Zpět

Výběr dodavatelů služeb sociální integrace, dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice,evid.č. zakázky na ISVZUS: 354826)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8808

Název zakázky: Výběr dodavatelů služeb sociální integrace, dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice,evid.č. zakázky na ISVZUS: 354826)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Trmice

Sídlo zadavatele: Fügnerova 448/29

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz

IČ zadavatele: 00674010

DIČ zadavatele: CZ00674010

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Štrinclová
  • Telefon: +420 774 158 837
  • E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 8. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Trmice, Fügnerova 448/29, 40004 Trmice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky bude zajištění sociálních služeb a programů proti hrozbám sociálního vyloučení, a to zejména sociálně-aktivizační služby pro rodiny s dětmi, nízkoprahový klub, edukační program a volnočasový program. Součástí veřejné zakázky bude rovněž výběrové řízení na dodavatele vybavení pro poskytování sociálních služeb.

Veřejná zakázka je dělena na čtyři části: 

ČÁST č. 1 a 2 (služby):

1. Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (15 -26 let)

2. Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Každá část obsahuje 1 sociální službu a její fakultativní činnost. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky.

ČÁST č. 3 a 4 (dodávka vybavení):

3. ICT vybavení a jiné technické zařízení

4. Nábytek a související vybavení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4499587,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
01/09/2013 - 30/06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Trmice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro část VZ 1 a 2: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: 1. Výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH - váha 30%, 2. Motivace a zapojování klientů do služeb - váha 30%, 3. Evaluace dosahování cílů plnění zakázky - váha 40%. Pro část VZ 3 a 4: Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Nabídková cena představuje kupní cenu za plnění celého předmětu příslušné části veřejné zakázky v korunách českých (Kč) včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady: v rozsahu a způsobem uvedeným v § 53 odst.1 písm. a) až h) a j) až k)Zákona, tj. předložením: čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), j) až k) Zákona), výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona); potvrzení příslušného Finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona); potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona). Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence; pro část VZ č. 1 a 2 navíc potvrzení o registraci sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady (ČÁST č. 1 a 2): 1) podle § 56 odst. 2 písm a) Zákona seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele); a 2) podle § 56 odst. 2 písm. b zákona seznam základního realizačního týmu. Pro část č. 1 a 2 Ad 1) alespoň 1 významná služba - služby podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, praxe v oblasti sociální integrace, spolupráce na tvorbě komunitního plánu, poskytování jiných služeb a aktivit na podporu sociálně vyloučených obyvatel či obyvatel sociálním vyloučením ohrožených, atp. Ad 2: Seznam pozic pro část č.1 VZ:Vedoucí služby/metodik (kvalifikace: sociální pracovník), Administrátor/účetní, 2xAmbulantní pracovník - sociální práce (kvalifikace: pracovník v sociálních službách),Terénní a ambulantní pracovník - volnočasový program (kvalifikace: pracovník v sociálních službách,Ambulantní pracovník - edukační program (kvalifikace: pracovník v sociálních službách, pro část č.2: Vedoucí služby/metodik (0,3) a ambulantní pracovník (0,7) (kvalifikace: sociální pracovník),Administrátor/účetní,2xTerénní pracovník (kvalifikace: pracovník v sociálních službách), dále tým jako celek musí pro část č. 1 a 2 splňovat následující: i) zkušenosti s výkonem řídící funkce, včetně finančního řízení, ii) praxe v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 3 roky a iii) středoškolské vzdělání (lze doložit i v jedné osobě) Pro část VZ č.3 Ad 1) za významnou dodávku považováno dodání ICT vybavení spočívajícího v dodávce hardware včetně softwarového vybavení a/nebo tiskáren. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 100 000,00 Kč bez DPH. Pro část VZ č. 4 Ad 1) za významnou dodávku považováno dodání kancelářského nábytku. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 50 000,00 Kč bez DPH. Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Ano - viz. zadávací podmínky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Ano - viz. zadávací podmínky

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Další podmínky:
Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  část č. 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (15 - 26 let) (datum uzavření smlouvy: 04.10.2013)

  • Vítězný dodavatel pro část č. 1
    Název: Sdružení Romano jasnica
    IČ: 68974922
    Sídlo: Fügnerova 282/11, 400 04 Trmice
     
  • 2. uchazeč
    Název: Farní charita Lovosice
    IČ: 46770321 
    Sídlo: Kostelní 146/1, 410 02 Lovosice
  • 3. uchazeč
    Název: Oblastní charita Most
    IČ: 70828920
    Sídlo: Petra Jilemnického 2457/1, 434 01 Most

Část veřejné zakázky č. 2 - "Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi" byla zrušena. Datum rozhodnutí o zrušení: 21.10.2013 , datum uveřejnění zrušení v ISVZUS: 25.10.2013

Zadavatel rozhodl o zrušení této části v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb.

Část veřejné zakázky č. 3 - "ICT vybavení a jiné technické zařízení" byla zrušena. Datum rozhodnutí o zrušení: 02.10.2013 , datum uveřejnění zrušení v ISVZUS: 04.10.2013

Zadavatel rozhodl o zrušení této části v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb.

Část veřejné zakázky č. 4 - "Nábytek a související vybavení" byla zrušena. Datum rozhodnutí o zrušení: 04.09.2013, datum uveřejnění zrušení v ISVZUS: 05.09.2013

Zadavatel rozhodl o zrušení této části v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb.

Datum ukončení: 4. 10. 2013


 
Uveřejněno: 4. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016