- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Automatizace procesů MěÚ Vsetín
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14043
Název zakázky: Automatizace procesů MěÚ Vsetín
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016798 Přívětivý a efektivní MěÚ Vsetín příjemce: Město Vsetín
Název/obchodní firma zadavatele: Město Vsetín
Sídlo zadavatele: Svárov 1080, 755 24 Vsetín
- Jméno: Mgr. Ing. Jiří Růžička, starosta
- Telefon: +420571491504
- E-mail: jiri.ruzicka@mestovsetin.cz
IČ zadavatele: 00304450
DIČ zadavatele: CZ00304450
- Jméno: Vladimír Matějíček
- Telefon: +420724101555
- E-mail: verejne.zakazky@equica.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Elektronicky prostřednictvím https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00304450
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka komponent a aplikačních řešení vybraných agend a procesů města a zajištění technické podpory nových komponent. Předmětem zadávacího řízení je tak dodávka a implementace nových komponent stávajících informačních systémů nebo nových aplikačních řešení a jejich integrace na vybrané současné aplikační komponenty IS úřadu zadavatele. Součástí plnění je také poskytnutí souvisejících služeb vč. podpory a servisu dodaných SW řešení.
Veřejná zakázka je rozdělena na následující části:
Část 1: Elektronizace vnitřních procesů – zaměstnanecká agenda a komunikace s občany
Předmět plnění: Elektronizace dosavadních papírových procesů a vytvoření moderního pracovního zázemí zaměstnance. Předmětem je automatizace procesů zaměstnanecké agendy a agendy komunikace s občany prostřednictvím plně elektronického řešení, umožňujícího odbourat oběh papírových dokumentů, v rozsahu technické specifikace (příloha č. 4a zadávací dokumentace) a závazných smluvních podmínek (Smlouva o dílo a poskytování služeb provozní podpory – příloha č. 3a zadávací dokumentace).
Část 2: Elektronizace kontrolního systému města a tvorby smluv a objednávek
Předmět plnění: Elektronizace tvorby a vnitřního oběhu smluv a objednávek a vnitřního oběhu faktur prostřednictvím plně elektronického řešení v rozsahu technické specifikace (příloha č. 4b zadávací dokumentace) a závazných smluvních podmínek (Smlouva o dílo a poskytování služeb provozní podpory – příloha č. 3b zadávací dokumentace).
Část 3: Podpora projektového řízení
Předmět plnění: Elektronizace a vytvoření jednotné evidence projektů / akcí s cílem podpory investičního procesu a řízení projektů – investiční proces je souhrn činností od vzniku potřeby investice až po její realizaci a zařazení do dlouhodobého majetku města. Jednotná evidence projektů / akcí bude úzce navázána na investiční proces a bude podporovat jeho efektivní průběh. Dodávka bude realizována prostřednictvím aplikačního řešení v rozsahu technické specifikace (příloha č. 4c zadávací dokumentace) a závazných smluvních podmínek (Smlouva o dílo a poskytování služeb provozní podpory – příloha č. 3c zadávací dokumentace).
Část 4: Vstupní a průběžné vzdělávání
Předmět plnění: Dodávka e-learningového prostředí pro interní potřeby úřadu zadavatele prostřednictvím aplikačního řešení v rozsahu technické specifikace (příloha č. 4d zadávací dokumentace) a závazných smluvních podmínek (Smlouva o dílo a poskytování služeb provozní podpory – příloha č. 3d zadávací dokumentace).
Podrobná specifikace předmětu plnění jednotlivých částí předmětu veřejné zakázky je uvedena dále ve Smlouvě o dílo a o poskytování provozní podpory (příloha č. 3a – 3d) a v Technické specifikaci (příloha č. 4a – 4d). Specifikace uvedená v těchto přílohách je pro realizaci této veřejné zakázky v uvedeném rozsahu závazná.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2061000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané ukončení dodávky: nejpozději do 4 měsíců ode dne nabytí účinnosti Smlouvy o dílo a poskytování provozní podpory. Poskytování provozní podpory: nejméně po dobu 12 měsíců od předání a akceptace předmětu plnění veřejné zakázky. Bližší specifikace je uvedena v rámci návrhů Smlouvy o dílo a o poskytování provozní podpory pro jednotlivé části předmětu plnění veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele, Svárov 1080, 755 24 Vsetín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem veřejné zakázky je ekonomická výhodnost dle § 114 ZZVZ.
Kritéria hodnocení pro část 1,2,3 a 4 VZ:
- Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH 60,00 %
- Délka podpory nabízeného řešení 40,00 %
Na základě součtu výsledných hodnot získaných po přepočtení výsledků na základě vah jednotlivých dílčích kritérií u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyššího počtu bodů.
Podrobněji viz Výzva k podání nabídek a Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky pro podání nabídek
Dodavatel může v rámci této veřejné zakázky podat pouze jednu nabídku do každé části (dodavatel může podat nabídku i do více částí, vždy je však nutné podat nabídku do každé části samostatně). Nabídka se podává elektronickými prostředky prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele, který je dostupný na profilu zadavatele, a to v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobě ani v jiné elektronické formě mimo elektronický nástroj zadavatele.
Dodavatel, který podal nabídku v některé z částí zadávacího řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel ve stejné části zadávacího řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli do jedné části zakázky, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení ve stejné části zakázky prokazuje kvalifikaci.
Podáním nabídky účastník zcela a bez výhrad akceptuje podmínky účasti v zadávacím řízení, podmínky průběhu zadávacího řízení, pravidla pro hodnocení nabídek, požadavky zadavatele na obsah, formu a způsob podání nabídky a případné další podmínky, které zadavatel stanovil v zadávací dokumentaci.
Pokud podává nabídku více dodavatelů společně (společná nabídka), uvedou v Krycím listu též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto dodavatele při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení. Dodavatel je povinen podat nabídku prostřednictvím této uvedené kontaktní osoby.
Účastník zadávacího řízení, resp. kontaktní osoba pro podání nabídky, musí být pro elektronické podání nabídky držitelem kvalifikovaného certifikátu a podání za dodavatele podepisovat podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu.
Účastník je povinen podat nabídku prostřednictvím kontaktní osoby uvedené na Krycím listu nabídky. Prostřednictvím této kontaktní osoby bude vedena komunikace v rámci zadávacího řízení. Kontaktní osoba musí být oprávněna zastupovat účastníka v souvislosti se zadávacím řízením na veřejnou zakázku, přičemž, bude-li se jednat o zmocněnce na základě plné moci, musí být součástí nabídky kopie plné moci.
Pro vyloučení všech pochybností zadavatel uvádí, že za doručení prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele je považován okamžik odeslání datové zprávy na elektronickou adresu adresáta či adresátů datové zprávy v elektronickém nástroji zadavatele.
Struktura nabídky viz Výzva k podání nabídek a Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována dodavatelem v souladu s předmětem a požadavky této zadávací dokumentace. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů dodavatele, které jsou nezbytné k řádnému dodání, instalování a zprovoznění poptávaných technologií a veškeré předpokládané náklady na zajištění požadovaného servisu v záruční době i mimo ni, dále veškeré náklady na zaškolení obsluhy zadavatele a další služby související s plněním veřejné zakázky. Nabídková cena také musí zohlednit veškerá rizika, zisk a finanční vlivy (např. inflaci), a to po celou dobu realizace předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena uvedená dodavatelem může být překročena pouze v případě změny předpisů týkajících se daně z přidané hodnoty. Po změně předpisů bude částka upravena v souladu s touto změnou.
Dodavatel je povinen předložit jako součást nabídky doplněný návrh Smlouvy o dílo a o poskytování provozní podpory včetně vyplněné přílohy č. 1 „Položkový rozpočet“.
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu částkou v českých korunách v členění bez DPH, částka DPH a s DPH. V případě, že v rozpočtu budou uvedeny položky v různých sazbách DPH, budou uvedeny odděleně. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na Krycím listu nabídky (příloha č. 1 této zadávací dokumentace).
V souladu s § 113 ZZVZ posoudí zadavatel výši nabídkových cen ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, resp. její konkrétní části, a shledá-li nabídkové ceny některého z dodavatelů jako mimořádně nízké ve vztahu k předmětu této veřejné zakázky, bude postupovat v souladu se shora citovaným ustanovením. Zadavatel je oprávněn posuzovat výši nabídkových cen z hlediska mimořádně nízké nabídkové ceny také v případě jednotlivých dílčích cen na plnění této veřejné zakázky, nikoliv pouze z hlediska celkové nabídkové ceny, která je předmětem hodnocení.
Viz Výzva k podání nabídek a Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka se podává elektronickými prostředky prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele, který je dostupný na profilu zadavatele, a to v českém jazyce.Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobě ani v jiné elektronické formě mimo elektronický nástroj zadavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může v rámci této veřejné zakázky podat pouze jednu nabídku do každé části (dodavatel může podat nabídku i do více částí, vždy je však nutné podat nabídku do každé části samostatně).
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn požadovat vysvětlení zadávací dokumentace (tj. k jakékoliv části zadávací dokumentace včetně příloh). Zadavatel na dotazy odpoví ve lhůtě stanovené zákonem ode dne doručení žádosti dodavatele. Vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel uveřejní u podlimitní veřejné zakázky nejméně 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek. Anonymizované dotazy a odpovědi na položené dotazy budou uveřejněny na profilu zadavatele.Písemná žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena nejpozději 7 pracovních dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace doručí dodavatel ve stanovené lhůtě prostřednictvím nástrojů elektronické komunikace, přednostně prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele.Zadavatel může poskytnout dodavatelům vysvětlení, změny či doplnění zadávací dokumentace z vlastní iniciativy.Zadavatel upozorňuje dodavatele, aby ve svém vlastním zájmu sledovali profil zadavatele, na kterém budou uveřejňovány případná vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek. Pokud dodavatel nezapracuje případné zde uvedené změny do své nabídky, může být vyloučen ze zadávacího řízení pro nedodržení zadávacích podmínek.Zadavatel dále uvádí, že i veškerá další komunikace mezi zadavatelem a dodavateli v zadávacím řízení musí být v souladu s § 211 ZZVZ vedena zásadně pouze písemnou formou, a to elektronicky, přednostně prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele.
Další požadavky na zpracování nabídky: Veškeré požadavky na zpracování nabídky viz Výzva k podání nabídek a Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- OPZ-109-Vsetin_SW-P00-ZD.pdf (9. 5. 2022 15:02)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P01-Kryci-list.docx (9. 5. 2022 15:06)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P02a-Kvalifikace.docx (9. 5. 2022 15:06)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P02b-Kvalifikace.docx (9. 5. 2022 15:06)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P02c-Kvalifikace.docx (9. 5. 2022 15:06)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P02d-Kvalifikace.docx (9. 5. 2022 15:07)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P03a-SoD-c01.docx (9. 5. 2022 15:07)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P03b-SoD-c02.docx (9. 5. 2022 15:07)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P03c-SoD-c03.docx (9. 5. 2022 15:08)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P03d-SoD-c04.docx (9. 5. 2022 15:08)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04aa-Proces_pripravy_IZ.xlsx (9. 5. 2022 15:09)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04ab-Priprava-investicniho-procesu.docx (9. 5. 2022 15:09)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04ac-Investicni-souhlas.docx (9. 5. 2022 15:09)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04ad-Investicni-zamer.docx (9. 5. 2022 15:09)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04ae-Struktura-nakladu-a-zdroju-financovani-akce.xlsx (9. 5. 2022 15:09)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04af-Prehled-projektu.docx (9. 5. 2022 15:10)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04ag-Plany-investic.xlsx (9. 5. 2022 15:10)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04a-TS.docx (9. 5. 2022 15:10)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04b-TS.docx (9. 5. 2022 15:11)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04c-TS.docx (9. 5. 2022 15:11)
- OPZ-109-Vsetin_SW-P04d-TS.docx (9. 5. 2022 15:11)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č.001.pdf (17. 5. 2022 12:37)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 002.pdf (27. 5. 2022 11:56)
- Rozhodnuti-zruseni_sign.pdf (18. 7. 2022 10:54)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: § 127 odst. 1 a 2 písm. h) ZZVZ
Datum ukončení: 14. 7. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.