„Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti ComGate Interactive, s.r.o. II“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10180
Název zakázky: „Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti ComGate Interactive, s.r.o. II“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: ComGate, a.s.
Sídlo zadavatele: Na Výsluní 201/13, 100 00 Praha 10
- Jméno: Mgr. Jakub Ouhrabka - předseda představenstva, tel.č.: 737 264 617, e-mail: jakub.ouhrabka@comgate.cz Adam Koudelka - člen představenstva, tel.č.: 731 433 866, e-mail: adam.koudelka@comgate.cz
IČ zadavatele: 26508842
DIČ zadavatele: CZ26508842
- Jméno: Pavel Hakl
- Telefon: 605295445
- E-mail: pavel.hakl@comgate.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 11. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Ropro a.s., Masarykova 1688/49, 400 01 Ústí nad Labem, 1. Patro Kontaktní osoba pro příjem nabídek je slečna Lucie Králová, tel. + 420 773576776
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výběrové řízení je organizováno v rámci projektu „Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti ComGate Interactive, s.r.o.“, jehož spolufinancování je zajištěno s pomocí Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ), Globální grant Adaptabilita a konkurenceschopnost, Prioritní osa 4.1, Oblast podpory 4.1.1 Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků, Výzva 94, Výzva pro předkládání GP 1.1. – Podnikové vzdělávání.
Číslo projektu: CZ.1.04/1.1.02/94.00943
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění specifického vzdělávání zaměstnanců společnosti ComGate, a.s.
Veřejná zakázka je rozdělena do 3 samostatných částí. Dodavatel je oprávněn podat nabídku na všechny 3 části, kombinaci jakýchkoliv částí nebo pouze jednu část. Nabídky každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně.
Jsou-li v Zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy či značky, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.
Jedním cyklem se rozumí kolik stejných školení (kurzů) daného kurzu bude provedeno za celou dobu plnění veřejné zakázky. Musí se vždy jednat o stejné kurzy, které na sebe nijak nenavazují.
Jedním školícím dnem se rozumí 8 hodin vyučování; polední přestávka se do doby školícího dne nezapočítává. Vyučovací hodinou se rozumí 45 vyučovacích minut.
Předpokládaným počtem celkem proškolených účastníků se rozumí počet osob (účastníků), kteří budou proškoleni (absolvují kurz) za celou dobu trvání daného kurzu, tj. po absolvování všech cyklů.
Dodavatel obstará pro jednotlivé kurzy učební materiály s obsahem přiměřeným tématům kurzů. Každá školená osoba při jednotlivých kurzech obdrží tento výukový materiál. Učební materiály musí odpovídat pravidlům pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013.
Dodavatel je povinen každému úspěšnému absolventovi kurzu předat osvědčení o absolvování daného kurzu. Osvědčení musí odpovídat pravidlům pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013. Cílovou skupinou pro školení jsou zaměstnanci firmy ComGate, a.s. alokovaní v Hradci Králové (blíže viz kurzy níže).
Podmínky a požadavky uvedené v této zadávací dokumentaci platí vždy stejně pro všechny části veřejné zakázky, není-li výslovně stanoveno jinak.
Část A
Projektový management
Kurz:
Základy řízení projektů
Cíl / obsah kurzu:
Zopakování, upřesnění, naučení základním pojmům projektového řízení, především dle standardů IPMNA a PMI. Získání dovednosti definice nejdůležitějších parametrů projektů, posuzování a hodnocení projektů.
Cílová skupina:
Členové projektového týmu Zadavatele, střední a top management, kterého se projekty dotýkají.
Počet cyklů:
3 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
1 školící den = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
10
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Plánování a řízení projektů
Cíl / obsah kurzu:
Získání znalostí o různých organizačních strukturách a jejich možné provázanosti i s důsledky, která taková konfigurace přináší. Zopakování, upřesnění a naučení základním pojmům projektového řízení, především standardů IPMA a PMI. Získání dovednosti definice nejdůležitějších parametrů projektů, posuzování a hodnocení projektů. Naučení se efektivního plánování, sledování a řízení projektů.
Cílová skupina:
Manažeři projektů Zadavatele, střední a top management, kteří jsou odpovědní za systém řízení projektů organizace.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Pokročilé techniky plánování projektu
Cíl / obsah kurzu:
Získání znalostí a dovedností pokročilých technik projektového řízení pro zkvalitnění řízení projektů jako takových, případně projektového řízení v organizaci. Kurz má též sloužit jako jeden z kroků pro přípravu k certifikaci podle IPMA na stupně D, C a B, dále jako příprava pro recertifikace stupňů C a B.
Cílová skupina:
Manažeři projektů Zadavatele, střední a top management, kterého se projekty dotýkají. Klíčoví členové projektových týmů.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Krizový management řízení projektů
Cíl / obsah kurzu:
Rozpoznání a zvládnutí krize.
Cílová skupina:
Všichni projektoví manažeři, členové projektových týmů a vedoucí pracovníci.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Školení MS Project
Cíl / obsah kurzu:
Seznámení se s postupem tvorby projektu, práce se zdroji a jejich přiřazení. Naučení všech činností potřebných ke spuštění a aktualizaci projektu, využití reportu a dalších typů výstupu, řešení změn a přetížení jednotlivých zdrojů.
Cílová skupina:
Manažeři projektů Zadavatele, střední a top management, kterého se projekty dotýkají. Klíčoví členové projektových týmů.
Počet cyklů:
3 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
10
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Prince2 Foundation
Cíl / obsah kurzu:
Rozvoj schopností, zkvalitnění pracovních výstupů projektantů. Práce s inovativními metodami a technikami. Zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.
Cílová skupina:
Členové projektového týmu Zadavatele, střední a top management, kterého se projekty dotýkají.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
3 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Detailní specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 3 této Zadávací dokumentace. Specifikace předmětu plnění je současně přílohou č. 1 závazného návrhu Smlouvy o ORGANIZACI A ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH KURZŮ, který tvoří přílohu č. 5 této Zadávací dokumentace.
Část B
Informační technologie
Kurz:
Management smluv v IT
Cíl / obsah kurzu:
Seznámení s aktuální právní úpravou uzavírání smluv
Druhy smluv používaných v IT
Rozdíly ve smlouvách
Definice předmětu plnění, práva a povinnosti smluvních stran, otázka licencí a autorských práv, způsoby ochrany objednatele, sankce za porušení smluv a jejich využití, způsoby odstoupení od smlouvy a ukončení smlouvy, odkládací, rozvazování doložka, způsoby uzavření smlouvy dle NOZ
Cílová skupina:
IT manager, specialista IT, vedoucí odboru IT a další odborníci, kteří se podílejí na přípravě a uzavírání smluv v rámci IT oddělení Zadavatele.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
1 školící den = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Systémy IT ukazatelů
Cíl / obsah kurzu:
Výstavba vlastního systému IT ukazatelů
Kritéria pro výběr IT ukazatelů
Zavádění do praxe - proaktivně
Cílová skupina:
Specialisté IT oddělení a specialisté projektových týmů, kteří implementují ITIL procesy Zadavatele.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
1 školící den = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Praktické řízení projektů
Cíl / obsah kurzu:
Zahájení, řízení a úspěšné ukončení svěřeného projektu s důrazem na jednoduchý a efektivní a účinný přístup k vedení projektu
Osvojení techniky a přístupů
Kurz musí být zaměřen na okamžitou použitelnost v praxi
Cílová skupina:
IT manageři Zadavatele, kteří již mají zkušenosti s řízením projektů a linioví manageři, před kterými je úkol řídit důležitý projekt.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Kalkulace IT
Cíl / obsah kurzu:
Definice a popis IT služeb
Nástroje pro efektivní kalkulaci nákladů IT služeb a jejich vyjádření ve formě cen
Praktické příklady nákladových modelů a určování cen dle ITIL
Cost – driver
Způsoby úspory nákladů
Cílová skupina:
IT manager, vedoucí a odborný pracovník IT oddělení, oddělení IT Service Managementu a congrollingu IT Zadavatele.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Řízení IT služeb dle ITIL
Cíl / obsah kurzu:
Metodika řízení poskytování IT služeb ITIL verze 3
Efektivní návrh a příprava služeb
Postupy jak IT služby poskytovat
Procesy pro podporu poskytování IT služeb
Praktické zkušenosti a rady pro efektivní řízení celého životního cyklu IT služby
Cílová skupina:
Všechny osoby Zadavatele, kteří poskytování IT služeb plánují, připravují a realizují, a to jak na straně poskytovatele, tak na straně uživatele IT služeb nebo potřebují stručný přehled metodiky ITIL verze 3.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
1 školící den = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Účinná bezpečnostní řešení
Cíl / obsah kurzu:
Přehled o současných IT hrozbách
Tipy jak s IT hrozbami vyrovnat
Proces zavádění SOC, nákladnost řízení, způsoby zlepšování
Praktické ukázky nových přístupů k monitoringu v IT
Cílová skupina:
IT specialisté a manageři Zadavatele, popřípadě ostatní zaměstnanci, kteří mají ve společnosti na starosti IT, jejich zabezpečení, monitoring a procesy zlepšování.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
1 školící den = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Service Level Management
Cíl / obsah kurzu:
Správní sestavení katalogu služeb IT
Správný způsob nastartování SLM ve firmě
Sestavení Service Level Agreement
Osvojení sestavení Operational Level Agreeemet a smlouvy s externím poskytovatelem SW a HW podpory
Správná kalkulace interní služby IT
Způsoby a řádné rozúčtování nákladů služeb IT v uživatelských útvarech
Cílová skupina:
Manageři IT oddělení Zadavatele. Osoby odpovědné za přípravu, vyjednávání o obsahu a SLA za uzavírání outsourcingových kontraktů, popř. za přípravu a organizaci výběrových řízení na externí dodavatele IT služeb.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
1 školící den = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Linux – administrace systému
Cíl / obsah kurzu:
Naučení se běžných a pokročilých úkonů spojených se správou a administrací sítí systému Linux
administrace operačního systému Linux
příkazový interpret
správa procesu, plánování úloh, zálohování důležitých dat, sledování výkonu, monitoring zátěže systému
nastavování a sledování systému
konfigurace startovacích skriptů operačního systému
Cílová skupina:
Správci serverů s operačním systémem Linux.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
3 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Linux – v sítích
Cíl / obsah kurzu:
Naučení se běžných a pokročilých úkonů spojených se správou a administrací sítí systému Linux
Administrace sítě TCP/IP
Použití nástroje ifconfig, route, netstat, ip a dalších
Seznámení se systémem DNS
Nastavení Linuxu jako klienta této služby a nástroje host a dig, superdaaemong jako inetd, xinetd
Detailní popis systému Netfilter, linuxový firewall
Popis terminálových služeb Telnet, SSH, NX
Cílová skupina:
Správci serverů s operačním systémem Linux.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Virtualizace v Linuxu
Cíl / obsah kurzu:
Naučení principů jednotlivých virtualizačních technologií a praktickému nasazení a konfiguraci pro různá aplikační řešení.
Cílová skupina:
Pokročilí správci serveru s operačním systémem Linux, kteří potřebují nasadit virtualizační technologie jako XEN, Qem, OpenVZ, KVM a VirtualBox.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
3 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
3
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Návrh relačních databází
Cíl / obsah kurzu:
Seznámení a naučení se navrhovat optimální strukturu relační databáze. Získání nezbytné znalosti pro efektivní správu nebo dotazování relační databáze.
Cílová skupina:
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s principy databází, porozumět již stávajícím databázím nebo se naučit navrhovat databáze nové.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Administrace a implementace v PostgreSQL
Cíl / obsah kurzu:
Instalace, poinstalační konfigurace, nejdůležitější interní mechanismy
Výuka implementace vlastních rozšíření (zákaznické funkce v jazyce SQL a PL/pgSQL)
Cílová skupina:
Osoby, které se chtějí důkladněji seznámit s Open Source databází PostgreSQL.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Implementace uložených procedur v PostgreSQL
Cíl / obsah kurzu:
Seznámení uživatele s tvorbou vlastních funkcí v jazyku SQL a PL/pgSQL, a to pro využití ve svých vlastních aplikacích nebo pro automatizaci správy databáze.
Primárně věnováno programátorům se znalostí SQL a schopností programovat jednoduché aplikace.
Cílová skupina:
Programátoři.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
3 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Objektové programování v PHP
Cíl / obsah kurzu:
Přestavení obecných principů objektového programování včetně pokročilých metod, které vedou ke tvorbě flexibilní a dobře rozšířitelné webové aplikace.
Cílová skupina:
Vývojář aplikací se zkušenostmi s procedurálním programováním nebo se základy objektového programování a hodlají plně využít všech objektových vlastností PHP 5.
Počet cyklů:
2 kurzy
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
2 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Kurz:
Vzory ve vývoji SVV
Cíl / obsah kurzu:
Rozšíření pohledu na problematiku řízení projektů pro vedoucí projektů a další účastníky. Cílem je umožnění pochopení principů používání vzorů prostřednictvím praktických příkladů. Po celou dobu kurzu se pracuje na případové studii samostatně i v týmech pod vedením lektora.
Základní obsah kurzu:
Aplikace návrhových vzorů známých jako GoF Design Patterns
Použití těchto vzorů v analýze, architektuře, designu, programování
Tzv. idiomy a refaktorizační vzory
Vzory pro ladění výkonu a vzory po testování
Aktivní ukázání řady technik, postupů a praktik zvaných „best practices“ použitelných v jednotlivých etapách a disciplínách tvorby software.
Cílová skupina:
Pracovníci IT oddělení. Administrátoři systémů.
Počet cyklů:
1 kurz
Počet hodin/dnů v jednom cyklu:
3 školící dny = 8 x 45 vyučovacích minut, 2 x 15 minut přestávka na občerstvení, 1 x 60 minut přestávka na oběd
Předpokládaný počet celkem proškolených účastníků:
5
Lhůta realizace:
Dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Kurz bude realizován v období 12/2014 – 6/2015.
Další požadavky:
Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz.
Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu.
Detailní specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 3 této Zadávací dokumentace. Specifikace předmětu plnění je současně přílohou č. 1 závazného návrhu Smlouvy o ORGANIZACI A ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH KURZŮ, který tvoří přílohu č. 5 této Zadávací dokumentace.
Část C
Odborná školení v oblasti obchodu, controllingu a personalistiky
Kurz:
Obchodník profesionál – cyklus, CRM v praxi – účinný nástroj akvizice a řízení vztahů se zákazníky
Cíl / obsah kurzu:
Pochopit postup v jednotlivých etapách obchodního jednání, osvojení si účinné, praktické a konkrétní metody prodeje se zaměřením na cíl. Naučit se naslouchat zákazníkovi, pochopit jeho potřeby a motivace a dokázat jej efektivně přesvědčit. Dále je c&i
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1258430,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: 12/2014 Termín ukončení: 6/2015 (termín ukončení posledního kurzu)
Místo dodání / převzetí plnění: ČÁST A Projektový management – provozovna Zadavatele ČÁST B Informační technologie – provozovna Zadavatele ČÁST C Odborná školení v oblasti obchodu, controllingu a personalistiky – provozovna Zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro hodnocení nabídky je ekonomická výhodnost nabídky. Pro zadání veřejné zakázky Zadavatel stanovil v rámci hodnocení ekonomické výhodnosti nabídky tato dílčí hodnotící kritéria: a) Nabídková cena, váha v celkovém hodnocení 50% b) Kvalita nabízených služeb, váha v celkovém hodnocení 30% c) Metodika způsobu realizace, váha v celkovém hodnocení 20%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady - čestné prohlášení Dodavatele jehož vzor je přílohou Zadávací dokumentace. a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem Dodavatele či členem statutárního orgánu Dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí Dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání Dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem Dodavatele či členem statutárního orgánu Dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí Dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který v posledních třech letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to i ve vztahu ke spotřební dani, jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště Dodavatele, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště Dodavatele, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště Dodavatele, a i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud Dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost Dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osob, j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Profesní kvalifikační předpoklady a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence , pokud je v ní zapsán a b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky a pokrývající celý rozsah předmětu plnění příslušné části veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Technické kvalifikační předpoklady a) seznam referencí na obdobné zakázky realizované Dodavatelem v posledních třech letech a současně b) minimálně 3 reference o poskytnutí služby, kdy předmětem byla služba stejného nebo obdobného charakteru jako předmět plnění výše uvedených částí veřejné zakázky, bližší specifikace předmětu v bodu 1.3.1 Zadávací dokumentace. Zadavatel nepožaduje konkrétní finanční limit poskytnuté služby. Reference musí obsahovat minimálně tyto údaje: identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, včetně telefonického kontaktu, popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnota v Kč. Reference může mít následující formy: i. osvědčení vydané či podepsané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému Zadavateli, nebo ii. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému Zadavateli, nebo iii. čestné prohlášení vyhotovené Dodavatelem, není-li současně možné osvědčení dle předešlého bodu od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Čestné prohlášení bude obsahovat minimálně tyto údaje: identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, včetně telefonického kontaktu, popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnotu v Kč.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel nebude respektovat elektronicky podané nabídky. Každý Uchazeč může podat pouze 1 nabídku. Předložení nabídky na více částí specifikovaných v čl. 1.3.1 Zadávací dokumentace se považuje za 1 nabídku. Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Dodavatel je povinen řádně vyplnit a podepsat oprávněnou osobou přílohy 1 – Krycí list do kterého doplní následující údaje: Obchodní firma nebo název:; Sídlo/místo podnikání:; Právní forma:; Telefon/fax:; E-mail:; ID DS:; IČ/DIČ:; Statutární orgán (titul, jméno, příjmení, funkce); Osoba oprávněná jednat za uchazeče (titul, jméno, příjmení, funkce):; Telefon/fax:; E-mail:.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídku je nutné předložit v českém jazyce nebo slovenském jazyce (s výjimkou odborných názvů a údajů).
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Předmět veřejné zakázky bude realizován dle schváleného Harmonogramu mezi Dodavatelem a Zhotovitelem. Jednotlivé kurzy budou realizovány v období 12/2014 – 6/2015. Výstupem bude vydané osvědčení pro každou osobu řádně absolvující kurz. Součástí kurzu bude při zahájení prezenční listina, na závěr dotazník spokojenosti pro vyhodnocení kurzu. Dodavatel předloží vyhodnocení spokojenosti Zadavateli nejpozději do 14 dnů po ukončení kurzu. Blíže uvedeno v zadávacích podmínkách.
Soubory ke stažení:
- di-i-comgate-kurzy.docx (3. 5. 2016 09:17)
- priloha-1-zd-kryci-list-nabidka.docx (3. 5. 2016 09:17)
- priloha-2-zd-cp-53-vzor.doc (3. 5. 2016 09:17)
- priloha-3-zd-priloha-1-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni-cast-a.docx (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-3-zd-priloha-1-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni-cast-b.docx (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-3-zd-priloha-1-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni-cast-c.docx (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-4-zd-priloha-2-smlouvy-kalkulace-nabidkove-ceny-cast-a.doc (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-4-zd-priloha-2-smlouvy-kalkulace-nabidkove-ceny-cast-b.doc (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-4-zd-priloha-2-smlouvy-kalkulace-nabidkove-ceny-cast-c.doc (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-5-zd-smlouva-cast-a.docx (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-5-zd-smlouva-cast-b.docx (3. 5. 2016 09:18)
- priloha-5-zd-smlouva-cast-c.docx (3. 5. 2016 09:18)
- vyzva-comgate-pro-vyhlaseni.doc (3. 5. 2016 09:19)
- zd-comgate-pro-vyhlaseni.doc (3. 5. 2016 09:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A
- Vítězný dodavatel
Název: LEGRO CONSULT, s.r.o.
IČ: 260 88 525
DIČ: CZ26088525
Sídlo: Rooseveltova 37, 381 01 Český Krumlov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jakub Čepelák
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 268 13 335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Svinov - 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 250 14 650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa - 4. uchazeč
Název: Conceptica s.r.o.
IČ: 275 78 348
DIČ: CZ27578348
Sídlo: Senovážné nám. 1464/6, 110 00 Praha 1
- 5. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 469 71 441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Úzká 488/8, 602 00 Brno
ČÁST B
- Vítězný dodavatel
Název: SKY Trade s.r.o.
IČ: 016 64 123
DIČ: CZ01664123
Sídlo: Husova 274, 335 01 Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Miloslav Kubík
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 469 71 441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Úzká 488/8, 602 00 Brno
ČÁST C
- Vítězný dodavatel
Název: LEGRO CONSULT s.r.o.
IČ: 260 88 525
DIČ: CZ26088525
Sídlo: Rooseveltova 37, 381 01 Český Krumlov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jakub Čepelák
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 268 13 335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Svinov - 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 250 14 650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa - 4. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 469 71 441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Úzká 488/8, 602 00 Brno
Datum ukončení: 12. 1. 2015