- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Systém pro digitální agendu obce
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14068
Název zakázky: Systém pro digitální agendu obce
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016832 Přívětivé úřady v Mikroregionu Hranicko příjemce: Mikroregion Hranicko
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hranicko
Sídlo zadavatele: Tř. 1. máje 328, 753 01 Hranice
- Jméno: Ing. Jaroslav Šindler
- Telefon: +420602514400
- E-mail: starosta@partutovice.cz
IČ zadavatele: 70961051
- Jméno: Josef Křeháček
- Telefon: +420730126732
- E-mail: zakazky@kmadmin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Mikroregion Hranicko, ř. 1. máje 328, 753 01 Hranice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka software pro vybrané obce Mikroregionu Hranicko včetně jeho implementace, testování, zprovoznění, maintenance SW, technická podpora a zaškolení pracovníků úřadu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 499100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Pořízení systému, implementace, zaškolení – do 14 dnů od účinnosti smlouvy; Maintenance SW a technická podpora – po dobu 48 měsíců ode dne zprovoznění systému
Místo dodání / převzetí plnění: Vybrané obce mikroregionu Hranicko
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
Nabídky budou hodnoceny podle dílčích kritérií uvedených níže:
Nabídková cena – celková výše nabídkové ceny – váha 60%
Nabídková cena – paušální cena za maintenance SW a technické podpory – váha 40%
Blíže viz Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Blíže viz Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Blíže viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_Efektivní přístup 03_sign.pdf (15. 6. 2022 22:13)
- P1_Krycí list.doc (15. 6. 2022 22:15)
- P2_SoD_Systém pro digi agendu obce_02.docx (15. 6. 2022 22:19)
- P3_Servisní smlouva.docx (15. 6. 2022 22:19)
- P4_Technická specifikace.docx (15. 6. 2022 22:19)
- P5_Cenový rozpis - k SoD.docx (15. 6. 2022 22:20)
- P6_Cenový rozpis - k servisní smlouvě.docx (15. 6. 2022 22:20)
- P7_ČP_základní způsobilost.docx (15. 6. 2022 22:20)
- VZD 01 signed.pdf (24. 6. 2022 15:12)
- Oznámení_výběr.doc (21. 7. 2022 14:34)
- VSLEDE~1.DOC (5. 9. 2022 14:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SYSTEM-DIGITAL s.r.o.,Sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10IČO:08417571
Datum podpisu smlouvy: 31. 8. 2022
Datum ukončení: 31. 8. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.