Zpět

Dodávka výpočetní techniky

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9763

Název zakázky: Dodávka výpočetní techniky

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Olomouc

Sídlo zadavatele: Horní náměstí 583, 779 1I Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Jan Holpuch, Ph.D. náměstek primátora telefon: 585 513 226 email: jan.holpuch@olomouc.eu

IČ zadavatele: 00299308

DIČ zadavatele: CZ00299308

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Miroslav Pizur
  • Telefon: +420 588 488 729
  • E-mail: miroslav.pizur@olomouc.eu

Lhůta pro podání nabídek: 14. 4. 2014 10:48

Místo pro podání nabídek:
https://olomouc.proe.biz/dokumenty/pozvanka/pozvanka.php?idx=20c7f6a59a0f8754c5caf6d4446d3012&jazyk=cz#1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

část A) dodávka výpočetní techniky. Podrobnosti jsou obsaženy v dokumentech technické podmínky a technická specifikace - popis kompatibility.

část B) dodávka 11 kancelářských balíků. Podrobnosti jsou obsaženy v dokumentech technické podmínky a technická specifikace - popis kompatibility.


Zakázka je klasifikována dle společného slovníku pro veřejné zakázky ES a v souladu s § 47 zákona následujícími kódy CPV:
   30213000-5 - osobní počítače
   30231000-7 - počítačové monitory a konzoly
   30232000-4 - periferní vybavení
   48624000-8 - balík programů pro operační systém osobního počítače (PC).
   48300000-1 - balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1220000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta pro podání cenových nabídek končí dne 14. 4. 2014 v 9:00 hodin. TERMÍN REALIZACE je stanoven na 2 týdny po podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
MMOL odb. informatiky, Hynaisova 10.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH v jednotlivých částech výběrového řízení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady Splnění bude provedeno formou čestného prohlášení, které je součástí krycího listu. Profesní kvalifikační předpoklady - výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění k podnikání volná živnost v oboru č. 48 velkoobchod a maloobchod nebo obdobná živnost, - výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán. Pozn.: Zadavatel akceptuje prosté kopie; oba dva výše uvedené výpisy jsou volně dostupné na stránkách: - www.rzp.cz - po vyhledání požadovaného je dole na stránce odkaz na "Elektronicky podepsaný výpis" - www.justice.cz - po vyhledání požadovaného je dole na stránce odkaz na "Stáhnout PDF verzi výpisu". Technické kvalifikační předpoklady část A) Významné dodávky za poslední 3 roky – minimální úroveň: 2 dodávky min. 35 ks PC v hodnotě min. 300 000,- Kč bez DPH za každou z dodávek; 2 dodávky min. 10 ks tiskáren v hodnotě min. 50 000,- Kč bez DPH za každou z dodávek. Součástí bude osvědčení objednatelů o řádném plnění. V osvědčení bude uveden rozsah a doba poskytnutí takové dodávky. Pozn. Pokud dodavatel předloží informace o jedné dodávce obsahující 35 ks PC (a více) a zároveň 10 ks tiskáren (a více), bude tato dodávka nahrazovat požadovanou referenci na 1 x 35 PC a zároveň 1 x 10 tiskáren. část B) Zadavatel nepožaduje žádnou referenci. Dokládaná osvědčení k seznamu prací se musí bezpodmínečně vztahovat pouze k zakázkám uváděným v seznamu a musí jim zcela odpovídat.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Upozornění: jedná se výběrové řízení, kde uchazeč elektronicky vloží požadovaná data, nicméně následně již nebude probíhat e-aukce! (tzv. poptávkové řízení) V uvedené lhůtě budou uchazeči podávat jeden ucelený dokument*, který bude obsahovat v následujícím pořadí: 1. krycí list nabídky (příslušný formulář); 2. doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů: - čestné prohlášení, které je součástí krycího listu; 3. doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů (více v bodě 9.): - výpis z obchodního rejstříku (pokud je v něm uchazeč zapsán); - výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění k podnikání; 4. doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů: - tj. významné dodávky; 5. položkový rozpočet; 6. technickou specifikaci dodávaného zboží; Dokument uchazeč vloží do systému PROe.biz - obrazovka síně přes výběr [Přílohy účastníka] / [Vložit přílohy] v horní části obrazovky. Tato specifikace je závaznou součástí nabídky uchazeče. Pozn. pokud se bude chtít uchazeč přihlásit do obou částí zároveň, musí podat všechny požadované dokumenty ve správném znění dvakrát. *dokument pro formální správnost musí být buď: a) celý převeden do formátu PDF a podepsán oprávněnou osobou elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu, nebo b) krycí list musí být vlastnoručně podepsán oprávněnou osobou, prostě naskenován a následně vložen do dokumentu na příslušné místo

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY a) Nabídková cena bude zpracována podle zadávací dokumentace na celé plnění jednotlivých částí veřejné zakázky. b) Celková nabídková cena v souladu s návrhem smlouvy bude uvedena na krycím listu. c) Celková nabídková cena musí být definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k úplné a řádné realizaci předmětu zakázky (včetně všech předpokládaných rizik). Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace zakázky (v době realizace je změna nabídkové ceny v důsledku vývoje cen nepřípustná a riziko s tím spojené musí uchazeč kalkulovat do své nabídkové ceny). d) Nedojde-li ke změně podmínek plnění veřejné zakázky, pak zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny. e) Součástí ceny jsou i služby a dodávky, které nejsou v ceníku přesně vyspecifikované, avšak pro dokončení díla jsou nezbytné. f) Pokud dodavatel hodlá nabídnout zadavateli slevu z ceny, musí tuto slevu promítnout do jednotkových cen. Jiná forma slevy z nabídkové ceny (např. paušální částkou za celou dodávku) není přípustná. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU SMLOUVY a) Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy, který obsahuje závazné obchodní podmínky pro uchazeče o veřejnou zakázku. Uchazeči uvedený návrh smlouvy doplní o identifikační údaje uchazeče/ů a údaje, které jsou předmětem hodnocení. Návrh podepíší osobou oprávněnou jednat za uchazeče. b) Uchazeč jej smí měnit jen ve prospěch zadavatele a doplnit jen ustanovení, která dle jeho názoru v dokumentu chybí (s odkazem na zadávací dokumentaci) a to vždy v souladu se zadávací dokumentací. c) U společné nabídky několika dodavatelů bude návrh smlouvy obsahovat označení všech smluvních stran a bude podepsán všemi účastníky společné nabídky, pokud v plné moci není uvedeno jinak. d) Uchazeč má výlučnou odpovědnost za to, že prostuduje zadávací podmínky a že získá spolehlivé informace ohledně všech podmínek a závazků, které případně mohou jakýmkoli způsobem ovlivnit nabídku nebo provádění plnění. Pokud byla uchazeči zadána veřejná zakázka, nebudou akceptovány žádné nároky na změnu ceny na základě chyb nebo opominutí v závazcích uchazeče popsaných výše. e) Konečná smlouva s vítězným uchazečem bude uzavřena ve znění vyhotoveném zadavatelem, doplněném o údaje dodavatele. f) Po podání nabídky jsou změny v návrhu smlouvy ze strany uchazeče nepřípustné. OSTATNÍ PODMÍNKY ZADÁNÍ Zadavatel neposkytuje zálohy. Zadavatel v souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona požaduje, aby uchazeč ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům a aby uvedl identifikační údaje každého subdodavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo: - uzavřít smlouvu pouze na jednotlivou část zakázky, nebo na část plnění jedné části, - jednostranně prodloužit termín dodání v případě, že se mu nepodaří zajistit finanční prostředky v předpokládaných termínech, - odmítnout veškeré předložené nabídky. - posuzovat nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, tj. posouzení mimořádně nízké nabídkové ceny ve smyslu § 77 zákona 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách. Nabídky mohou být konfrontovány s porovnávací cenou vycházející z vnitřních kalkulací vyhlašovatele. Tato porovnávací nabídka je stanovena před zahájením soutěže a je v jejím průběhu neměnná.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ĆÁST A

    • Vítězný dodavatel
      Název: 
      C SYSTEM CZ a.s., 

IČ: 27675645
DIČ: CZ27675645
Sídlo: 

  • Otakara Ševčíka 840/10, 
  • Židenice, 636 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Simona Nečasová
Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: FADOMA DATA spol. s r.O.,
    IČ: 45194416
    DIČ: CZ45194416
    Sídlo: Olomouc, ulice U Morávky č.p. 201 / 5, PSČ 772 00

  • 3. uchazeč
    Název: T.S.BOHEMIA a.s., 
    IČ: 62304381
    DIČ: CZ62304381
    Sídlo: Olomouc - Pavlovičky, Sladovní 103/3, PSČ 779 00

  • 4. uchazeč
    Název: TRlVISION S.r.o.,
    IČ: 28612183
    DIČ: CZ28612183
    Sídlo: Prostějov, U spalovny 4582117, PSČ 796 01
  • 5. uchazeč
    Název: M Computers s.r.o.,
    IČ: 26042029
    DIČ: CZ26042029
    Sídlo: Dačice III, B. Smetany 206, PSČ 380 01

ĆÁST B

  • ZRUŠENO

Datum ukončení: 22. 5. 2014


 
Uveřejněno: 2. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016