Vzdělávání zaměstnanců v oblasti obsluhy a údržby speciálních technologií
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9802
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců v oblasti obsluhy a údržby speciálních technologií
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.04/B3.00101 Jedinečnost, kvalita a odbornost! To je oncomed manufacturing a.s. příjemce: oncomed manufacturing a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: oncomed manufacturing a.s.
Sídlo zadavatele: Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
- Jméno: Mgr., Ing. Radek Fialka 602435374 fialka@oncomed.cz
IČ zadavatele: 24711667
DIČ zadavatele: CZ24711667
- Jméno: Lucie Vorlová
- Telefon: 725966223
- E-mail: vorlova@oncomed.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 4. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění odborných vzdělávacích aktivit vedoucích k rozvoji specifických znalostí zaměstnanců v oblasti obsluhy a údržby speciálních technologii ve výrobě.
Vzdělávací aktivity, jež jsou poptávány:
Část A
Způsob obsluhy a údržby lyofilizátoru FCM300D v aseptické, farmaceutické výrobě
Část B
PLC a komunikace technologických řídících celků
Část C
Školení práce s plynovým chromatografem
Školení na kapalinových chromatografech pro pokročilé
Detailnější popis potávaných vzdělávacích aktivit:
Část A:
1) Způsob obsluhy a údržby lyofilizátoru FCM300D v aseptické, farmaceutické výrobě
21 osob rozdělených do 2 skupin, délka školení: 3 dny pro 1 skupinu, celkem 6 dní
maximální jednotková cena 29.900 Kč bez DPH/1 den/1 skupina
Část B:
2) PLC a komunikace technologických řídících celků
6 osob v 1 skupině, délka školení: 5 dní, pro 1 skupinu, celkem 5 dní
maximální jednotková cena 29.900 Kč bez DPH/1 den/1 skupina
Část C:
3) Školení práce s plynovým chromatografem
18 osob rozdělených do 2 skupin, délka školení: 3 dny pro 1 skupinu, celkem 6 dní
maximální jednotková cena 28.900 Kč bez DPH/1 den/1 skupina
4) Školení na kapalinových chromatografech pro pokročilé
15 osob rozdělených do 2 skupin, délka školení: 3 dny pro 1 skupinu, celkem 6 dní
maximální jednotková cena 28.900 Kč/1 den/1 skupina
Realizace těchto kurzů proběhne v interních školicích prostorách v Brně – Řečkovicích – v Jihomoravském kraji, případně ve školících prostorech zajištěných zadavatelem v Jihomoravském kraji.. Lze předpokládat, že realizace proběhne v na sebe nenavazujících dnech.
Předpokládaný termín realizace: 06/2014-03/2015.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 675700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10 měsíců od podpisu smlouvy (předpokládaná doba plnění 06/2014 – 03/2015)
Místo dodání / převzetí plnění: Školící prostory v sídle zadavatele, případně školící prostory zajištěné zadavatelem v Jihomoravském kraji.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky vymezená následujícími dílčími hodnotícími kritérii a jejich vahami: 1. Hodnoticí kritérium: nabídková cena s váhou 60 % 2. Hodnoticí kritérium: realizace zakázky, kvalita nabízených služeb s váhou 40 % Bližší popis hodnoceného v rámci hodnoticích kritérií: Nabídková cena: hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH za jednotlivé části předmětu zakázky (A, B a C). Nejvhodnější nabídka bude ta, která nabídne nejnižší cenu bez DPH za nabízenou část. Realizace zakázky, kvalita nabízených služeb: hodnocen bude popis zajištění realizace zakázky. Dále bude hodnocena celková kvalita nabízené služby: obsahy kurzů, harmonogram školicího dne, zpětná vazba z realizovaných školení, cíle a přínosy pro účastníky kurzů, použité formy a metody výuky. Nabídka uchazeče bude obsahovat popis požadovaných hodnocených skutečností. Pokud nabídka uchazeče nebude obsahovat popis některé z požadovaných skutečností, bude k tomuto hodnotící komisí přihlédnuto a adekvátně sníženo bodové ohodnocení nabídky v rámci hodnotícího kritéria, resp. hodnotící komisí nebude přidělen přiměřený počet bodů. Výhodněji budou hodnoceny nabídky, které budou mít více vyhovující, nejjasnější a nejjednoznačnější popis postupu zajištění realizace zakázky, vhodněji rozpracovány obsahy jednotlivých kurzů, větší přínos pro účastníky, lépe popsány cíle kurzů, lépe rozpracován systém poskytování zpětné vazby z realizovaných aktivit, vhodněji nastaveny a popsány využívané metody a formy výuky a lépe uveden harmonogram školicího dne. Způsob hodnocení: Pro hodnocení kritéria Nabídková cena (číselného kritéria) bude použit tento vzorec: 100 x (nejvýhodnější nabídka, tzn. nejnižší cena (hodnota)/cena (hodnota) hodnocené nabídky) x váha vyjádřená v procentech Při hodnocení kritéria Realizace zakázky, kvalita nabízených služeb (subjektivní kritérium) bude postupováno následovně: Použije se bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvhodnější nabídce bude přiřazeno 100 bodů. Ostatní nabídky pak obdrží tolik bodů, které budou odpovídat porovnání hodnocené nabídky k nabídce nejvhodnější (ta, která obdrží 100 bodů). Přidělený počet bodů tedy bude vycházet z porovnání nejvhodnější a hodnocené nabídky. Přidělení bodového ohodnocení všech nabídek bude hodnotící komisí podrobně odůvodněno. Poté bude použit vzorec: počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech. Následovat bude sečtení vážených bodů z obou hodnoticích kritériích u každé z hodnocené nabídky. Vítěznou nabídkou bude ta, která v součtu za obě dvě hodnotící kritéria získá nejvíce bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat tyto kvalifikační předpoklady: a) Základní kvalifikační předpoklady b) Profesní kvalifikační předpoklady c) Technické kvalifikační předpoklady Bližší specifikace kvalifikačních předpokladů: Ad a) Základní kvalifikační předpoklady prokazuje uchazeč v rozsahu stanoveném ustanovením § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení viz příloha č. 3 Zadávací dokumentace. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, tzn. čestné prohlášení, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Ad b) Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží - Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Forma doložení: prostá kopie, výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. - Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Forma doložení: prostá kopie. Ad c) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění, kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Pro každou část předmětu zakázky, do kterého uchazeč podává nabídku (A), B) nebo C)) vždy alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky s finančním plněním min. 25.000,- Kč bez DPH za každou službu. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně Forma doložení: prostá kopie.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné listinné podobě. Požadavek na písemnou listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dotaz-c.-1-a-2.docx (2. 5. 2016 13:24)
- priloha-c.-1-k-zd-navrh-smlouvy.doc (2. 5. 2016 13:24)
- priloha-c.-2-k-zd-nabidkova-cena.docx (2. 5. 2016 13:24)
- priloha-c.-3-k-zd-cestne-prohlaseni.docx (2. 5. 2016 13:24)
- vyzva-k-podani-nabidek_14.doc (2. 5. 2016 13:24)
- zadavaci-dokumentace-k-verejne-zakazce.docx (2. 5. 2016 13:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A zrušeno
ČÁST B
- Vítězný dodavatel
Název: TEMEX, spol. s r.o.
IČ: 42767873
DIČ: CZ42767873
Sídlo: Erbenova 293/19, 703 00 Ostrava-Vítkovice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Sigrid Labusch, předsedkyně představenstva, Renata Horáková a Radek Fiala, členové představenstva - 2. uchazeč
Název: COMPAS automatizace, spol. s r.o.
IČ: 47904585
DIČ: CZ47904585
Sídlo: Karásek 2229/1b, 621 00 Brno-Řečkovice
ČÁST C
- Název: AMEDIS, spol. s r.o.
IČ: 48586366
DIČ: CZ48586366
Sídlo: Bobkova 786, 787, 198 00 Praha 9 - Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Krňák, Ing. Hana Poslušná
Datum ukončení: 20. 6. 2014