- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Baloušek, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13187
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Baloušek, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011590 Baloušek, s.r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců příjemce: Baloušek, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Baloušek, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Hlučín 748 01, Ostravská 34/1112
- Jméno: RENÉ BALOUŠEK
- Telefon: +420591144415
- E-mail: ekonomika@balousektisk.cz
IČ zadavatele: 61947008
DIČ zadavatele: CZ61947008
- Jméno: Vít Derich
- Telefon: +420734399107
- E-mail: derich@balousektisk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 1. 2020 13:00
Místo pro podání nabídek: Hlučín 748 01, Ostravská 34/1112
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti Baloušek, s.r.o.. v rámci projektu formou uzavřených kurzů v oblastech:
Měkké a manažerské dovednosti
Účetní, ekonomické a právní
IT a počítačové kurzy
Vzdělávací aktivity budou realizovány podle specifikace, která je přílohou č. 2 - této výzvy - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.
Součástí poskytnutých služeb vzdělávání je taktéž organizační zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších nezbytných výstupů souvisejících s aktivitami vzdělávání, stejně jako školící prostory a občerstvení.
Navržený konkrétní harmonogram a lektorský tým uvede uchazeč v tabulce Harmonogram a Realizační tým, která je v příloze č. 2 této výzvy - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 956000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od leden 2020 do května 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivity budou realizovány v sídle a provozovně zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti nabídek, přičemž zadavatel stanoví následující dílčí hodnotící kritéria, jejich váhu
Celková nabídková cena bez DPH 60% - číselné kritérium
Metodika vzdělávání 20% - nečíselné kritérium
Kvalita výukových materiálů 20 % - nečíselné kritérium
a)
cena z nabídky, která je
nejvýhodnější (nejnižší)
100 x ------------------------------------------------- x 60 %
cena hodnocené nabídky
b, c)
Pro hodnocení metodiky vzdělávání a kvality výukových materiálů se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.
Způsob hodnocení subjektivních kritérií (b, c) je detailně popsán v dokumentu - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, který je přílohou č. 2 - této výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění, výpis z obchodního rejstříku. Je postačující, aby tento doklad byl předložen v podobě kopie.
- čestné prohlášení o základní způsobilosti v rozsahu, nebyl pravomocně odsouzen, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, není v likvidaci. Splnění tohoto kvalifikačního předpokladu prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení (Příloha č. 4 této výzvy). Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna dodavatele zastupovat.
Dále zadavatel požaduje předložení:
- seznam minimálně tří významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Zadavatel považuje za dostačující, aby byla významná služba v uvedeném období pouze dokončena.
Za významnou obdobnou službu se považuje služba odpovídající předmětu plnění, tj. obdobné školení, jehož cena činí minimálně 500 000,- Kč bez DPH.
Požadované informace uchazeč doplní do vzorové tabulky Seznam významných služeb v příloze č. 2 - této výzvy - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.
- seznam čelenů realizačního týmu, který se bude podílet na předmětné zakázce. Realizační tým bude sestaven minimálně z:
Měkké a manažerské dovednosti - 2 členů z nichž min. 2 bude mít vysokoškolské vzdělání
Účetní, ekonomické a právní - 2 členů z nichž min. 2 bude mít vysokoškolské vzdělání
IT a počítačové kurzy - 2 členů z nichž min. 1 bude mít vysokoškolské vzdělání
U všech lektorů je vyžadována praxe minimálně 3 roky v oblasti vzdělávání a 5 let praxe v dané problematice školení. Vše musí být uchazeč schopen doložit na základě individuální výzvy zadavatele. Za doložení se nepovažuje předložení profesního životopisu. Pro adekvátní doložení jsou považovány např.: pracovní smlouvy, potvrzené reference zakázek, doklady o podnikání, obraty a další doklady prokazující faktickou realizaci odborné praxe.
Požadované informace uchazeč doplní do vzorové tabulky Realizační tým v příloze č. 2 - této výzvy - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.
Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyřazena a uchazeč vyloučen.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka musí být bez překlepů a chyb, které by mohli být při hodnocení zavádějící. Součástí nabídky musí být minimálně:
1. Krycí list nabídky (Identifikace účastníka)
Účastník doplní údaje do Přílohy č. 1 této výzvy (Krycí list).
2. Doklady o prokázání splnění kvalifikace
Příloha č. 4 této výzvy (Čestné prohlášení ke kvalifikaci) + další požadované doklady pro
prokázání kvalifikace.
3. Specifikace nabízeného plnění
V rozsahu minimálně organizace kurzů, harmonogram, životopisy lektorského týmu, zajištění didaktické techniky, zajištění školicích materiálů pro účastníky a včetně popisu metodiky vzdělávání v rozsahu požadovaném hodnotícími kritérií uvedených v příloze č. 2 - této výzvy – (Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky).
4. Výukové materiály pro hodnocení
Uchazeč předloží kompletní výukový materiál ke kurzu Komunikace, tak aby byla hodnotící komise schopna z předložených materiálů hodnotit jednotlivá kritéria, která jsou uvedena v příloze č. 2 - této výzvy - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.
5. Podepsaný návrh smlouvy
Příloha č. 3 této výzvy (Návrh smlouvy) + Příloha č. 5 této výzvy (Rozpočet).
6. Ostatní relevantní informace tvořící nabídku, např. plné moci, životopisy a jiné.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracovaná v Kč s a bez DPH prostřednictvím (přílohy č. 5 této výzvy). Bude uvedena na krycím listu ve struktuře tam uvedené (příloha č. 1 této výzvy). Bude doplněna ve smlouvě ve struktuře tam uvedené (příloha č. 3 této výzvy)
Nabídková cena bude zahrnovat již veškeré nutné a uznatelné náklady na komplexní realizaci zakázky. V průběhu plnění zakázky dodavatel nemůže vyžadovat úhradu dalších dodatečných nákladů.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude zadavateli předložena v písemné podobě v jednom originále. Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou za uchazeče jednat. V případě, že oprávnění osoby, která nabídku podepsala, nevyplývá z výpisu z obchodního rejstříku, doloží uchazeč do nabídky jiný obdobný doklad, popř. plnou moc či pověření, ze kterých bude patrné oprávnění takové osoby za uchazeče jednat. Všechny listy nabídky budou číslovány průběžnou vzestupnou řadou a spojeny tak, aby je nebylo možné bez poškození vyjmout. Nabídka bude doručena v uzavřené obálce dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené těmito náležitostmi: název zakázky, adresa zadavatele, adresa uchazeče, nápis „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ v levém horním rohu.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. (v krycím listu nabídky)
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na kontaktní osobu zadavatele. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí Žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení Žádosti podle předchozího odstavce, Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www,esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy na dodání vzdělávacích služeb (dále „Smlouva“), která je Přílohou č. 3 této výzvy k podání nabídek.
Uchazeč není v rámci návrhu Smlouvy oprávněn provádět žádné úpravy nebo změny oproti návrhu Smlouvy uvedeném v přílohách této zadávací dokumentace s výjimkou doplnění relevantních parametrů, jejichž doplnění tato výzva nebo Smlouva předpokládá (viz označení [DOPLNÍ UCHAZEČ]).
Smlouva předložená v nabídce bude podepsána oprávněnou osobou účastníka zadávacího řízení v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku a způsobu jednání podle výpisu z obchodního rejstříku (ve všech částech k podpisu určených). Nepodepsanou smlouvu považuje zadavatel za nepodepsanou nabídku, která je pro zadavatele právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsanou smlouvu, bude ze soutěže vyloučena pro nesplnění podmínek zadávacího řízení.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11, platné od 15. 10. 2019), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_k_podani_nabidek Baloušek.pdf (17. 12. 2019 17:33)
- Priloha c. 1 Kryc list.docx (17. 12. 2019 17:33)
- Priloha c. 2 Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.docx (17. 12. 2019 17:33)
- Priloha c. 3 Návrh smlouvy Vzdělávání Baloušek.doc (17. 12. 2019 17:33)
- Priloha c. 4 Cestne prohlaseni.docx (17. 12. 2019 17:33)
- Příloha c 5 Rozpočet vzdělávání Baloušek.xlsx (17. 12. 2019 17:34)
- Vysvětlení zadávacích podmínek Baloušek č. 1.pdf (19. 12. 2019 17:48)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Baloušek.pdf (11. 1. 2020 08:51)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (11. 1. 2020 08:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (14. 1. 2020 11:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 625000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o.Šenov, Čalounická 477IČO: 02164469MgA. Antonín Válek, MBA, Jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 13. 1. 2020
Datum ukončení: 13. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.