- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Stant Manufacturing s. r. o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12371
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Stant Manufacturing s. r. o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 6. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Stant Manufacturing s. r. o.
Sídlo zadavatele: Na Novém Poli 379/2, 733 01 Karviná - Staré Město
IČ zadavatele: 26842815
DIČ zadavatele: CZ26842815
- Jméno: Ing. Markéta Vodáková
- Telefon: +420608220593
- E-mail: marketa.vodakova@quantumcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 13. 7. 2018 13:00
Místo pro podání nabídek: Stant Manufacturing s. r. o., Na Rovince 915, 720 00 Ostrava - Hrabová, k rukám Mgr. Šárky Hermanové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance zadavatele, tj. společnosti Stant Manufacturing s. r. o., které budou probíhat prezenční formou. Požadavky na jednotlivé vzdělávací kurzy jsou definovány v příloze č. 1a zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky jsou dále níže uvedené dílčí činnosti, které budou provedeny v rámci každého vzdělávacího kurzu:
Organizace kurzu
Zaslání pozvánky na kurz do sídla zadavatele. Pozvánka bude obsahovat název kurzu, datum a místo konání, dobu trvání, stručný obsah kurzu, seznam účastníků kurzu, případně další potřebné informace týkající se kurzu.
Vyhotovení presenční listiny. Presenční listina musí splňovat náležitosti výzvy
č. 43 OPZ. Dodavatel bude vycházet ze vzoru presenční listiny uveřejněné na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz. Kopie presenční listiny bude rovněž přílohou faktury.
Vyhotovení výukového materiálu se stručnou osnovou kurzu, který obdrží v písemné podobě jednotliví účastníci kurzu a po ukončení kurzu v elektronické podobě zadavatel (rozsah min. 5 stran).
Vyhotovení potvrzení o absolvování kurzu. Každý absolvent kurzu obdrží od dodavatele potvrzení o absolvování kurzu. Dodavatel bude vycházet ze vzoru potvrzení o absolvování kurzu uveřejněného na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz. Návrh potvrzení o absolvování kurzu bude předložen zadavateli k odsouhlasení. Kopie potvrzení o absolvování kurzu každého absolventa bude rovněž předána po ukončení kurzu zadavateli.
Zajištění publicity projektu v den konání kurzu. Dodavatel je povinen zajistit, aby prostory, ve kterých bude probíhat realizace jednotlivých vzdělávacích kurzů, splňovaly v den konání kurzu povinnou publicitu projektu v souladu s výzvou č. 43 OPZ.
Zajištění zpětné vazby. Po ukončení všech kurzů budou zadavateli předány veškeré podklady, které se týkající daných kurzů, a to zejména dokumenty uvedené v předchozích bodech.
Lektorská činnost
Profesní odbornost lektora příslušného kurzu musí odpovídat požadavkům stanoveným zadavatelem, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a nabídce účastníka, neboť zkušenost osob, které se mají podílet na realizaci předmětu veřejné zakázky je hodnotícím kritériem č. 2. Změna lektorského týmu je možná pouze na základě odůvodněného požadavku dodavatele a poté, co tato změna bude písemně odsouhlasena ze strany zadavatele. V opačném případě má zadavatel v případě změny lektorského týmu, který byl uveden v nabídce účastníka, právo požadovat po účastníkovi smluvní pokutu, a to ve výši 5 % z celkové nabídkové ceny účastníka včetně DPH za každé takovéto porušení.
Publicita projektu
Školící (výukové) materiály a ostatní dokumenty poskytované dodavatelem, např. presenční listiny, potvrzení o absolvování kurzu, atd., budou dodržovat propagaci projektu v souladu s vizuální identitou OPZ, která je součástí Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, které jsou uveřejněné na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz.
Blíže viz zadávací dokumentace.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1574435,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: dnem uzavření smlouvy; předpokládaný termín uzavření smlouvy: 07/2018; termín dokončení: nejpozději do 30. 4. 2019
Místo dodání / převzetí plnění: místem plnění (tedy realizace vzdělávacích aktivit) je území Moravskoslezského kraje
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Blíže viz bod 15 zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Blíže viz bod 6 zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz bod 11 zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Blíže viz bod 10 zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Vzdělávání zaměstnanců Stant Manufacturing s. r. o.“ – NABÍDKA NEOTEVÍRAT. Zadavatel doporučuje účastníkům, aby obálku přelepili a opatřili razítkem spolu s podpisem oprávněné osoby účastníka. Na obálce bude uvedena identifikace účastníka. Účastník může využít vzoru na titulní stranu obálky, který je přílohou č. 9 ZD. Blíže viz bod 13 zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být doručena na korespondenční adresu zmocněné osoby v souladu s bodem 2. 1. ZD, popř. na e-mail kontaktní osoby marketa.vodakova@quantumcz.com, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům vysvětlení zadávací dokumentace i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávací dokumentace, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a zároveň je uveřejní na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz zadávací dokumentace vč. všech příloh
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek P.pdf (25. 6. 2018 10:14)
- ZD_Stant P.pdf (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 01a Specifikace predmetu plneni.pdf (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 01b Polozkovy rozpocet.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 02 Seznam poddodavatelu.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 03 Hodnotici kriterium c. 2.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 04 Smlouva o poskytnuti sluzeb.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 05 Udaje o forme spoluprace dodavatelu.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 06 Kryci list nabidky.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 07 Cestne prohlaseni - zakladni zpusobilost.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 08 Cestne prohlaseni - technicka kvalifikace.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Priloha 09 Titulni strana na obalku ucastnika.doc (25. 6. 2018 10:14)
- Vysvetleni ZD 01 P.pdf (3. 7. 2018 10:00)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek P.pdf (3. 8. 2018 11:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 951600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s. r. o., Karola Śliwky 225/41, Fryštát, 733 01 Karviná, IČ: 28616677
Datum podpisu smlouvy: 13. 8. 2018
Datum ukončení: 13. 8. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.