- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodání a implementace SW nástroje pro modelování procesů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12794
Název zakázky: Dodání a implementace SW nástroje pro modelování procesů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 5. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina
Sídlo zadavatele: Žižkova 57, Jihlava
- Jméno: Ing. Vladimír Novotný, náměstek hejtmana
- Telefon: +420564602331
- E-mail: novotny.v@kr-vysocina.cz
IČ zadavatele: 70890749
- Jméno: Dana Buřičová
- Telefon: +420564602331
- E-mail: buricova.d@kr-vysocina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 6. 2019 14:00
Místo pro podání nabídek: Žižkova 57, Jihlava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání a implementace SW nástroje pro modelování procesů a tvorbu procesní dokumentace Kraje Vysočina.
Bližší specifikace je uvedena v přílohách Výzvy pro podání nabídek.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.9.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Žižkova 57, Jihlava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Ekonomická výhodnost. Kritéria jsou podrobně popsána ve výzvě pro podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Profesní způsobilost splní dodavatel, který předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců. Kritérium kvalifikace lze splnit i uvedením URL adresy výpisu z obchodního rejstříku – viz Krycí list.
Účastník předloží čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.Technickou kvalifikaci splní dodavatel, který předloží seznam významných zakázek poskytnutých dodavatelem včetně uvedení ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktní osoby objednatele (dle vzoru v Krycím listu).
Pro prokázání splnění kritéria kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných zakázek vyplývat, že dodavatel v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení řádně realizoval alespoň: 3 zakázky obsahující dodání a implementaci SW nástroje pro modelování procesů a tvorbu procesní dokumentace.Zadavatel stanoví, že dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace požadované zadavatelem (významné zakázky) prostřednictvím jiných osob (poddodavatel nebo společná nabídka). Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli v nabídce předložit písemný závazek takové jiné osoby k poskytnutí příslušného plnění určeného k plnění veřejné zakázky, a to (alespoň) v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele. Tato jiná osoba pak současně bude uvedena v seznamu poddodavatelů v příloze smlouvy a její změna v průběhu plnění bude možná pouze při prokázání, že novou osobou jsou splněny příslušná kritéria kvalifikace, které nahrazovaná osoba za dodavatele prokázala ve výběrovém řízení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude členěna na následující po sobě jdoucí části:
Část A: Doklady prokazující splnění kvalifikace dle čl. 3.2 této výzvy.
Část B: Doplněné návrhy smluv dle Přílohy č. 2 a 3 této výzvy. Návrhy smluv nemusí být podepsané.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena jako cena za dílo v korunách českých dle Přílohy č. 2 této výzvy s a bez DPH a cena za roční servis v korunách českých dle Přílohy č. 3 této výzvy s a bez DPH. Cena za roční servis bez DPH nesmí překročit 8% ceny díla bez DPH. V případě porušení této podmínky bude nabídka účastníka vyřazena z dalšího hodnocení. Ceny budou stanoveny jako celková částka zahrnující celý předmět veřejné zakázky a všechny činnosti nezbytné k jeho splnění dle zadávacích podmínek, tj. včetně obchodních podmínek dle textu smlouvy v Příloze č. 2 a 3 výzvy. Ceny uvedené dodavatelem zahrnují veškeré náklady dodavatele nutné k řádné realizaci zakázky a jsou cenami nejvýše přípustnými a neměnnými; změna jednotkových cen bude možná pouze za podmínek uvedených v obchodních podmínkách.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé mohou požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Dotazy k zadávacím podmínkám (žádost o vysvětlení) je možné zasílat písemnou formou listině nebo elektronicky (e-mailem) kdykoliv v průběhu lhůty pro podání nabídek, žádost však musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být doručena zadavateli kontaktní osobě uvedené v záhlaví výzvy. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel si vyhrazuje neodpovědět na žádost o vysvětlení, která není doručena ve lhůtě uvedené výše. Zadavatel poskytne vysvětlení zadávacích podmínek, včetně přesného znění žádosti, uveřejním na profilu zadavatele.
Další požadavky na zpracování nabídky: Jsou uvedeny ve Výzvě pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.pdf (27. 5. 2019 11:09)
- Dodatečné informace č. 1.doc (3. 6. 2019 17:52)
- Dodatečné informace č. 2.doc (7. 6. 2019 13:30)
- Dodatečné informace č. 3.docx (13. 6. 2019 09:16)
- dod_info3_smlouva o dilo.docx (13. 6. 2019 09:16)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (2. 7. 2019 12:14)
- Sml. Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (10. 9. 2019 09:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 169000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ATTIS software s.r.o., Hanušova 100/10, Lazce, 779 00 Olomouc, IČO: 25894978
Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2019
Datum ukončení: 6. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.