- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13842
Název zakázky: Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 6. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016872 Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les příjemce: Svazek obcí Slavkovský les
Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Slavkovský Les
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 143, 364 61 Teplá
- Jméno: Marie Šašková
- Telefon: +420724196035
- E-mail: soslpov@seznam.cz
IČ zadavatele: 63552841
- Jméno: Mgr. Ondřej Staněk
- Telefon: +420731278401
- E-mail: ondrej.stanek@jastaconsulting.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 7. 2021 14:30
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Teplá, Masarykovo náměstí 143, 364 61 Teplá
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je dodávka elektronických úředních desek a služba zpracování funkčního portálu občana pro Svazek obcí Slavkovský les.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.ledna 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Bochov, Bečov nad Teplou, Úterý, Všeruby, Otročín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Výpis z obchodního rejstříku a doklad opravňující k podnikání (podrobně v zadávací dokumentaci)
- Seznam významných zakázek (podrobně v zadávací dokumentaci)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- pril_1_kryci list_SOSL.docx (28. 6. 2021 13:21)
- zd_SOSL_EUD.pdf (28. 6. 2021 13:21)
- pril_2_navrh smlouvy_SOSL.docx (28. 6. 2021 13:22)
- pril_6_checklist_OVZ.docx (28. 6. 2021 13:22)
- pril_4_technicka_specifikace_SOSL.docx (28. 6. 2021 13:22)
- pril_5_slepy_rozpocet_SOSL.xlsx (28. 6. 2021 13:22)
- pril_3_prohlaseni_SOSL.docx (28. 6. 2021 13:22)
- 1.dodatecne_info_SOSL.pdf (1. 7. 2021 20:47)
- 2.dodatecne_info_SOSL.pdf (2. 7. 2021 14:03)
- 3.dodatecne_info_SOSL.pdf (8. 7. 2021 13:49)
- Rozhodnutí o vyloučení SOSL.pdf (16. 8. 2021 08:43)
- Oznameni_o_vysledku_hodnoceni_vyberu_SOSL.pdf (3. 9. 2021 15:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - zruseni_VR.pdf (12. 11. 2021 14:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Pochybení zadavatele. Zrušeno na doporučení kontroly MPSV.
Datum ukončení: 11. 11. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.