doklad může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státě, který umožňuje neomezený dálkový přístup. Takový odkaz musí obsahovat internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel zpracuje nabídku v českém jazyce, v souladu s požadavky Zadavatele uvedenými v této výzvě k podání nabídek (zadávací dokumentaci) a přílohách zadávací dokumentace a je povinen podat nabídku výhradně elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK – viz návod, který tvoří přílohu č. 5 této zadávací dokumentace, nejpozději do skončení lhůty pro podání nabídek.
Nabídka dodavatele musí obsahovat zejména:
Krycí list nabídky (Příloha č. 3 této zadávací dokumentace)
Doklady prokazující splnění kvalifikace dodavatele včetně podepsaného čestného prohlášení dle Přílohy č. 1;
Vyplněný a podepsaný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity (Příloha č. 2 této zadávací dokumentace)
Cenovou kalkulaci dle Přílohy č. 4;
Popis polygonu, ze kterého bude zřejmá jeho vybavenost a lokalita umístění, tzn. přesná adresa – z popisu polygonu musí vyplývat, že minimální požadavky Zadavatele na vzdělávací aktivitu jsou splněny;
Další doklady dle této zadávací dokumentace, např. plné moci atd.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou cenu v Kč bez DPH za vzdělávací aktivitu.
Dodavatel ocení nabízené plnění dle konkrétních položek – viz Příloha č. 4 Cenová kalkulace.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají výhradně elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK – Veřejné zakázky - E-ZAK Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. (pmdp.cz)Elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu - viz Krycí list
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení lze poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel zadává toto poptávkové řízení v souladu se zásadami sociálně a environmentálně odpovědného zadávání. Sociálně a environmentálně odpovědného zadávání kromě důrazu na čistě ekonomické parametry zohledňuje také související dopady zakázky zejména v oblasti zaměstnanosti, sociálních a pracovních práv.
a) Zadavatel od dodavatele vyžaduje, aby při plnění předmětu poptávkového řízení zajistil legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveňbezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu poptávkového řízení podílet.
b) Zadavatel nezapracoval zásadu inovací s ohledem na předmět poptávkového řízení, kterým je standardní poskytnutí služby.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Čestné prohlášení_kvalifikace.docx-1 (28. 2. 2023 09:37)
- Příloha č. 2 - Smlouva.docx-1 (28. 2. 2023 09:37)
- Příloha č. 3 - Krycí list.docx-1 (28. 2. 2023 09:37)
- Příloha č. 4_Cenová kalkulace.docx-1 (28. 2. 2023 09:37)
- Příloha č. 5 - Podání elektronických nabídek.docx-1 (28. 2. 2023 09:37)
- Výzva k podání nabídek_polygon_podepsáno.pdf (28. 2. 2023 09:37)
- Polygon_vysvětlení zadávací dokumentace č. 1_FINAL.pdf (3. 3. 2023 13:41)
- Příloha č. 4_Cenová kalkulace_upravená.docx (3. 3. 2023 13:42)
- Rozhodnutí o výběru_AUTODROM MOST.pdf-1 (16. 3. 2023 07:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (24. 3. 2023 07:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 179200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AUTODROM MOST, a.s.Most, Souš, Tvrzova 5, 434 01 IČ: 25419048
Datum podpisu smlouvy: 23. 3. 2023
Datum ukončení: 23. 3. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.